Gå til innhold

Kvinner og antall sexpartnere - splittet fra "Er 13 sexpartnere i en alder av 21 mye?"


tom1986

Anbefalte innlegg

Gjest Maria_Marihøne

Det kan godt hende. Jeg derimot, bryr meg. Kvinnens seksuelle fortid sier noe om hennes verdi som partner. På samme måte som hennes utdanning, utseende, intelligens, interesser etc.

Dette handler om dine personlige preferanser. Om du ikke vil bli sammen med noen som har hatt sex med mer enn 10 stk bryr jeg meg ingenting om. Men ikke prøv å fremstille dette som en universal regel som gjelder for alle menn, npr jeg og de fleste andre her vet at det ikke er slik.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ludovie

Det er ikke noe de fleste spør om, men det er noe de aller aller fleste bryr seg om. Man spør ikke, fordi man er redd for å få vite sannheten.

Vel, snakk for deg selv. Det du påstår her, er nemlig ikke "de aller fleste"s oppfatning. De aller fleste jeg kjenner, synes rett og slett ikke det er noe interessant tema.

Og "redd for å få vite sannheten"??? Igjen - snakk for deg selv. Dette er en tankegang som ligger milevis unna min verden, både blant kvinner og menn jeg kjenner,

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei? Jeg synes uansett at kvinner også skal ha lov til å eksperimentere og nyte sex, uten å måtte forklare seg… (eller ha dårlig samvittighet!).

Føler du deg truffet? Hehehe. Hvor mange har du hatt sex med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler du deg truffet? Hehehe. Hvor mange har du hatt sex med?

Hehe, har ikke tenkt til å skrive det her, men ikke mer enn 13 ;)

Men jeg debuterte som 18 åring, har hatt en del partnere, liker å eksperimentere, jeg har hatt ons, men ingen jeg angrer på, OG har aldri hat sex i fylla :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, har ikke tenkt til å skrive det her, men ikke mer enn 13 ;)

Men jeg debuterte som 18 åring, har hatt en del partnere, liker å eksperimentere, jeg har hatt ons, men ingen jeg angrer på, OG har aldri hat sex i fylla :P

Enda et bevis på det jeg gang på gang poengterer. Selv du, med et ganske frisinnet syn på sex og antall partnere for kvinner, vil ikke si antall sexpartnere. Til tross for at du er helt anonym. Som jeg sier, kvinner vet innerst inne at en kvinne med mange sexpartnere er mindre attraktiv som langsiktig partner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke noe de fleste spør om, men det er noe de aller aller fleste bryr seg om. Man spør ikke, fordi man er redd for å få vite sannheten.

Jeg spør alltid, for å vite hvilken type kvinne jeg har pult. Er dette en potensiell kjæreste eller er det ei billig jente som kun skal pumpes og dumpes.

haha! Det er turn of det :P "du er en pen og sexy jente, men hvor mange har du hatt sex med?"

Så hvis man har hatt mange sexpartnere er man dum? uinteressant? billig?

Hver sin smak (men er litt glad jeg ikke er deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludovie

Som jeg sier, kvinner vet innerst inne at en kvinne med mange sexpartnere er mindre attraktiv som langsiktig partner FOR MEG.

Jeg la til et ikke helt uvesentlig moment her, jeg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Enda et bevis på det jeg gang på gang poengterer. Selv du, med et ganske frisinnet syn på sex og antall partnere for kvinner, vil ikke si antall sexpartnere. Til tross for at du er helt anonym. Som jeg sier, kvinner vet innerst inne at en kvinne med mange sexpartnere er mindre attraktiv som langsiktig partner.

Det har da ingenting med at de blir dømt nord og ned av flere mennesker her inne.

Med en slik holdning er det ikke rart at de ikke vil fortelle antallet sitt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda et bevis på det jeg gang på gang poengterer. Selv du, med et ganske frisinnet syn på sex og antall partnere for kvinner, vil ikke si antall sexpartnere. Til tross for at du er helt anonym. Som jeg sier, kvinner vet innerst inne at en kvinne med mange sexpartnere er mindre attraktiv som langsiktig partner.

Nekter ikke for det, at vi lever i et samfunn hvor det er "greit" at en mann har mange sexpartnere, mens det samme ikke gjelder for kvinner. Men jeg skulle ønske det ikke var slik... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nekter ikke for det, at vi lever i et samfunn hvor det er "greit" at en mann har mange sexpartnere, mens det samme ikke gjelder for kvinner. Men jeg skulle ønske det ikke var slik... ;)

Jeg vet. Kvinner hater at noen dømmer dem for deres atferd og da særlig innen seksualitet. Men, det er nok hensiktsmessig for samfunnet som helhet at kvinnens seksualitet begrenses. Ingenting er mer perverst og fordervende enn en kvinnes frigjorte seksualitet. Menn, fordi man er kåt konstant, kan i langt større grad kontrollere sin egen seksualitet. Kvinner, når de først blir kåt, mister helt kontroll. Da går det over i rent samfunnsskadelige former.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha! Det er turn of det :P "du er en pen og sexy jente, men hvor mange har du hatt sex med?"

