Gå til innhold

blødning...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har akkurat passert 12.uke og begynte å slappe av. Men i kveld når jeg gikk på do var det blod i trusa. Litt mørkt. Kom blod også på papiret. Har littegrann murr i magen, men ikke mer enn va jeg har hatt i løpet av svangerskapet så langt.

Men er bekymret! Har ikke blødd i det hele tatt tidligere...

Er det normalt?? Bør jeg kontakte jordmor i morgen?? Hjelp....

Anonym poster: bfb6c0fc9f703cc53a219cebb792303b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm, men kan de stoppe det om det er en sa?? Er jo søndag kveld nå.... Kan jeg vente til i morgen? Har bare vært på en tidlig ul og har ikke en gang fått komme til legen enda..(de hadde ikke ledig før om 1 uke)

Anonym poster: bfb6c0fc9f703cc53a219cebb792303b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring legekontoret imorgen, evt. jordmor. Alt er nok i skjønneste orden, slike blødinger kan forekomme, men best å få det sjekket. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, kommer ikke til å greie å sove i natt... bare ligge å bekymre meg!! Begynner å tenke på om jeg har kjørt meg selv for hardt i det siste osv osv. *Krysser fingrene*

Anonym poster: bfb6c0fc9f703cc53a219cebb792303b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cupcakegirl

En SA er nok ikke mulig å stoppe om kroppen har bestemt seg for å "ordne opp" på den måten, men jeg kjenner til flere som har hatt småblødninger i svangerskapet og alt har gått fint:) Men kontakt lege/jordmor i morra, og hold deg i ro. Håper alt ordner seg for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cupcakegirl

Huff, kommer ikke til å greie å sove i natt... bare ligge å bekymre meg!! Begynner å tenke på om jeg har kjørt meg selv for hardt i det siste osv osv. *Krysser fingrene*

Anonym poster: bfb6c0fc9f703cc53a219cebb792303b

En får ikke SA om en har stressa, bært tungt osv. Men blødninger skal en ta på alvor, og da bør en holde seg i ro inntil videre. Det går nok fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for raske svar! Et litt dumt spørsmål, men kan sengekos(for 2 dager siden) føre til blødninger? Jeg skal holde meg i ro og ringe legen i morgen...

Anonym poster: bfb6c0fc9f703cc53a219cebb792303b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått time hos legen om 1 time. Hun sa i tlf at det ikke trengte å være noe...

Anonym poster: bfb6c0fc9f703cc53a219cebb792303b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for raske svar! Et litt dumt spørsmål, men kan sengekos(for 2 dager siden) føre til blødninger? Jeg skal holde meg i ro og ringe legen i morgen...

Anonym poster: bfb6c0fc9f703cc53a219cebb792303b

Jeg hadde blødninger de første 9 ukene pga sengekos. Jeg så ikke linken heller (selv om jeg hadde en mistanke), for blødningene kom ikke før et halvt til et og et halvt døgn etter sengekosen, og kunne vare i flere dager (småblødninger).

Det som til slutt stoppet blødningene var 3 ukers avhold fra sengekos sånn at eventuelle rifter fikk grodd skikkelig. Etter det har jeg ikke hatt blødninger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært hos legen nå, hun finner ikke fosterlyden, men mener det er ok allikevel. Så nå har jeg bestilt meg UL hos jordmor selv:) Greier ikke å slappe av uten å vite at det er liv i spiren!

Anonym poster: bfb6c0fc9f703cc53a219cebb792303b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt fra legen min at så lenge det kommer ikke slimete blødning så skal alt vare fint. Når du skal til UL? Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

i morgen formiddag:) Ja, hun sa jeg måtte ta kontakt ved mensenblodmengder/friskt blod eller smerter.. Men man blir jo litt overnervøse når det er første gangen også da :rolleyes:

Anonym poster: bfb6c0fc9f703cc53a219cebb792303b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gikk dessverre som jeg fryktet. MA :( . Fosteret har vært dødt siden uke 9... Så nå ligger jeg i sengen og har stappet i meg diverse piller og venter.... Har fått paralgin major, så håper ikke det blir for vondt.

Anonym poster: bfb6c0fc9f703cc53a219cebb792303b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk dessverre som jeg fryktet. MA :( . Fosteret har vært dødt siden uke 9... Så nå ligger jeg i sengen og har stappet i meg diverse piller og venter.... Har fått paralgin major, så håper ikke det blir for vondt.

Anonym poster: bfb6c0fc9f703cc53a219cebb792303b

:hug:

Anonym poster: 87ae3b319b1b6bc84165bd939d4f5a71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...