Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, jeg har ikke ligget rundt, og jeg har heller ikke hatt noen ons, selv om jeg har fått flere tilbud. For meg betyr sex mer enn bare seksuell tilfredstillelse. Slik fungerer jeg.

Godt det finnes menn som deg! Jeg tenker det samme, bare at jeg er kvinne. Sex må alltid være kombinert med følelser for min del.

Skrevet

Når det virker som folk legger så lite i sex mister jeg troen på kjærlighet. Sex for MEG er noe mer. Det er noe følelsesladet.

Akkurat som i fjor, da jeg en sjelden gang var på byen med et par kamerater, så ble jeg blant annet knadd på ballene av en vilt fremmed som ville ha meg med på en kjappis, en annen begynte å råkline med meg og fortalte alle om hvor kjekk jeg var, og mens jeg satt i en drosje samme kvelden fikk jeg sms fra en venninne om jeg ikke kunne stikke innom for litt kos. Altså tre sex-tilbud på en kveld. No feelings attached. Også leser jeg i denne tråden om at det er sunt å ligge rundt mens(!) man leter etter drømmeprinsen.

Det er sikkert bare jeg som er rar, men jeg synes det er trist at sex betyr stadig mindre og mindre. Det gjør meg også usikker fordi jeg ikke helt er sikker på om det bare var sex for sexens skyld eller om det lå noe mer i det.

Ikke gi opp! Det finnes andre som tenker som deg, bl.a meg, jeg er dame, får mange tilbud fra menn, men er svært selektiv, har alltid vært det! Jeg har liten seksuell erfaring i forhold til alderen min. Sex har for meg alltid vært følelsesladet, som du beskriver. Enig i at man fort kan miste håpet her, men du må aldri gi opp fordi det finnes andre som tenker som oss! Jeg har datet en fyr lenge nå, uten å hatt sex. Han tror jeg er "sprø" fordi jeg venter så lenge, men merker at han har fått sterke følelser for meg. Tror han selv har en helt annen bakrunn enn meg, men jeg dømmer han ikke. Jeg bare ser at fordi jeg er som jeg er, ja meg selv, ærlig på godt og vondt..gjør det noe med han, tilliten til meg, han sa det nylig...at jeg skiller meg så ut ifra andre. Så får vi se hvordan det går...Jeg har aldri sex før jeg føler meg helt klar og det kan ta lang tid. Nettopp derfor blir det så sterkt for meg, denne måten å knytte seg til noen på. Han jeg ser, føler seg jo og spesiell og det er han jo. Så får tiden vise om det blir han jeg vil satse på. Jeg tror på den sterke kjærligheten, har alltid gjort det! Men folk som sier at de ikke tror på den, har venner de har sex med i mellomtiden, m.a.o i pose og sekk...hva er det for noe? Har aldri skjønt den greia der...Mange folk idag er så utålmodige, de tør ikke kjenne etter, savne, være alene...nei de må ha seg med venner og andre i mellomtiden, og tror da at de treffer drømmeprinsen/dama...Man må tørre å være alene, uten sex i perioder, bli kjent med seg selv, ikke alltid ha "backup" ett eller annet sted..Å stadig være initim med andre, hva er nærhet da, da er man jo heller ikke klar for noe emosjonelt...Ja, vi lever i ei utfordrende tid ...det gjelder å ha ryggrad, å være alene i perioder, leve i sølibat i perioder, å ha troen på kjærligheten...

Det var godt å lese at det finnes menn som deg Pene sko...

Skrevet
...Mange folk idag er så utålmodige, de tør ikke kjenne etter, savne, være alene...nei de må ha seg med venner og andre i mellomtiden, og tror da at de treffer drømmeprinsen/dama...Man må tørre å være alene, uten sex i perioder, bli kjent med seg selv, ikke alltid ha "backup" ett eller annet sted..Å stadig være initim med andre, hva er nærhet da, da er man jo heller ikke klar for noe emosjonelt...Ja, vi lever i ei utfordrende tid ...det gjelder å ha ryggrad, å være alene i perioder, leve i sølibat i perioder, å ha troen på kjærligheten...

