Gå til innhold

Hvor gammel var du da du mistet jomfrudommen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde nettopp fylt 15 og det var med min daværende kjæreste. Var ett relativt kort forhold 4 eller 5 måneder kanskje? Men angrer ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var 18, med en person jeg følte meg trygg sammen med, ingen av oss var påvirket av alkohol, han var veldig opptatt av at alt skulle skje på mine premisser og det ble en veldig positiv opplevelse (som absolutt gav mersmak ;). Vi hadde mye morro sammen etter det, og jeg likte at det var "no strings attached" :)

Endret av Sporty93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 18 år og det var en bevist handlig for meg å vente til jeg følte emg helt klar. Fikk mye "erting" fra venner, men jeg sto på mitt og jeg er veldig glad for at jeg ventet med dette i dag. Mitt første samleie var fint, tviler på at det hadde vært det, om jeg gjorde det før jeg var klar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Derja 25 år. Tok sin tid, på den andre siden har jeg jo aldri hatt lyst på sex eller kjæreste så da blir det vel fort sånn.

Anonym poster: c480789df04c8123b2e1ff1d865a7786

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16. Fylla har skylda, ikke kult..

Anonym poster: 0ff03329cc9c9b613e81bbf747f71a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg va 20, men det endte med en knekk på selvbildet (ble dumpa rett etterpå), og det har ikke skjedd igjen siden, har rett og slett ikke turt... 21,5 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det året jeg fylte 18. Med min nåværende kjæreste, som jeg har vært sammen med i over 1 1/2 år. Glad jeg ventet med å debutere helt til jeg fant noen jeg var virkelig glad i. :) Det burde du og!

Anonym poster: f372a2f8456a1c526654ed9f3661277a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Én måned før jeg fylte 18 med min nåværende kjæreste, vi var ikke kjærester da men ble det ikke lenge etterpå. Kunne sikkert ha venta til vi kjente hverandre litt bedre, men greit nok. Begge var jomfru og det var litt kleint, "the usual" tenker jeg. Men som sagt, kunne godt venta, men det var fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hadde akkurat blitt 17 år og var med min daværende kjæreste.. Var en rimelig pinlig affære!! hvor jeg måtte se bort mens kondomer ble satt på, det var jo tross alt pinlig for han om jeg så :) Før gutten hoppet på meg, jeg med trusa fortsatt rundt anklene(!!) han begravde hodet i puta, tre jukk og det var det! Hehe :-) Var vel ikke moden for sex, men har aldri angret eller følt det var feil. Glad jeg utforsket sexlivet litt før jeg møtte mannen i mitt liv for å si det sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 år, noe som jeg ikke er så stolt over.. Anbefaler alle å vente til de har funnet en kjernekar og at en er eldre enn 14..

Anonym poster: ccf94e15190f52edb56f00a410a68426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 år,men min daværende kjæreste som var året eldre. Skjedde på fest i senga til en god kompis av meg. Selv sexen gikk greit,var litt flauere og få tlf dagen etter og bli spurt om jeg hadde mistet jomfrudommen igår,fordi det var blod i sengen...haha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 år og hadde vært sammen i kanskje en uke :fnise: Men jeg følte meg rimelig trykk og hadde aldri møtt en kjekkere og snillere fyr. Er forsatt sammen :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde akkurat fylt 21 år.

Anonym poster: db1ce475b5f4aa610f5e60e05179d33a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet den som 14 åring. Noe jeg absolutt ikke hadde gjort igjen, ga etter jeg også etter en masete kjæreste som ikke tok hensyn.. Hadde ventet myye lenger hadde jeg kunnet endret det.

Ikke tenk på alle andre, du gjør det når du føler deg klar for det :)

Anonym poster: 09aa18d59a832d2d9ea0859c14cb1349

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var nesten 19, det var en ONS og jeg angrer.. Vent til du er sikker!

Anonym poster: 3685af7102bffd7d8e3d1a4da4cddc50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...