Gjest Sakone Skrevet 6. februar 2013 #61 Del Skrevet 6. februar 2013 Litt offtopic, men dette er stort; DET ER LIV I DEG?!?!!!! :sjokkert: Haha det har da alltid vært liv i meg :D Følger med, og kommer med pisken om du ikke trener hardt nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 6. februar 2013 Forfatter #62 Del Skrevet 6. februar 2013 Haha, du er veldig etterspurt i "Spør en bruker"-tråden.. Fått noen spørsmål som feks "Adele: Hvor er Sakone?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sakone Skrevet 6. februar 2013 #63 Del Skrevet 6. februar 2013 Går i bølger vett ^^ Kanke sitte der og svare hele tiden, blir sånn evig ond sirkel man aldri kommer ut av 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 14. februar 2013 Forfatter #64 Del Skrevet 14. februar 2013 Bust: 87 cm Waist: 66 cm Hip: 88.5 cm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 5. mai 2013 Forfatter #65 Del Skrevet 5. mai 2013 Det virker kanskje ikke som om jeg trener lenger, men jeg er bare ufattelig dårlig til å oppdatere her. Mitt nye påfunn er derfor å fortsette å føre inn dataene på mobilen, men i slutten av uka lage en treningsplan over uka som har vært. Første uka her derfor vært slik: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 11. mai 2013 #66 Del Skrevet 11. mai 2013 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 11. mai 2013 Forfatter #67 Del Skrevet 11. mai 2013 Heihei KaDust!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 11. mai 2013 Forfatter #68 Del Skrevet 11. mai 2013 Samboeren og jeg har cheat day i dag. Da jeg spurte hva han ville ha som lørdagsgodt, svarte han standard "GODTERI!!" - men fikk allikevel lurt han over til å spise noe sunt OG godt. Kjøpte frosne jordbær og naturell yoghurt, og lagde hjemmelaget sorbetis etter at jeg var ferdig på trening i dag. Smaker nok bedre med vaniljekesam. Smaken var så syrlig, så måtte jukse litt med litt sukker (tomt for sukrin - glemmer alltid å kjøpe det når jeg er på butikken ) Ellers har jeg hatt en økt med arm- og kjernemuskeltrening. Kjenner jeg er så stiv og støl i hele kroppen nå. Så får se om det blir en økt i morgen eller ikke. Må egentlig slappe litt av pga beina da jeg tror jeg begynner å få en beinhinnebetennelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 11. mai 2013 #69 Del Skrevet 11. mai 2013 Hehehe! Spiser du og samboeren din mye av det samme? Samboeren min prøver å komme ned i vekt og trener mye, men han spiser jo helt elendig. Jeg har kommentert det et par ganger men det går ikke inn og han sier jo at jeg er på "heksediett" fordi jeg spiser kun naturlig lol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 11. mai 2013 Forfatter #70 Del Skrevet 11. mai 2013 Hehehe! Spiser du og samboeren din mye av det samme? Samboeren min prøver å komme ned i vekt og trener mye, men han spiser jo helt elendig. Jeg har kommentert det et par ganger men det går ikke inn og han sier jo at jeg er på "heksediett" fordi jeg spiser kun naturlig lol Hehe, ja. Han spiser jo fisk 2 - 3 ganger i mnd. Jeg spiser ikke fisk, så det er vel de eneste gangene vi ikke spiser det samme. Vi forsøker begge to å ta treningen alvorlig, og forsøker å endre kostholdet. Men så ryker man i nå og ne da. Funker ikke å trene om kostholdet ikke er på stell. Man nuller ut bare alt det man har svettet og slitt for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 11. mai 2013 #71 Del Skrevet 11. mai 2013 Ja, jeg prøver å si det til han. Men samboer tror at man enten må gå på diett, eller så må man leve normalt (som da er semi-usunt og kaloririkt). Blir helt oppgitt. Men tenker at han får bare holde på, så får han heller se selv hva et riktig kosthold kan gjøre når jeg er kommet ordentlig i form Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 11. mai 2013 Forfatter #72 Del Skrevet 11. mai 2013 Ja, jeg prøver å si det til han. Men samboer tror at man enten må gå på diett, eller så må man leve normalt (som da er semi-usunt og kaloririkt). Blir helt oppgitt. Men tenker