Gå til innhold

Feel good-film, typen og venninna på fersken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter å ha tatt typen og bestevenninne på fersken, trenger jeg virkelig en film for å få tankene mine på noe annet. Er full av fortvilselse, sinne og sjalusi.

Gjerne filmer hvor jenter screwer gutter, er ei ordentlig player (Sikkert sinnsykt dumt, men slike ting får meg over gutter på 1,2,3. Får meg til å tro at jeg fint klarer meg uten de).

Ellers er også fimer med fokus på livet og framtiden ønskelig. Så for ikke lenge siden en film om ei dame som drar til Afrika for å hjelpe syke barn. Slike filmer, hvor noen gjør noe nyttig med livet deres.

En ekstremt god komedie, som for all del IKKE handler om gutter som screwer jenter.

Film om samspillet mellom mennesker og dyr. At jeg er glad i dyr er ikke noe jeg skal nekte for. Ikke tåpelige hestefilmer hvor rytteren rir avgårde.

Vet ikke om jeg er knust eller sur, men setter pris på ethvert filmforslag nå, som kan få tankene på noe helt annet.

Anonym poster: c54767b7d64ff0b82598e41ea009f919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maria_Marihøne

Er det ikke en film som heter John Tucker must die, elle rnoe i den duren? Har ikke sett hele, men mener den handler om noen jenter som tar hevn å en fyr som ikke har oppført seg helt bra. Kankje du kan få noen tips der? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke en film som heter John Tucker must die, elle rnoe i den duren? Har ikke sett hele, men mener den handler om noen jenter som tar hevn å en fyr som ikke har oppført seg helt bra. Kankje du kan få noen tips der? ;)

Stemmer det, og filmen er allerede huket av! Første filmen jeg så:-) Men takk! Må vel få praktisert denne filmen! Neida, hehe.

Anonym poster: c54767b7d64ff0b82598e41ea009f919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marianne4388

Du kan jo se Beyond Borders, med Angelina Jolie og Clive Owen. Å se hvor ille folk har det i resten av verden får alltid meg til å tenke på noe annet enn mine problemer i hvertfall.

Ellers kan du jo se I spit on your grave, en skrekkfilm om ei jente som blir voldtatt og kommer tilbake for hevn. Kan jo være fint å se drittsekker få som de fortjener og mere til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo se Beyond Borders, med Angelina Jolie og Clive Owen. Å se hvor ille folk har det i resten av verden får alltid meg til å tenke på noe annet enn mine problemer i hvertfall.

Ellers kan du jo se I spit on your grave, en skrekkfilm om ei jente som blir voldtatt og kommer tilbake for hevn. Kan jo være fint å se drittsekker få som de fortjener og mere til.

Skal sees! Tusen takk.

TS.

Anonym poster: c54767b7d64ff0b82598e41ea009f919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan gjerne komme med bare helt utrolig bra filmer dere har sett! Uten så mye romantikk involvert.....

Anonym poster: c54767b7d64ff0b82598e41ea009f919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maria_Marihøne

Jeg ELSKER Almost famous! Hvis du ikke har sett den så burde du det. Litt romantikk, men mest bare feel-good med masse bra musikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ELSKER Almost famous! Hvis du ikke har sett den så burde du det. Litt romantikk, men mest bare feel-good med masse bra musikk.

Takk! Skal sees!

Anonym poster: c54767b7d64ff0b82598e41ea009f919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...