fionel Skrevet 6. februar 2013 Forfatter #701 Del Skrevet 6. februar 2013 Jeg synes du er kjempe flink og sterk Kg og andre forum kan nokk ha en påvirkende effekt, både på godt og vondt. Men de gangene jeg har prøvd å kutte det ut, så har det ikke tatt mange dagene før jeg er på bena igjen og tilbake på kg Jeg finner mye støtte, omtenksomhet og mest positive grunner til å være aktiv på forum her for min del er det godt å få uttrykke seg og bli møtt av likesinnede kvinner i samme situasjon. Ingen vet på vår front at vi prøver, og da er det fantastisk god følelse å få utløp her inne slik ikke alt går ut over mannen stakkars Ville tatt en tur til gyno ja, for å sjekket.. Bedre å være på den sikre siden Testet du med el tester denne pp forresten..? Kanskje el ble forskøvet og derfor ingen tr eller positiv test enda nei testet vel egentlig ikke etter EL nei,, men forsyver den seg liksom bare plutselig sånn da? Nå er det 4 dager siden IKM.. Hm.. Gir det en uke så kontakter jeg volvat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 7. februar 2013 Forfatter #702 Del Skrevet 7. februar 2013 I dag er det fyrverkeri nede i livmoren. Kjennes ut som om noen små klyper meg innvendig (dårlig til å forklare i know) ble også sånn kvalm igjen på t banen at jeg måtte gå av :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 7. februar 2013 #703 Del Skrevet 7. februar 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 7. februar 2013 #704 Del Skrevet 7. februar 2013 Merkelig. Kanskje en kombinasjon av at EL var sen og egget har brukt litt tid på å feste seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 7. februar 2013 #705 Del Skrevet 7. februar 2013 Det er godt å høre at du alt i alt har det greit, selv om du har ramlet ned i noen hull på vei opp bakken (fin måte å beskrive det på!). Merkelige greier du kjenner i livmoren nå! Mon tro hva det kan være.. Er ikke så dumt å oppsøke gyn hvis du verken får tr eller positiv test innen mandag. Men NOE er jo på gang der nede, vi får bare håpe at det er babylaging Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 7. februar 2013 Forfatter #706 Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) Da har jeg endelig bestilt meg time til GU. Fikk time om akkurat en uke, på morningen før jobb! Kjenner jeg faktisk ble litt lettet da jeg fikk "confirmation" melding av de.. Litt sånn: endelig! Om en uke sitter jeg kanskje med noen flere svar Men er det noen som vet om jeg kan ta blodprøve der med en gang? bare sjekke hormonnivå og d vitamin? Eller er det noe man må bestille ny time for/eventuelt kontakte fastlege. Bestilte time på Volvat hos en lege som het Stine Fremming.. Noen som har noen erfaringer ? Da blir jeg veldig glad :D Edit: Typisk om tanta kommer på mandag eller noe, haha sånn at je må avbestille Endret 7. februar 2013 av fionel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 8. februar 2013 #707 Del Skrevet 8. februar 2013 De gangene jeg har vært hos lege eller gyno, og det har vært at jeg måtte ta blodprøve, så gjørs det der og da man blir somregel sendt ut til venteværelse en liten stund, før blodprøve-dama kommer å henter deg eller så går en direkte der hvor de utfører prøvene.. Så regner med du får gjort det samme dag som alt annet blir spennende å se frem mot neste uke da..om tr dukker opp eller ei.. eller om det blir en positiv graviditetstest? Ha en herlig helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 8. februar 2013 Forfatter #708 Del Skrevet 8. februar 2013 Nå har tr kommet!!! Endelig!! PP7 her kommer vi!!! NÅ er det vår tur!!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 8. februar 2013 #709 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Nå har tr kommet!!! Endelig!! PP7 her kommer vi!!! NÅ er det vår tur!!! That´s the spirit, Fionel! Sender deg et tonn babystøv mens jeg fortsatt har babyen inni der Endret 8. februar 2013 av Nuttapia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 8. februar 2013 #710 Del Skrevet 8. februar 2013 Nå har tr kommet!!! Endelig!! PP7 her kommer vi!!! NÅ er det vår tur!!! hurra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ratata Skrevet 8. februar 2013 #711 Del Skrevet 8. februar 2013 Heia heia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 8. februar 2013 #712 Del Skrevet 8. februar 2013 Heier på deg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 8. februar 2013 #713 Del Skrevet 8. februar 2013 Så bra! Heiagjengen er på plass! Avbestiller du timen hos gyn da, eller vil du gjerne ta en sjekk likevel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 8. februar 2013 Forfatter #714 Del Skrevet 8. februar 2013 Så bra! Heiagjengen er på plass! Avbestiller du timen hos gyn da, eller vil du gjerne ta en sjekk likevel? elsker heiegjengen! :D tja tror jeg prøver å utsettsette den til uken etter ca. Da vil de vel eventuelt se egg dersom det nærmer seg EL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 8. februar 2013 #715 Del Skrevet 8. februar 2013 elsker heiegjengen! :D tja tror jeg prøver å utsettsette den til uken etter ca. Da vil de vel eventuelt se egg dersom det nærmer seg EL? Det vil de gjøre Gyn så masse store egg på meg igår, og jeg skal ikke ha EL før om en uke egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 8. februar 2013 Forfatter #716 Del Skrevet 8. februar 2013 Da tror jeg at jeg beholder timen eventuelt utsetter en uke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 8. februar 2013 #717 Del Skrevet 8. februar 2013 hurra for tr! Det gir deg vel litt ro til sinns og at du er klar for ny pp Ingenting er værre en uteblitt mens OG negativ test. Håper du får en herlig helg og koser deg masse! Nyt ett par glass vin eller noe annet gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villa90 Skrevet 8. februar 2013 #718 Del Skrevet 8. februar 2013 Hurra for positiv innstilling og ny pp :D krysser stoore fingrer for deg i denne pp'n <3 ( om det ga noen mening ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 8. februar 2013 #719 Del Skrevet 8. februar 2013 Da tror jeg at jeg beholder timen eventuelt utsetter en uke.. Ja, gjør det Oppdater her hvordan den gikk da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 8. februar 2013 Forfatter #720 Del Skrevet 8. februar 2013 hurra for tr! Det gir deg vel litt ro til sinns og at du er klar for ny pp Ingenting er værre en uteblitt mens OG negativ test. Håper du får en herlig helg og koser deg masse! Nyt ett par glass vin eller noe annet gøy jeg ble så lettet jeg at du aner ikke ! Så for meg at jeg måtte igjennom masse medisinske greier for å få tilbake tr Hahaha fortsatt litt bekymret for at det er blitt en infeksjon eller noe etter SA'n men da hadde man vel ikke hatt mensen hver eneste mnd etterpå? Eller..? Skal uansett blir veldig beroligende og få alt sjekket :)kanskje jeg får slapper av litt mer etter det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå