Gå til innhold

Analsex første gang (auu)


Roli(g)

Anbefalte innlegg

Kjæresten og jeg ville prøve oss på analsex i helgen, men jeg fikk knapt hode inn. Brukte både glidemiddel og fingret henne litt innen jeg prøvde, men hun var rett og slett for trang. Noen som kan tipse meg om hvordan neste gang kan bli en suksess (eller kun bedre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Langt forspill, gjerne bruke en liten buttplug til å begynne med og prøv ulike stillinger. Og masse glidemiddel! Det bruker å gjøre susen. Slikk henne lenge og varm opp rumpehullet med litt rimming og etterhvert en finger eller to/tre. jenta opplever ofte at det er enklest å sitte øverst, da hun kan styre akten selv. Selv foretrekker jeg analsex med dama liggende på ryggen. Sådetså.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må ikke knipe rompa sammen - da blir det vondt og alt for trangt. Hun må slippe deg inn - det er en aktiv handling fra hennes side.

Anonym poster: b11b85144f3e07f91c09c649090bf9ff

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

uten langt forspill hjelper det ikke, også er det greit at dere har vanlig sex først litt for å komme i stemmning, mens du fingrer henne der bak en god stund.

har hun fått skyllt seg der ? kan være at hun er nervøs pga mulige urenheter ?

hun må gjøres skikkelig kåt og villig og det tar tid for å slappe av musklene der ... også om du kommer inn så ikke start med å bare kjør på , men ta det sakte.

Anonym poster: 438e4af466762f690675291681de6461

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten og jeg ville prøve oss på analsex i helgen, men jeg fikk knapt hode inn. Brukte både glidemiddel og fingret henne litt innen jeg prøvde, men hun var rett og slett for trang. Noen som kan tipse meg om hvordan neste gang kan bli en suksess (eller kun bedre)

Der har du svaret, alt for lite oppvarming. Det tar lang tid i begynnelsen. Sånn egentlig kan dere regne med at det ikke blir superbehagelig de første gangene før dere får teken på det. Men som foreslått her oppe. Begynn med en finger, gå over til 2 eller tre etterhvert. Ikke gi deg før hun syns det er godt. Så kan du fint bruke en liten plug slik at hun blir vant til å ha noe i seg mens du slikker henne eller noe.

Det viktigste: bruk TID. og masse av det ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Annonse

Hvorfor er det slik at man MÅ ta den i rumpa egentlig? Er ikke musa bra nok?

Hvorfor er det slik at du må dra frem en (nesten) ett år gammel tråd?

Anonymous poster hash: 43d46...d3f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det slik at du må dra frem en (nesten) ett år gammel tråd? Anonymous poster hash: 43d46...d3f

Fordi at om hun hadde startet en ny tråd ville noen (kanskje du?) klagd over hvor mange slike tråder som finnes allerede.

Anonymous poster hash: 6864b...908

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det slik at man MÅ ta den i rumpa egentlig? Er ikke musa bra nok?

Fordi det er mer nedverdigende for jenta å bli tatt i rumpa. Dermed forfekter man sin dominans over henne.

Anonymous poster hash: 16e34...7ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87

Fordi det er mer nedverdigende for jenta å bli tatt i rumpa. Dermed forfekter man sin dominans over henne. Anonymous poster hash: 16e34...7ce

Men hvorfor tenner noen menn på dette når de VET at det er nedverdigende for jenta? Er det nettopp det de tenner på?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87

Hvorfor er det slik at du må dra frem en (nesten) ett år gammel tråd? Anonymous poster hash: 43d46...d3f

Fordi jeg har sittet og lest mange sider bakover og følte for å kommentere. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det slik at man MÅ ta den i rumpa egentlig? Er ikke musa bra nok?

Er ikke alle damer som er like trange i fitta som deg da vettu Chloe87 :)

Da må man i 2ern :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er mann og grøsser på ryggen bare av tanken på analsex, og å putte noe som helst inn i rumpehullet... Vil damer oppfatte meg som kjedelig pågrunn av det?



Anonymous poster hash: 3ec38...867
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann og grøsser på ryggen bare av tanken på analsex, og å putte noe som helst inn i rumpehullet... Vil damer oppfatte meg som kjedelig pågrunn av det?

Anonymous poster hash: 3ec38...867

NEI

Anonymous poster hash: 52278...753

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87

Jeg er mann og grøsser på ryggen bare av tanken på analsex, og å putte noe som helst inn i rumpehullet... Vil damer oppfatte meg som kjedelig pågrunn av det? Anonymous poster hash: 3ec38...867

Nei, dette er bare et eneste stort pluss!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men hvorfor tenner noen menn på dette når de VET at det er nedverdigende for jenta? Er det nettopp det de tenner på?

Ja, alle menn som tenner på analsex vil fornedre jenta.

Hvor er ironiflagget mitt...

Anonymous poster hash: b0c96...140

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du ikke ha analsex, si nei. Vil du ha analsex, begynn forsiktig og ta alltid hensyn til den som det blir utført på.

Der, kan vi slutte å demonisere folk som liker analsex i forskjellige tråder nå?



Anonymous poster hash: b0c96...140
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87

Prippen og kjedelig! Next!

Er jeg prippen og kjedelig eller var det mannen du siktet til? Hvis en mann mener jeg er prippen og kjedelig fordi jeg ikke liker analsex så sier hvertfall JEG next! Men heldigvis er ikke jeg sammen med en som deg, men med en som er mer enn fornøyd med musa mi! ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...