Godt skrevet!

Anonym poster: 17496ac2f2498630db0b1d6605d612bb

Skrevet

Tenk å kalle en jente du er interessert i for et ludder..... Du burde skamme deg!

• Liker 2
Skrevet

du gjør deg til en like bitteliten kvinne som prøver å minimere hans manndom ut i fra hans holdninger. dette er den samme mentaliten som har sendt menn på ville veier helt siden tidenes morgen. "Gjør sånn, tenk sånn, ikke gjør sånn, ikke tenk sånn, ellers er du ikke mann nok."

Anonym poster: 0983cd005a736cc341ef7bc1655f8d02

Hans holdninger - som går ut på at Han er stor på bekostning av at andre er små. Enda de ikke gjør noe annet enn han selv.

Men for aaaaaall deeeel, ikke påpek det - DA er man liten, da.

snakk om å snu det på huet.

• Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg har faktisk vært i stand til både å ha sex for sexens skyld og ha sex hvor det ligger følelser, nærhet og intimiet bak. Og mennene har vært fullstendig klar over hvilken kategori de var i.

• Liker 2
Skrevet

Din erfaring er feil. Antall sexpartnere korrelerer sterkt både med utroskap og skilsmisse for kvinner. Jo flere sexpartnere jo større mentale og emosjonelle problemer har også kvinner.

Sier hvem?

• Liker 2
Skrevet

Ingen som sier nei til alle jenter som har hatt sex uten følelser for gutten, for det merker man jo ikke. Ikke at jeg tror at noen har så strenge krav uansett, Og om dette handler om at du føler deg støtt så har du ingen grunn til det.

Anonym poster: 17496ac2f2498630db0b1d6605d612bb

Tror alle jenter føler seg truffet, om man har hatt 2 eller 20 partnere. For det er utrolig trist at dere ser på jenter som har det gøy når de er single som luddere og ikke kjærestematerial. Det har ikke falt deg inn at det er jenta som ikke ville være sammen med noen av de hu pulte? Hvorfor er det automatisk "ingen vil ha henne?"

Skrevet

Tror alle jenter føler seg truffet, om man har hatt 2 eller 20 partnere. For det er utrolig trist at dere ser på jenter som har det gøy når de er single som luddere og ikke kjærestematerial. Det har ikke falt deg inn at det er jenta som ikke ville være sammen med noen av de hu pulte? Hvorfor er det automatisk "ingen vil ha henne?"

Men da må man ikke la seg provosere. De som mener noe slikt er uansett ganske trangsynte i og med at vi lever tross alt i 2012, ikke på 1800 tallet, og det er mange som ikke klarer å innse at kvinner også liker sex og har sexdrift eller ser på det som noe skittent og galt. Det er bare å ignorere.

Skrevet

og IKKE ser på det som noe skittent eller galt skulle det stå.

Skrevet

Men da må man ikke la seg provosere. De som mener noe slikt er uansett ganske trangsynte i og med at vi lever tross alt i 2012, ikke på 1800 tallet, og det er mange som ikke klarer å innse at kvinner også liker sex og har sexdrift eller ser på det som noe skittent og galt. Det er bare å ignorere.

Man trenger ikke se på sex som skittent og galt selv om man ikke hopper til køys med alle kompisene sine ( kompiser til kjærester, ekser osv ...) For meg har denne jenta/dama ingen grenser i forhold til seg selv. Å hoppe på kompisen til eksen etter et brudd, hadde vært helt utenkelig for meg! Både av respekt for sin tidligere partner, og av respekt til seg selv. Hvordan hadde andre her inne reagert på at h*n du nylig var sammen med, begynte å ha sex med venninna/kompisen til han/hun du var sammen med? Men vi lever jo i 2012 der liksom alt skal være tillatt, ingen grenser lenger, det er bare å flyte med...man kan ikke stole på noen..

Ja , vi lever i 2012 som blondina skrev, men hvorfor skal det være akseptabelt å ha seg meg alle og enhver? Det gjelder BÅDE kvinner og menn! Hva oppnår vi med det? Å ikke ha noen intim grense...hva er intimt da?

