Gå til innhold

Hvor gammel var du da du mistet jomfrudommen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 18 år og har enda ikke hatt sex med noen. Jeg lurer i den forbindelse på når det er "vanlig" å miste jomfrudommen.

:)

Anonym poster: 385d6d0b731871d82c1536ab7c29e3cf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var 24 og gift. (2 uker før fylte 25)

Anonym poster: 2c5b97a31d497858037e878d4d9e6d36

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Memories

Tre måneder før jeg fylte 14. Ga etter for en masete kjæreste, og det anbefales ikke. Ble dumpet noen uker etter fordi jeg ikke ville igjen. Var veldig tidlig ut, og det er nok heller ikke vanlig å gjøre det såpass tidlig. Er du jente eller gutt da ts? Har fått inntrykk av at gutter ofte debuterer seinere enn jenter.

Endret av Memories
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oreokaka

Åå, så bra at du har klart å vente!! :)

Jeg var rett før 17 når jeg mistet min, og har bare hatt sex med 1 person. Vi er enda kjærester, og enda storforelsket. Er nok ikke lenge til vi går videre i forholdet, så jeg holder meg til den ene personen :)

Selv om jeg enda er i det samme forholdet, så hadde det ikke skadet å ventet noen ekstra år, evt til jeg hadde vært gift.

Endret av oreokaka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var 15 år, rimelig nære min 16-årsdag.

Med en gutt jeg hadde vært sammen med ett årstid, og fortsatte å være sammen med ett årstid.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var 15 år, med en virkelig kjerne kar! Dessverre var det egentlig en "ons" på en fest. Var små brisne begge to, og flaut og klønete.. Om jeg hadde fått velge ville jeg heller ventet til jeg var i et fast forhold slik jeg er nå:) Jaja, man lærer av sine feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 18 år, og er veldig glad jeg ventet. Skulle faktisk ønske jeg ventet enda lengre! :)

Å, hvor glad jeg ble for å høre det :)

Tre måneder før jeg fylte 14. Ga etter for en masete kjæreste, og det anbefales ikke. Ble dumpet noen uker etter fordi jeg ikke ville igjen. Var veldig tidlig ut, og det er nok heller ikke vanlig å gjøre det såpass tidlig. Er du jente eller gutt da ts? Har fått inntrykk av at gutter ofte debuterer seinere enn jenter.

Jeg er jente.

- TS

Anonym poster: 385d6d0b731871d82c1536ab7c29e3cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var 16, og hadde da vært sammen med min første kjæreste i to måneder. Det var første gang for begge to. Nå har vi vært sammen i over 5 år ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt jomfru, og like gammel som deg TS. Jeg vil vente til jeg finner en jeg er glad i og som er glad i meg før jeg har sex, ettersom jeg aldri har hatt en kjæreste før.

:)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...