Gå til innhold

Deres beste tips - Del deres beste investeringer til baby!


LiveLaughLove

Anbefalte innlegg

- Doomoo ammepute str L - Den var gull i siste trimester når magen var stor, bekkenet vondt, og det var nærmest umulig å finne en behagelig liggestilling. Den er også glimrende som ammepute, siden den er så fast, ungen "synker" ikke nedi, men holder seg i riktig posisjon, så man har armene fri. Dessuten bruker vi den som babynest i sofaen nå som lillegutt har vokst ut av babynestet sitt.

- Babynest - eneste måten å få baby til å sove utenom oppå meg de første to månedene. Det gjorde også samsoving mindre skummelt, samt at jeg ikke trengte å være redd for at lillegutt skulle trille ut av sofaen hvis jeg plutselig måtte på do eller ordne meg en brødskive.

- Ammebh fra Bravado med lommer til ullinnlegg. Jeg fikk baby på senhøsten, og siden jeg har hørt så mange skrekkhistorier om brystbetennelse synes jeg det er glimrende å kunne bruke både vanlig ammeinnlegg til å fange opp melka, og samtidig ha ullinnlegg inni den lille lomma som holder meg varm.

Dessuten er det en utrolig behagelig bh.

- Vippestol med vibrasjon. Husker ikke hvor vi kjøpte vår, men det finnes flere varianter og merker som fører slike. Sønnen vår elsker sin, og det er en av få plasser han kan være litt for seg selv og være fornøyd uten at vi gir ham kontinuerlig kroppskontakt.

- Babyprodukter fra Coop Änglamark. Vi bruker sinksalve, babyolje, våteservietter og sjampo fra dette merket fordi de er relativt "rene" produkter uten parfyme, parabener og anna dritt. Sønnen vår ble født ganske mye på overtid og var knusktørr i huden den første tiden. Vi har fått kjempemange positive tilbakemeldinger fra barnelege og helsesøster på hvor bra huden hans er nå.

- Tomme Tippiee ammeflasker. Jeg slet veldig lenge med å få til amminga, og for å unngå at lillegutt skulle bli sugeforvirret ble jeg tipset om disse flaskene fra en kollega. Smokken ser ut som og kjennes litt ut som en brystvorte, og det er såpass lite hull i tuten at barnet må anstrenge seg litt ekstra for å få ut melken, akkurat som med brystet. Anbefales på det sterkeste, i stedet for å tulle med sprøyter og drikkebeger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...