Så hvis man har hatt mange sexpartnere er man dum? uinteressant? billig?

Hver sin smak (men er litt glad jeg ikke er deg ;)

Tulling. Jeg spør jo aldri før jeg får de til sengs. Først har vi sex og når vi ligger å koser etterpå, åpner jenter seg for meg. Feiler aldri. Jenter har en absurd trang til å dele omtrent sine innerste tanker med til og med fremmede etter sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet. Kvinner hater at noen dømmer dem for deres atferd og da særlig innen seksualitet. Men, det er nok hensiktsmessig for samfunnet som helhet at kvinnens seksualitet begrenses. Ingenting er mer perverst og fordervende enn en kvinnes frigjorte seksualitet. Menn, fordi man er kåt konstant, kan i langt større grad kontrollere sin egen seksualitet. Kvinner, når de først blir kåt, mister helt kontroll. Da går det over i rent samfunnsskadelige former.

Jaha, da lærte jeg noe nytt i dag også... Hihi (sorry jeg greier ikke helt å ta deg på alvor)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet. Kvinner hater at noen dømmer dem for deres atferd og da særlig innen seksualitet. Men, det er nok hensiktsmessig for samfunnet som helhet at kvinnens seksualitet begrenses. Ingenting er mer perverst og fordervende enn en kvinnes frigjorte seksualitet. Menn, fordi man er kåt konstant, kan i langt større grad kontrollere sin egen seksualitet. Kvinner, når de først blir kåt, mister helt kontroll. Da går det over i rent samfunnsskadelige former.

Hahahahahaaaa! :rulle:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulling. Jeg spør jo aldri før jeg får de til sengs. Først har vi sex og når vi ligger å koser etterpå, åpner jenter seg for meg. Feiler aldri. Jenter har en absurd trang til å dele omtrent sine innerste tanker med til og med fremmede etter sex.

Og du synes ikke du generaliserer litt mye? Neida, det er sikkert din opplevelse, andre har kanskje andre erfaringer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg vet. Kvinner hater at noen dømmer dem for deres atferd og da særlig innen seksualitet. Men, det er nok hensiktsmessig for samfunnet som helhet at kvinnens seksualitet begrenses. Ingenting er mer perverst og fordervende enn en kvinnes frigjorte seksualitet. Menn, fordi man er kåt konstant, kan i langt større grad kontrollere sin egen seksualitet. Kvinner, når de først blir kåt, mister helt kontroll. Da går det over i rent samfunnsskadelige former.

Dette må være det største oppgulpet av bullshit jeg har lest i hele dag :ler:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ludovie

Jeg vet. Kvinner hater at noen dømmer dem for deres atferd og da særlig innen seksualitet. Men, det er nok hensiktsmessig for samfunnet som helhet at kvinnens seksualitet begrenses. Ingenting er mer perverst og fordervende enn en kvinnes frigjorte seksualitet. Menn, fordi man er kåt konstant, kan i langt større grad kontrollere sin egen seksualitet. Kvinner, når de først blir kåt, mister helt kontroll. Da går det over i rent samfunnsskadelige former.

Si meg, er du fundamentalistisk muslim, eller noe?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting er mer perverst og fordervende enn en kvinnes frigjorte seksualitet.

Jeg er glad for at alle menn ikke deler den oppfattningen....

Jaja, som sagt: hver sin smak

Endret av Sporty93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du synes ikke du generaliserer litt mye? Neida, det er sikkert din opplevelse, andre har kanskje andre erfaringer ;)

Generalisering er nyttig og at kvinner provoseres av det er en ekstra bonus.

Ja, jeg generaliserer. Men når man koser sammen med en kvinne etter god sex, snakker med myk stemme, lar henne holde rundt deg etc mens man stryker henne, så deler de det meste. Man kan gjerne si at jeg intervjuer henne, for å se om dette er en bra kvinne eller en tøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generalisering er nyttig og at kvinner provoseres av det er en ekstra bonus.

Ja, jeg generaliserer. Men når man koser sammen med en kvinne etter god sex, snakker med myk stemme, lar henne holde rundt deg etc mens man stryker henne, så deler de det meste. Man kan gjerne si at jeg intervjuer henne, for å se om dette er en bra kvinne eller en tøs.

Og en tøs er? (bare nyskjerig) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...