Gå til innhold

Fionel prøver igjen

fionel

Anbefalte innlegg

Åh, huff :( Kanskje du skal ta en måned pause, ikke fokusere på el og greier, bare ha sex når dere har lyst? Og i begynnelsen på mars kan du teste igjen.. Jeg vet ikke, men strengt tatt er vel ikke håpet ute før du får mensen? Du har vært så sterk, Fionel, husk å pass på deg selv i helgen. Ingen bursdag hvis du ikke orker det! Så håper jeg at du snart kjenner at håpet sniker seg tilbake. Det er klart at du er skuffet, men ikke gi opp, kjære deg!! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med Sullå, Fionel.

Utrolig trist at det ikke dukker opp noen strek. Behold styrken, hold motet oppe, ingenting er forgjeves!!

Dere ønsker dere barn, og det er ingenting vakrere enn et barn som er sterkt ønsket :) Derfor bør du beholde styrken din, fordi dere fortjener det!

Skjem dere litt bort i helgen, og ikke tenk! Kanskje det blir litt mye fokus? Kanskje kroppen er litt rar og "vilikke" hvis det blir for mye press?

En god klem til deg, Fionel, det skal nok gå en gang skal du se :klem::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ble blenda hvit.. Nå vet jeg faktisk ikke hvor jeg skal finne styrken til å fortsette med dette.... Jeg vet ikke om jeg orker...

Styrken finner vi på samme sted som hver gang vi begynner på en ny periode. Ved å tenke på den nydelige lille babyen som skal bli vår. Kanskje dere skal finne på noe annerledes i helgen. Noe som får dere til å legge tankene vekk litt. En liten timeout. Håper dagen blir fin på jobb.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En pause er ikke dumt, men jeg ville ha brukt de eggløsningstestene kun noen dager etter mensen er ferdig, slik at du virkelig finner ut når i syklusen du har eggløsning. Kan hende du har vært veldig uheldig og bommet hver gang den siste tiden. Ei jeg kjenner hadde drivet og tempet seg i ett år og ble ikke gravid. Viste seg at hennes temperatur var helt på jordet når hun begynte med EL-tester, for da var eggløsningen flere dager senere enn hva hun selv trodde. Bare et godt råd til deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj så kjedelig at det ikke klaffet denne pp heller .... :(

Prøv med slike eggløsningstester med smily på?

De er så og si umulige å ta feil av.

Jeg har en ekstra pakke liggende hær etter at vi ble gravide i fjor, kanskje du vil ha den?

Bare send meg navn og adresse på pm så sender jeg den innen en ukes tid :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ånei, så leit å lese Fionel :( Hadde virkelig troa denne pp'en.

Du må ikke gi opp, men skjønner det er vanskelig å holde motet oppe pp etter pp.

Stoooor klem til deg Fionel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir meg ikke før tr kommer! Ingen tegn til hun enda! Ifølge appen på telefonen er jo ikke ikm før lørdag... Tester igjen søndag morgen dersom ikke tanta har kommet.. Blir ingen bursdag på lørdag! Det orker jeg rett og slett ikke.... Føler jeg ikke har tid til en "pause" vil jo så gjerne oppleve det nå :( og vi kommer bare nærmer og nærmere våren, altså mai! Da vi skulle hatt termin. Vært eneste vårtegn ute gjør meg kjempe trist:(.... Igjen god dag i dag, og vi har møte etter jobb så kommer me ikke hjem før ni tiden ikveld heller... Det går relativt greit nå, tårene får komme ikveld under dyna, det er best sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det var leit med blendahvit test. :( Men håpet er ikke ute ennå, kjære deg!! Krysser fingre og tær for positiv test på søndag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit, fionel :( Sender deg en varm klem!

Har du tatt EL-tester for å se om dere har sengekos på riktig tidspunkt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh.. kjente hjertet sank :( Hadde sånn troen på denne perioden!! Men som alle har sagt over meg, og jeg må gjenta igjen.. ikke gi opp!!! Spiren kommer en eller annen gang uansett, det tar bare tid. Og igjen.. TR har jo ikke kommet enda!! :) Hold tankene positive, og test igjen til helgen. Stoor klem fra meg :hug: :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig å lese at den var negativ :( Vet ikke helt hva som gjenstår å si til deg, alle over meg har kommet med så mange fine råd og tips.

Jeg vil bare si at jeg tenker på deg, og håper virkelig at du får det til snart :hug: Kan ikke være enkelt å komme nærmere og nærmere termindatoen. Du er veldig sterk fionel :)

Hold motet oppe, og kos dere i senga så skal du se at det skjer snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest roseduft

:troest: føler med deg Fionel..

Og du kan se i tråden din her at du er ihvertfall ikke alene om å kjenne på alle følelsene.

Spira vil sitte, det er jeg overbevist om - for oss alle prøvere her inne.

Du er så flink og sterk som holder på motet så godt du kan, og vet ønsket brenner sterkere enn noe annet. Særlig mtp mnd som nærmer seg mai..

Om tanta dukker opp, så ikke gi opp. Da blir det hvertfall ingen baby..

Vi holder alle sammen her i prøvetida, og støtte oppmuntring og forståelse blir du møtt med hvor enn du vender deg henn ser du :)

Holder med deg i at du unngår lørdags-sammenkomsten.. Hva med at du og ei annen venninne finner på noe gøy? Gåt på café eller kino eller noe? Eller har en romantisk helg med kjæresten hvor dere lager god mat, prater til langt på natt. Masserer hverandre eller planlegger noe gøy som dere kan fokusere på og ha å se frem til. Noe som kan skje i mai som gir en positiv og god følelse, til ett godt minne? :hjerte:

Sender deg en god klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!! Jeg har ikke ord for hvor herlige dere er! Jeg har lest absolutt alle sine kommentarer! Flere ganger :)!!

Tr har ikke dukket opp og i dag tidlig våknet jeg med verdens støleste bekken :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest roseduft

:klem:

Så nå har du gått ett par dager over ikm?

Har du planer om å teste igjen i nærmeste fremtid eller? :)

Håper du får en herlig helg videre :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tester i morgen tror jeg.. Har liksom veldig lite lyst til å teste også, vet ikke om jeg Orker flere hvite tester igjen.. Ja ifølge rockeren er jeg vel 3 dager over og ifølge appen skal tr komme i dag. Hu pleier alltid omtrent å dukke opp når jeg står opp, men ingen tegn til hu!! Pleier P ha ganske kraftige mens smerter før hu kommer, men nå er det ingen ting :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...