Jo, vi oppnår at man blir mer kyniske mot hverandre. Man har ingen grenser på hva som er intimt lenger, man blir ikke spesielle for hverandre når man åpner alt til "alle".

Synes innleggene fra pene sko var gode å lese, jeg er dama som kommenterte, som er veldig selektiv på hvem jeg har sex med og har alltid vært det. Jeg dømmer uansett ikke andre og hvor mange man har sex med, kvinne eller mann, jeg stiller bare spørsmålet : hvorfor stiller man ikke spørsmål til livsstilen mange har idag, der man ikke tør være alene, tør å savne, tør å leve i sølibat i perioder, tør å vente på kjærligheten?

Når man har sex med mange som man ikke har knyttet seg til emosjonelt, vil jo sex etterhvert ikke være det intime det er...

Skrevet (endret)

Nå er jeg ikke sikker på om jeg husker rett, men mener å huske at det har det i hvert fall vært et par tråder der damer har lurt på hvor lurt det er å bli/være sammen med en såkalt mannlig rundbrenner. Rundbrenner blir da et annet og penere ord for mannshore/horebukk. Jeg bare nevner det.

Det kommer ingenting godt ut av denne tråden. At man selv har det gøy og har seksuelle drifter er ok, men ikke andre. Barnehagementalitet kaller jeg det. Du skal få lov til å plukke ballen opp med hendene i tillegg til å bruke beina, men andre skal ikke få lov til dette.

Endret av Pene sko...
  • Liker 1
Skrevet

Når det virker som folk legger så lite i sex mister jeg troen på kjærlighet. Sex for MEG er noe mer. Det er noe følelsesladet.

Akkurat som i fjor, da jeg en sjelden gang var på byen med et par kamerater, så ble jeg blant annet knadd på ballene av en vilt fremmed som ville ha meg med på en kjappis, en annen begynte å råkline med meg og fortalte alle om hvor kjekk jeg var, og mens jeg satt i en drosje samme kvelden fikk jeg sms fra en venninne om jeg ikke kunne stikke innom for litt kos. Altså tre sex-tilbud på en kveld. No feelings attached. Også leser jeg i denne tråden om at det er sunt å ligge rundt mens(!) man leter etter drømmeprinsen.

Det er sikkert bare jeg som er rar, men jeg synes det er trist at sex betyr stadig mindre og mindre. Det gjør meg også usikker fordi jeg ikke helt er sikker på om det bare var sex for sexens skyld eller om det lå noe mer i det.

Jeg vil tro at det var en del spesielle jenter du møtte den kvelden. Jeg vil tørre å påstå at det ikke er så normalt. Og hun kan jo ikke råkline med deg om du ikke er med på det. :fnise: Jeg og ingen av vennene mine ville gjort det der, men vet du hva? Slik oppførsel er meget vanlig når det gjelder gutter. Så og si alle guttene\mennene på byen oppfører seg på den måten, såeh...

Anonym poster: 7aafd2fd2ebd5bd281bd885b5b863ff8

Skrevet

Skjønner ikke forskjellen på når en gutt har hatt mange i senga kontra når ei jente har gjort det samme.

• Liker 2
Annonse
Skrevet

Sier hvem?

Folk som hater kvinner?

Anonym poster: 007b61e1ce28ee6c84a93d120ee1a1b5

Skrevet

Folk som hater kvinner?

Anonym poster: 007b61e1ce28ee6c84a93d120ee1a1b5

Virker slik ja.
Skrevet

Kunne virkelig ikke brydd meg mindre om jenta har vært ute ei vinternatt eller to. Det har jeg jo selv med, så noe annet ville vært hyklersk. Dessuten er sjansen stor for at man har plukket opp ett eller annet triks på veien au. Sex er sex er sex er sex. Vi puler, ergo er vi.

• Liker 1
Skrevet

Man trenger ikke se på sex som skittent og galt selv om man ikke hopper til køys med alle kompisene sine ( kompiser til kjærester, ekser osv ...) For meg har denne jenta/dama ingen grenser i forhold til seg selv. Å hoppe på kompisen til eksen etter et brudd, hadde vært helt utenkelig for meg! Både av respekt for sin tidligere partner, og av respekt til seg selv. Hvordan hadde andre her inne reagert på at h*n du nylig var sammen med, begynte å ha sex med venninna/kompisen til han/hun du var sammen med? Men vi lever jo i 2012 der liksom alt skal være tillatt, ingen grenser lenger, det er bare å flyte med...man kan ikke stole på noen..

Ja , vi lever i 2012 som blondina skrev, men hvorfor skal det være akseptabelt å ha seg meg alle og enhver? Det gjelder BÅDE kvinner og menn! Hva oppnår vi med det? Å ikke ha noen intim grense...hva er intimt da?

Jo, vi oppnår at man blir mer kyniske mot hverandre. Man har ingen grenser på hva som er intimt lenger, man blir ikke spesielle for hverandre når man åpner alt til "alle".

Synes innleggene fra pene sko var gode å lese, jeg er dama som kommenterte, som er veldig selektiv på hvem jeg har sex med og har alltid vært det. Jeg dømmer uansett ikke andre og hvor mange man har sex med, kvinne eller mann, jeg stiller bare spørsmålet : hvorfor stiller man ikke spørsmål til livsstilen mange har idag, der man ikke tør være alene, tør å savne, tør å leve i sølibat i perioder, tør å vente på kjærligheten?

Når man har sex med mange som man ikke har knyttet seg til emosjonelt, vil jo sex etterhvert ikke være det intime det er...

Det var ikke jeg som sa det, uansett, jeg mener hvertfall ikke at man skal hoppe på alle som ser din vei. Jeg sa selv at jeg skjønner TS på et punk, å det er HVIS hun har pult hele guttegjengen hans. Jeg vil ikke ha en mann som har ligget med alle mine venninner, så jeg skjønner at han ikke vil det heller. Det at en jente må hoppe fra den ene til den andre med en gang fordi hun ikke tør å være litt alene skjønner jeg kan være et problem. Selv er jeg singel på 3 året nettopp fordi jeg ikke har funnet en jeg vil dele hverdagen med, så har jo vært med noen, skal du se på meg som et ludder pga det? Men dere ser jo tydeligvis på jenta som et ludder bare hvis hun har ligget med 2-3 når hun har vært singel, å det er der feilen ligger. Dere kommer til å gå glipp av mange bra damer hvis dere skal ha et sånn et syn på kvinner resten av livet

Skrevet

...For meg har denne jenta/dama ingen grenser i forhold til seg selv. Å hoppe på kompisen til eksen etter et brudd, hadde vært helt utenkelig for meg! Både av respekt for sin tidligere partner, og av respekt til seg selv. Hvordan hadde andre her inne reagert på at h*n du nylig var sammen med, begynte å ha sex med venninna/kompisen til han/hun du var sammen med? Men vi lever jo i 2012 der liksom alt skal være tillatt, ingen grenser lenger, det er bare å flyte med...man kan ikke stole på noen..

Kommenterer denne delen av svaret ditt:

Her har du et meget godt poeng. Der mange kvinner - OG menn - har noe å lære av den mannlige kodeksen som finnes i en del kameratmiljøer:

"Pul gjerne rundt - men IKKE med eksen til kameraten".

Det er "hellig" område. Av respekt for kameraten.

Greier man ikke ha såpass respekt for de man bryr seg om, så har man heller ikke særlig respekt for seg selv. Jeg stiller ikke spørsmålstegn når det kommer til hvor mange ONS en mann eller kvinne har hatt. Antall ONS handler ikke nødvendigvis om moral.

Måten du orienterer deg i dette landskapet på, derimot, handler om moral. Akkurat som i alle andre livets spørsmål, der du kan velge å såre eller la vær, velge å gå bak ryggen på noen eller la vær, velge å svike noen eller la vær - samme hvor lyst man har.

Jeg syns måten en person forholder seg til disse spørsmålene på, også ved valg av engangs-knull, forteller mye mer om enn persons integritet enn antallet. Uavhengig av kjønn. Så mye at det ville vært avgjørende for om jeg skulle satset på et forhold eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...