Gå til innhold

Fionel prøver igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikm er ikke før om 3 dager, har egentlig.ingen planer om å teste denne mnd, bare la tiden vise ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikm er ikke før om 3 dager, har egentlig.ingen planer om å teste denne mnd, bare la tiden vise ;)

Du tester vel om mensen ikke dukker opp? ;)

Skrevet

Du tester vel om mensen ikke dukker opp? ;)

Klart jeg gjør! Haha! Bestilte faktisk tester fra BT i går kveld :fnise: Såååeh, blir nok en test så fort de kommer :) husker ikke hvor lang leveringstiden var på de, men tenker de er her i slutten av uken :)

Skrevet

Håper BT leverer like fort som de gjorde til meg; første virkedag i romjula :fnise:

Er så spent på deres vegne Fionel og håper så inderlig av hele mitt hjerte at NÅ er det deres tur :hjerte::klem:

Skrevet

Ja, da var det den nye uken startet, i dag har jeg liksom aldri våknet skikkelig opp, så blir nok tidlig kvelden i dag ja. Håper på å få med meg top model (muligheten er stor for at den episoden blir sett i senga). Denne uken blir lang og tung, men heldigvis er det fri på fredag! DET skal nytes :danse: :danse: Mannen skal ha familie bursdag på kvelden, så jeg satser på å ha fått enten en strek eller tr innen den tid! :) Kjedelig å ikke kunne ta ett glass vin, fordi man tror man er gravid, også kommer tanta morningen etter! :jolie: :jolie:

Skrevet

Håper BT leverer like fort som de gjorde til meg; første virkedag i romjula :fnise:

Er så spent på deres vegne Fionel og håper så inderlig av hele mitt hjerte at NÅ er det deres tur :hjerte::klem:

Ja, det håper virkelig jeg også! Nå bør det vel være vår tur vel :sjokkert::plystre: Åå da håper jeg de kommer snart :)

Skrevet

BT har alltid levert på 2-3 dager når jeg har bestilt, så kanskje får du dem allerede i dag? :D

Skrevet

BT har alltid levert på 2-3 dager når jeg har bestilt, så kanskje får du dem allerede i dag? :D

ii!! Isåfall blir det kanskje en liten test i morgen tidlig :)
Skrevet

Ingen tester i posten i dag :) men da kommer de kanskje igjen i morgen :) Håper bare inderlig de kommer før fredag :D ELlers blir det nok en CB digital på fredag ja :)

Skrevet

Nå har jeg ikke vært inne her på gudene vet hvor lenge.

6 mnd kanskje?

Men jeg klikket meg kjapt inn i dagboken din i håp om at nå ville det bli spennende lesing!

Veldig trist å se at det ikke har klaffet enda hos dere :hug:

Skrevet

Nå har jeg ikke vært inne her på gudene vet hvor lenge.

6 mnd kanskje?

Men jeg klikket meg kjapt inn i dagboken din i håp om at nå ville det bli spennende lesing!

Veldig trist å se at det ikke har klaffet enda hos dere :hug:

jaa, ting tar tid her i Gården, desverre :) hyggelig at du stakk innom da :D
Skrevet

Heier på deg Fionel :duskedame:

takk for det søte du :)
Skrevet

Jeg heier på dere Fionel :) Håper dette er måneden! Dere fortjener et mirakel nå :blomst:

Skrevet

Da har testene kommet i posten :) Tror jeg skal prøve å klare å vente til morgenurin i morgen tidlig, mtp ikm er ikke før til fredag :) meeen jeg har jo bestilt 5 stk.. såååeh... hm...

Skrevet

Jeg heier på dere Fionel :) Håper dette er måneden! Dere fortjener et mirakel nå :blomst:

Takk for det Lykke :D

Skrevet

blendahvit test 13 dpo, kveldsurin... :dry::sur::ironi:

Skrevet

Prøv igjen på morgenurin du :)

• Liker 1
Skrevet

Ikm i dag, negativ test.. Ikke like lett å "gjemme" de vonde følelsene denne gangen... Tanta har ikke meldt seg enda, men hub kommer nok straks.... Herregud jeg er så sliten og lei av dette..

Skrevet (endret)

Det forstår jeg :kose:

Ikke ta sorgene på forskudd da siden tanta ikke har komt enda.

Ønsker deg en fin Fredag! :klemmer:

Endret av Frufly

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...