at han får bare holde på, så får han heller se selv hva et riktig kosthold kan gjøre når jeg er kommet ordentlig i form Man oppdager gjerne slike feil etterhvert. Sist sommer trente jeg, men spiste en sjokolade (200 g) daglig nesten. Og mye feit mat i lunsjen. Veide ikke mer enn jeg gjør nå, men hadde mye høyere fettprosent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 11. mai 2013 #73 Del Skrevet 11. mai 2013 Han burde jo vite det etter å ha vært av og på dietter siden han var 16!!! år. Men han tror at så lenge det er nøkkelhull på pakken, eller det inneholder en grønnsak, så betyr det at det er sunt. + at han ikke klarer å si nei når han blir tilbudt godterier (noe som skjer hver gang vi er hos mormoren hans nesten, og vi er der flere ganger i uka), og han snoker ALLTID i godteriskapet til moren hans når han er der. Så da får han vel i seg litt godteri hver dag da, selvom han ikke vil innrømme det + at han spiser så mye mat som har sukker, kjemikalier og annen dritt i seg. Han driter til og med i hva proteinpulveret hans inneholder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 11. mai 2013 Forfatter #74 Del Skrevet 11. mai 2013 Han burde jo vite det etter å ha vært av og på dietter siden han var 16!!! år. Men han tror at så lenge det er nøkkelhull på pakken, eller det inneholder en grønnsak, så betyr det at det er sunt. + at han ikke klarer å si nei når han blir tilbudt godterier (noe som skjer hver gang vi er hos mormoren hans nesten, og vi er der flere ganger i uka), og han snoker ALLTID i godteriskapet til moren hans når han er der. Så da får han vel i seg litt godteri hver dag da, selvom han ikke vil innrømme det + at han spiser så mye mat som har sukker, kjemikalier og annen dritt i seg. Han driter til og med i hva proteinpulveret hans inneholder Oi! Det der hørtes virkelig ikke bra ut om han forsøker å gå ned i vekt! Forsøkt å bytte ut sukkerkoppen med sukrin? Selv om det er nøkkelhull på en vare, betyr ikke det at det er bra for det om. Det betyr jo bare at det er mer fiber, og mindre sukker, salt og fett i produktet. Fitnessbloggen har tatt opp dette temaet på sin side. Kan absolutt anbefales å ta en titt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 11. mai 2013 #75 Del Skrevet 11. mai 2013 Jeg prøver å si til han at det er mye lettere hvis han kutter sukker helt. Men han nekter å gi slipp på vanlig sjokolade, han er så jævla sjokoholiker at det er helt skummelt. Vet det, er mye dritt i mange av nøkkelhull-merkene. Har prøvd å si det til han også, men neeeida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 11. mai 2013 Forfatter #76 Del Skrevet 11. mai 2013 Jeg prøver å si til han at det er mye lettere hvis han kutter sukker helt. Men han nekter å gi slipp på vanlig sjokolade, han er så jævla sjokoholiker at det er helt skummelt. Vet det, er mye dritt i mange av nøkkelhull-merkene. Har prøvd å si det til han også, men neeeida. Sukkerfritt godteri er en start. Også få han til å lese all skremselspropagandaen omkring hva sukker gjør med kroppen din Neida, men skjønner at det er vanskelig å være samboer når man har så forskjellig syn på kosthold. Men stå på, KaDust. Før eller senere kommer han etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 11. mai 2013 #77 Del Skrevet 11. mai 2013 Håper det, skal ærlig innrømme at det er litt usexy med en mann som propper i seg masse dritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 11. mai 2013 Forfatter #78 Del Skrevet 11. mai 2013 Håper det, skal ærlig innrømme at det er litt usexy med en mann som propper i seg masse dritt Æsj, ja. Du får ta gulroteffekten! (det var overraskende lite bilder av dette på Google!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 11. mai 2013 #79 Del Skrevet 11. mai 2013 Hehehe ja, det får jeg gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 11. mai 2013 Forfatter #80 Del Skrevet 11. mai 2013 Ironisk nok sitter jeg å propper i meg Stratos og saft nå. HEHE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå