eva-80 Skrevet 19. oktober 2012 #81 Skrevet 19. oktober 2012 En som er vant til å gjøre som hun vil når hun er deprimert og trenger litt impulsiv sex for sin egen bekreftelses skyld vil også ta med seg den atferden inn i forhold. Og det er fakta faen mener du ? Nei, slapp av det finnes heldigvis både kvinner og menn som respekterer både seg selv og sin kjære selv på dårlige dager og ikke ligger rundt fordi ting i forholdet ikke bare solskinn :) Synes synd på deg om du har bare negative erfaringer, men tro meg det finns de som ikke er slik.
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2012 #82 Skrevet 19. oktober 2012 Min erfaring er at folk som står på når de er single ikke så lett faller for fristelsen når de er i et forhold. 1
womenwomen Skrevet 19. oktober 2012 #83 Skrevet 19. oktober 2012 Jeg hadde meg med ei jente som er 4 år yngre enn meg for noen helger siden. Jeg er i tidlig tjueårene.. Vi gjorde det flere gang den natta. Etter festen har vi opprettet en del kontakt. Hun kom ut av et 1 års langt forhold for ett par måneder siden med en kompis av meg. Greia er den at hun sier hun ønsker seg en kjæreste noe jeg også egentlig gjør, men hun har et rykte på seg som et ludder og jeg vet om flere av mine venner som har ligget med henne. Faktisk, så fikk jeg kjønnssykdom av henne når jeg lå med henne, men jeg er frisk nå. Er det egentlig mulig å gjøre denne jenta TAM..? Tror ikke hun var utro mens hun var i forhold, men det at hun ligger med forskjellige folk hver måned er litt sketchy synes jeg... Har veldig lyst å prøve å få til noe siden hun får meg til å le, noe ingen andre jenter jeg har møtt har greid.. Men vet ikke om jeg tør siden hun ofte blir ludder i fylla. Bør jeg holde meg unna eller prøve å inngå et forhold? Du sier at mange venner av deg også har ligget med henne ? Hvordan VET du det ? Har vennene dine sagt det eller ? Eller har hun fortalt deg det selv ? Ikke sikkert dette stemmer....overhodet : ) Da jeg var i 20 årene....ikke for å være innbildsk. Men må bare forklare hvorfor noen menn lyver om at de har ligget med meg - til sine kompiser... Jeg er / var veldig veldig pen som 20 åring. Og klart det er STATUS blant gutta å ha nedlagt en PEN jente... Så det hendte menn juger på seg fitte. Juger at de " også " har ligget med meg... Er det rart enkelte " kvinnelige playere " ofte får et ufortjent rykte på seg...når menn lyver om at de har hatt henne til sengs...til sine kamerater. Så ta ikke alt du hører om en jente - som god fis. Ofte er det ikke så ille som noen " tror " : ) Enda et helvete med å være pen. Menn lyver på seg fitta de også : )
tom1986 Skrevet 19. oktober 2012 #84 Skrevet 19. oktober 2012 Hele denne tråden er latterlig...gammeldags og kvinnefiendtlig - rett og slett voldsomt diskriminerende ovenfor en kvinne som heldigvis er født " normalt-fungerende sexuelt " : ) Vi lever i år 2012 og i dette århundret bør dere MENN innse at kvinner må ikke være født " tam & kasterert - les : ASEXUELL - for å være feminin : ) Og det er LOV å ha sex når man er singel. Kvinner har også sexuelle behov. Er fan meg ikke bare menn som har det - og dermed har " lov " til å ha sex som singel. Håper alle dere som dømmer normaltfungerende jenter med normale sexuelle behov - høyst normale jenter som " luddere og billige " , sterkt diskriminerende og stygge menneskenedverdigende ord. Håper dera alle som en ALDRI FÅR LOV Å OPPLEVE ET VIRKELIG GODT OG LIKESTILT SEXLIV MED EN KVINNE. Håper dere bare treffer på kastererte og asexuelle kvinner som avviser dere alltid....passelig straff for IDIOTER som dere.... Finnes mer enn nok a lesbiske og asexuelle eller sexuelt dysfunksjonelle kvinner i verden.... Når skal dere forstå å sette pris på en SUNN OG FRISK KVINNE - som faktisk har normale behov for sex ? Så lenge hun er trofast innen forhold - har dere ingen grunn til å kalle henne et ludder... I såfall er vi alle sammen luddere....hele gjengen. Å si at enkelte holdninger er "gammeldagse" og dermed, implisitt, gale, er en logisk feilslutning. Kvinner kan gjøre som de selv vil og ha sex med så mange de vil, men de bør også vite at de aller fleste menn dømmer mtp kvinners seksuelle fortid. Å ikke gjøre det, vitner om en mann uten krav og uten mange muligheter på sexmarkedet. Kvinner vil alltids dømmes ut fra forskjellige krav enn menn. Det er bare slik det er. Kvinner som har mange partnere er "ludder" og "billige". Du vil kanskje ikke høre så mange menn si det til deg ansikt til ansikt, men bak ryggen din er det det de sier. Samtlige i min og mine venners kretser finner du slike holdninger. Eneste forskjellen er forskjell i grad. Mitt eget sexliv er veldig bra. Her, i seriøs tekstform, fremstår mine holdninger som dømmende. Når jeg møter en jente face to face, gjerne med litt alkohol i henne, blir mine kvinnefiendtlige holdninger bare moro og sjarmerende. Litt lett kvinnehat er noe av det beste sjekketrikset som finnes.
tom1986 Skrevet 19. oktober 2012 #85 Skrevet 19. oktober 2012 Min erfaring er at folk som står på når de er single ikke så lett faller for fristelsen når de er i et forhold. Din erfaring er feil. Antall sexpartnere korrelerer sterkt både med utroskap og skilsmisse for kvinner. Jo flere sexpartnere jo større mentale og emosjonelle problemer har også kvinner.
womenwomen Skrevet 19. oktober 2012 #86 Skrevet 19. oktober 2012 Din erfaring er feil. Antall sexpartnere korrelerer sterkt både med utroskap og skilsmisse for kvinner. Jo flere sexpartnere jo større mentale og emosjonelle problemer har også kvinner. dU ER gal...craysy ? Har menn som knuller masse damer også psykiske problemer ? Større risiko for utroskap og mentale og emosjonelle problemer ? Om de knuller flere når de er unge & single ???? Jeg har hatt mange partnere. Jeg har ingen psykiske problemer. Jeg rett og slett bare elsker god sex og pikk ? Kan ikke leve uten pikk om singel kvinne. Men når jeg er i forhold blir jeg rolig og snill : ) Men strax jeg blir singel blir jeg gal etter mannfolk igjen. Flørter og står i ...he he Det man mangler - blir et stort savn...Helt naturlig å bli extra kåt og gal som singel.... Men t.o.m JEG er rolig,trofast og snill i et forhold. Så lenge jeg får sex og dekket mine behov....er jeg ROLIG OG TROFAST... Men når jeg er singel blir jeg VILL igjen : ) Merkelig ????
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2012 #87 Skrevet 19. oktober 2012 Bedre kjent som en dame uten standarder i mine øyne. Hvem vil vel slå seg til ro med noe slikt?
tom1986 Skrevet 19. oktober 2012 #88 Skrevet 19. oktober 2012 dU ER gal...craysy ? Har menn som knuller masse damer også psykiske problemer ? Større risiko for utroskap og mentale og emosjonelle problemer ? Om de knuller flere når de er unge & single ???? Jeg har hatt mange partnere. Jeg har ingen psykiske problemer. Jeg rett og slett bare elsker god sex og pikk ? Kan ikke leve uten pikk om singel kvinne. Men når jeg er i forhold blir jeg rolig og snill : ) Men strax jeg blir singel blir jeg gal etter mannfolk igjen. Flørter og står i ...he he Det man mangler - blir et stort savn...Helt naturlig å bli extra kåt og gal som singel.... Men t.o.m JEG er rolig,trofast og snill i et forhold. Så lenge jeg får sex og dekket mine behov....er jeg ROLIG OG TROFAST... Men når jeg er singel blir jeg VILL igjen : ) Merkelig ???? Rimelig sikker på at måten du skriver på og det du skriver bekrefter det jeg skrev i forrige innlegg... Forresten, tror du det er tilfeldig at du til stadighet veksler mellom forhold og singel, og ikke klarer å forbli i ett forhold? 1
womenwomen Skrevet 19. oktober 2012 #89 Skrevet 19. oktober 2012 Bedre kjent som en dame uten standarder i mine øyne. Hvem vil vel slå seg til ro med noe slikt? Så lenge hun bare knuller dem - og ikke har til hensikt å bli sammen med dem. Så viser jo dama at hun faktisk er kresen og har høy standard - til de hun kan vurdere som kjæreste matriale. Slike damer - med høy standard - lar seg ikke " fange " av hvem som helst...he he Det skal være litt av en BRA KAR og KVALITETSMANN - før hun gidder å binde seg til han... Men litt uforpliktende sex er jo bare DEILIG : ) så hvorfor takke nei til det ? Hvis man ikke har noen andre elskere for tiden. Kan man jo bruke han til litt kos innimellom. Mens man leter etter DRØMMEPRINSEN : ) 1
Sweet77 Skrevet 19. oktober 2012 #90 Skrevet 19. oktober 2012 (endret) Å si at enkelte holdninger er "gammeldagse" og dermed, implisitt, gale, er en logisk feilslutning. Kvinner kan gjøre som de selv vil og ha sex med så mange de vil, men de bør også vite at de aller fleste menn dømmer mtp kvinners seksuelle fortid. Å ikke gjøre det, vitner om en mann uten krav og uten mange muligheter på sexmarkedet. Kvinner vil alltids dømmes ut fra forskjellige krav enn menn. Det er bare slik det er. Kvinner som har mange partnere er "ludder" og "billige". Du vil kanskje ikke høre så mange menn si det til deg ansikt til ansikt, men bak ryggen din er det det de sier. Samtlige i min og mine venners kretser finner du slike holdninger. Eneste forskjellen er forskjell i grad. Mitt eget sexliv er veldig bra. Her, i seriøs tekstform, fremstår mine holdninger som dømmende. Når jeg møter en jente face to face, gjerne med litt alkohol i henne, blir mine kvinnefiendtlige holdninger bare moro og sjarmerende. Litt lett kvinnehat er noe av det beste sjekketrikset som finnes. Ja, det gjør de. Det er det, ikke at kvinner ligger med mange menn, som er problemet. "Å ikke dømme kvinner" vitner ikke om en mann uten krav eller muligheter på sexmarkedet. Det vitner bare om en mann som har selvtilliten plassert i pikken istedenfor i integritet og en selvstendig tenkende hjerne. At det er mange av dere gjør det ikke mer riktig, tvert om, det bare understøtter deres integritetsløse karakter, der dere er avhengige av steinalderflokkens anerkjennelse for å føle dere som "menn". Dessuten står dere for videreføringen av et betydelig moralsk forfall. Som ikke går på seksuell frigjorthet, men på den middelalderske forestillingen om at det er OK å sette halve jordens befolkning i et bur der de undertvinger sine seksuelle behov. Og på å videreføre fordømmelsen av de som er modige nok til å bryte ut av det. Kvalmende, Tom, du gjør deg til en bitte liten mann. Endret 19. oktober 2012 av Flair 5
tom1986 Skrevet 19. oktober 2012 #91 Skrevet 19. oktober 2012 Ja, det gjør de. Det er det, ikke at kvinner ligger med mange menn, som er problemet. "Å ikke dømme kvinner" vitner ikke om en mann uten krav eller muligheter på sexmarkedet. Det vitner bare om en mann som har selvtilliten plassert i pikken istedenfor i integritet og en selvstendig tenkende hjerne. At det er mange av dere gjør det ikke mer riktig, tvert om, det bare understøtter deres integritetsløse karakter, der dere er avhengige av steinalderflokkens anerkjennelse for å føle dere som "menn". Dessuten står dere for videreføringen av et betydelig moralsk forfall. Som ikke går på seksuell frigjorthet, men på den middelalderske forestillingen om at det er OK å sette halve jordens befolkning i et bur der de undertvinger sine seksuelle behov. Og på å videreføre fordømmelsen av de som er modige nok til å bryte ut av det. Kvalmende, Tom, du gjør deg til en bitte liten mann. Kvinnens seksualitet har vært undertrykt av nødvendighet. For mange er det kanskje snakk om selvtillit og sammenligne seg med kvinnens tidligere partnere. Det er ikke noe jeg bryr meg om. Jeg er en ekstremt egoistisk elsker; det legger jeg overhodet ikke skjul på. Kvinnens orgasme er kvinnens ansvar. 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2012 #92 Skrevet 19. oktober 2012 Takk, nå skal jeg endelig slutte å være snill gutt. Nå skal jeg bli en kynisk manslut som tråkker på hjerter. Takk for inspirasjonen, KG-brukere. Kjærlighet er visst overvurdert. Sex og egen tilfredsstillelse er viktigere. Anonym poster: 5b209c73b4a0398d2543f99cfab64854 1
womenwomen Skrevet 19. oktober 2012 #93 Skrevet 19. oktober 2012 Kvinnens seksualitet har vært undertrykt av nødvendighet. For mange er det kanskje snakk om selvtillit og sammenligne seg med kvinnens tidligere partnere. Det er ikke noe jeg bryr meg om. Jeg er en ekstremt egoistisk elsker; det legger jeg overhodet ikke skjul på. Kvinnens orgasme er kvinnens ansvar. Når jeg har ONS eller bare sjekker opp en sexy mann - som jeg har lyst å bli knullet av den kvelden. Så er jeg også ganske egoistisk i sengen. Gidder ikke å gjøre noe av det han vil ...hvis ikke jeg vil det samme.... Jeg simpethen bruker han bare til det jeg LIKER - og han får bare lov å gjøre det som jeg liker og vil. Han SKAL tilfredsstille MEG - ikke omvendt...Det forstår han fort....: ) Men menn liker å bli stilt krav til av en kvinne. Og ikke minst bli sjekket opp av en kvinne. For mange menn er dette en " høydare " en digg opplevelse når kvinnen tar ansvar for all initiativ og action : )
