Gå til innhold

Barnevogn og HØYE foreldre


Tunika

Anbefalte innlegg

Jeg venter mitt første barn og poster min første post :)

Vi har ikke begynt å se etter barnevogn i butikker ennå, men jeg prøver å orientere meg litt på nett. Og det er en ting som jeg ikke helt klarer å finne ut av: hvor høye vognene er og hvor høyt det er mulig å få håndtaket, sånn at man slipper å bøye seg for å trille. Jeg er nemlig 1.83 høy, og samboer er 2.02!

Noen høye mammaer, eller damer med høye menn, som har erfaringer eller anbefalinger? Veldig takknemlig for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 1.80, mannen ti cm høyere, vi har emmaljunga city cross. Synes det fungerer svært bra, det er flere mulige innstillinger på håndtaket på vogna, vi har det vel på det høyeste. Men nå har vi ikke prøvd andre merker og sammenlignet...

Anonym poster: bfa02abab27e48d8d2943c6acf2f7cf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tfk joggster twist kan justere veldig høyt (og lavt, forsåvidt)!:) Kan måle etterpå, hvis du vil?:)

Edit: på maks er det rett under 120 cm fra håndtaket og rett ned til gulvet!:)

Endret av kaprifolen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dream89

Jeg er 179 og samboer er 182 og vi har just fått Simo kombi:D Den er høy og stødig og man kan stille på håndtaket:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste barnevogner har håndtak som kan stilles inn, vi har en emmaljunga duo edge med teleskophåndtak som kan stilles veldig høyt. Ta dere en tur på utstyrsforettninger og prøvekjør noen der, å kjøpe barnevogn er omtrent som å kjøpe bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste barnevogner har håndtak som kan stilles inn, vi har en emmaljunga duo edge med teleskophåndtak som kan stilles veldig høyt. Ta dere en tur på utstyrsforettninger og prøvekjør noen der, å kjøpe barnevogn er omtrent som å kjøpe bil.

Tullprat, det er MYE lettere å kjøpe bil! :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for gode tips! Vi skal absolutt ta en tur til en utstyrsbutikk eller tre for å teste. Og hvis mannen etter hvert viser like stor interesse for og leser seg like mye opp på barnevogn som bil, skal det i alle fall ikke stå på forkunnskapene. Foreløpig er jeg enig i at bilkjøp virker mye lettere :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...