Gå til innhold

Mistet potensen etter forrige helg. Hva kan det være?


Rixer

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er enn mann på 21.

Jeg hadde ubeskyttet sex med ei jente forrige helg. Hun sa hun TRODDE hun hadde klamydia etter vi var ferdig, nå er det 2 uker siden hun testet seg og prøven var negativ.

Jeg derimot, pådro meg noe når vi hadde sex. Kjente en slags bitteliten svie ytterst i urinrøret allerede dagen etterpå, i tillegg til at testiklene mine ble øm. (føltes som om noen klemte på dem)

Nå, 1 uke etterpå er jeg kvitt svien og litt av ømheten i testiklene. MEN det er VELDIG vanskelig å bli kåt. Jeg klarer å få erigert penis, men den detter liksom bare ned igjen. Jeg har prøvd å få utløsning, og jeg måtte jobbe intenst for å i det hele tatt få utløsning, og når jeg fikk det kom det ikke like mye som det pleier.

Jeg har merket at jeg blir lettere tissetrengt og at tisse-strålen er noe mindre enn normalt. Istad merket jeg noe hvitt som kom ut når jeg tisset, en slags fettete hvit gugge som ligner på fløte og fett. Jeg spiste finnbiff med fløte i noen timer før, hvis det kan ha noe å si? Det er også vanskeligere for meg å drite, virker nesten som at rompehullet er trangere. Det kommer avføring i mindre mengder.

I tillegg til dette blir jeg fortere mett og når jeg blir mett, så er jeg mett i ca. 3-4 TIMER, noe som er helt unormalt. Vanligvis går den mettheten vekk etter 1 time.

Jeg tok antibiotika for Klamydia/Gonorè forrige tirsdag som jeg fikk hos legen, men det er IKKE noe tegn til forbedring.

Jeg ønsker synsere hjertelig velkommen til å prøve å stadfeste hva det KAN være før jeg går til legen og får en finger opp i rompa.

Hvis jeg fikk klamydia eller gonore, så skal jeg være kvitt det. Jeg tror personlig det kan være en urinveisinfeksjon eller akutt prostatitt. Jeg tror det må være noe med prostata siden rompehullet virker trangere og at jeg sliter med potensen. Jeg har ingen intense smerter, gjør ikke vondt når jeg tisser, men jeg kjenner en slags lemus-lignende følelse i prostata/endetarm i ny og ne.

Håper moderatorene kan la denne tråden stå litt slik at jeg slipper å gå tomhendt til legen. Finnes det kanskje sykepleiere eller noen som jobber i helsevesenet som kan ha peiling på hva dette kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke noen lege men for meg høres det ut som om du har bekymret deg veldig og konstant fokusert på at noe er galt. Du ser etter tegn på at noe er utenom det vanlige og du tolker ting du ikke normalt ville ha reagert på som symptomer. Du er stresset og bekymret og det får utover sexlysten som igjen gjør deg enda mer sikker på at noe virkeliger galt. Du bør nok uansett oppsøke lege, men mest sannsynlig vil problemene forsvinne av seg selv om du bare slapper av og ikke stresser for mye med dette.

Anonym poster: e7f0a8281a136eadeae7c97e86c5b939

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke noen lege men for meg høres det ut som om du har bekymret deg veldig og konstant fokusert på at noe er galt. Du ser etter tegn på at noe er utenom det vanlige og du tolker ting du ikke normalt ville ha reagert på som symptomer. Du er stresset og bekymret og det får utover sexlysten som igjen gjør deg enda mer sikker på at noe virkeliger galt. Du bør nok uansett oppsøke lege, men mest sannsynlig vil problemene forsvinne av seg selv om du bare slapper av og ikke stresser for mye med dette.

Anonym poster: e7f0a8281a136eadeae7c97e86c5b939

Jeg stresser ikke, er heller ikke engstelig. Dette er et fysisk problem og jeg kjenner at noe ikke stemmer. Så det er ikke psykisk, det kan jeg si med engang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stresser ikke, er heller ikke engstelig. Dette er et fysisk problem og jeg kjenner at noe ikke stemmer. Så det er ikke psykisk, det kan jeg si med engang..

Da får du dra til lege. Imidlertid, at du kjenner at noe ikke stemmer betyr ikke nødvendigvis at det ikke er noe du innbiller deg. Det er ikke sånn at ting man innbiller seg ikke kjennes som at noe ikke stemmer. For noen år tilbake trodde jeg jeg hadde fått lungeemboli men ved nærmere undersøkelse viste det seg at det bare var en stressreaksjon.

Symptomene du beskriver er vage og ting som kan oppleves selv når ingenting er galt. Du har fått det for deg at du har pådratt deg en eller annen kjønnssykdom etter ubeskyttet sex med en som tilsynelatende ikke har noen kjønnssykdom. Det virker lite sannsynlig, men sjekk det med legen din uansett. Trolig vil han dog ikke finne noe galt med deg.

Anonym poster: e7f0a8281a136eadeae7c97e86c5b939

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du dra til lege. Imidlertid, at du kjenner at noe ikke stemmer betyr ikke nødvendigvis at det ikke er noe du innbiller deg. Det er ikke sånn at ting man innbiller seg ikke kjennes som at noe ikke stemmer. For noen år tilbake trodde jeg jeg hadde fått lungeemboli men ved nærmere undersøkelse viste det seg at det bare var en stressreaksjon.

Symptomene du beskriver er vage og ting som kan oppleves selv når ingenting er galt. Du har fått det for deg at du har pådratt deg en eller annen kjønnssykdom etter ubeskyttet sex med en som tilsynelatende ikke har noen kjønnssykdom. Det virker lite sannsynlig, men sjekk det med legen din uansett. Trolig vil han dog ikke finne noe galt med deg.

Anonym poster: e7f0a8281a136eadeae7c97e86c5b939

Jeg er ikke hypokonder.

Igjen, dette er ikke noe jeg innbiller meg. Jeg greier såvidt å holde ereksjonen oppe i tillegg til at sædproduksjonen ser ut til å minske for hver dag. Og DET er noget skremmende. Det største problemet her er at jeg ikke greier å bli kåt og at utløsningene er bare bittesmå sæd-dæsjer.. Ser nesten ut som at sædproduksjonen holder på å stoppe opp. Kommer bare mindre og mindre sæd ut for hver dag. Det er en en slags kvalmende smerte 24/7 i enten høyre eller venstre testikkel som iler ut mot låret.

I tillegg til dette så er jo pissestrålen mye tynnere, så er jo tydeligvis noe som tetter igjen inni systemet.

Ringte forresten legekontoret idag, og det er ikke ledig time for meg før MANDAG...0o

Endret av Rixer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...