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2012 #94 Skrevet 19. oktober 2012 Ja, ja. TS. Du har ihvertfall fått rette person til å svare i tråden. Anonym poster: 3c417cf2e76c721d3e04d94d6f8810a6 2
Sweet77 Skrevet 19. oktober 2012 #95 Skrevet 19. oktober 2012 Kvinnens seksualitet har vært undertrykt av nødvendighet. For mange er det kanskje snakk om selvtillit og sammenligne seg med kvinnens tidligere partnere. Det er ikke noe jeg bryr meg om. Jeg er en ekstremt egoistisk elsker; det legger jeg overhodet ikke skjul på. Kvinnens orgasme er kvinnens ansvar. Feil. Kvinnens seksualitet har vært undertrykket fordi: 1. Mennene har ikke hatt selvtillit nok til å takle at kvinnen deres har en fortid med andre menn 2. De har vært fysisk overlegne, og dermed i stand til å sette tvang bak denne holdningen Og jo, det med selvtilliten gjelder deg også. Sitat: ...men de bør også vite at de aller fleste menn dømmer mtp kvinners seksuelle fortid. Å ikke gjøre det, vitner om en mann uten krav og uten mange muligheter på sexmarkedet. 4
tom1986 Skrevet 19. oktober 2012 #96 Skrevet 19. oktober 2012 Når jeg har ONS eller bare sjekker opp en sexy mann - som jeg har lyst å bli knullet av den kvelden. Så er jeg også ganske egoistisk i sengen. Gidder ikke å gjøre noe av det han vil ...hvis ikke jeg vil det samme.... Jeg simpethen bruker han bare til det jeg LIKER - og han får bare lov å gjøre det som jeg liker og vil. Han SKAL tilfredsstille MEG - ikke omvendt...Det forstår han fort....: ) Men menn liker å bli stilt krav til av en kvinne. Og ikke minst bli sjekket opp av en kvinne. For mange menn er dette en " høydare " en digg opplevelse når kvinnen tar ansvar for all initiativ og action : ) Kommer helt an på utseende og alder på kvinnen. Dersom en pen jente tidlig i 20-årene prøver seg på meg, tar jeg det som et kompliment. Om en mindre attraktiv kvinne prøver seg, er det bare plagsomt. Jeg er ikke desperat. 1
tom1986 Skrevet 19. oktober 2012 #97 Skrevet 19. oktober 2012 Og jo, det med selvtilliten gjelder deg også. Sitat: Det var i mtp langvarige forhold. Ikke sex i seg selv. Som sagt, jeg bryr meg ikke om kvinnens orgasme. Jeg går aldri ned på en kvinne og når jeg har fått orgasme, er jeg ferdig. Om ikke kvinnen har fått orgasme, får hun fikse det selv. 1
Sweet77 Skrevet 19. oktober 2012 #98 Skrevet 19. oktober 2012 (endret) Det var i mtp langvarige forhold. Ikke sex i seg selv. Som sagt, jeg bryr meg ikke om kvinnens orgasme. Jeg går aldri ned på en kvinne og når jeg har fått orgasme, er jeg ferdig. Om ikke kvinnen har fått orgasme, får hun fikse det selv. Eksakt Point stated. Hjelper ikke akkurat din sak å gjemme seg bak den egoistiske arroganse-tilnærmingen du maser sånn om. Endret 19. oktober 2012 av Flair 1
womenwomen Skrevet 19. oktober 2012 #99 Skrevet 19. oktober 2012 Kommer helt an på utseende og alder på kvinnen. Dersom en pen jente tidlig i 20-årene prøver seg på meg, tar jeg det som et kompliment. Om en mindre attraktiv kvinne prøver seg, er det bare plagsomt. Jeg er ikke desperat. Jeg er 30+ - godt voksen. Men djevelsk sexy og pen, har alltid vært utrolig " good looking women : ) " Finnes ikke en mann som klarer å nekte meg - SEX ....hvis jeg vil ha han. Så får jeg han alltid : ) Men det kreves absolutt mye av meg. Jeg må stå på og jobbe med saken. For menn har en tendens til å bli skjelven, usikker og engstelig ovenfor uvanlig vakre kvinner : ) Derfor må jeg være litt pågående selv... Fom mange menn eier ikke " guts " ti å sjekke opp en uvanlig vakker kvinne. Dermed må jeg være den aktive ofte : ) Og alle faller som fluer...he he
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2012 #100 Skrevet 19. oktober 2012 Hver gang jeg ser tittelen på denne tråden begynner jeg å nynne på refrenget til denne: Anonym poster: cac7f03dd96e1742e84bcc25d9ec49aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå