Gå til innhold

Fionel prøver igjen

fionel

Anbefalte innlegg

Hvor mange forsøk får man for 43.000?

Jeg er ikke negativ altså, men nysgjerrig :)

Det er dette jeg er usikker på, tenkte å ringe de i morgen. Eller sende en mail da jeg ikke er såå stiv i dansk :P men om du skal ha ett forsøk koster det 22 000, da ink samtale, ultralyd osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

JEg trodde tanta kom i dag, men var bare bitte litt brunt uflod! Får håpe hu kommer iløpet av kvelden for fullt! Denne kroppen får rett og slett ikke lov til å tulle mer nå :sinnatagg: :sinnatagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

jeg også! Men jeg tror hun ble med i en facebook-gruppe så vet ikke om hun sjekker her inne :/

Fionel, give updates! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JEg trodde tanta kom i dag, men var bare bitte litt brunt uflod! Får håpe hu kommer iløpet av kvelden for fullt! Denne kroppen får rett og slett ikke lov til å tulle mer nå :sinnatagg: :sinnatagg:

Spent! Hvordan går det???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Hei jenter! Oppdateringen er så kjedelig som at jeg er i pp12. Men ingen spire enda :) IKM i morgen, men tør ikke teste :P denne mnd tar jeg det som det kommer! Jeg er lei, jeg er sliten men håpe er jo nogenlunde oppe enda :) hvem skulle trodd det skulle gå en gang, men ikke mer ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk god klem :) ja blir spennende å se, har en god del symptomer som div andre også legger merke til.. Så vi formue da :) passer egentlig litt dårlig nå Mtp jobb situasjon, MEN etter 12 mnd prøving lærer man seg liksom å gi litt faen i omverden og omstendighetene :) kjente jeg trengte en pause fra hele kg, men nå er jeg tilbake :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...