Gå til innhold

Fionel prøver igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk om spiren sitter Fionel. Håper tanta holder seg borte :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nå har jeg lastet ned alle mulig trackers fra apple store :P og absolutt ALLE mener forskjellig.. Men felles er at alle mener jeg skulle hatt det fra onsdag tilogmed i dag.. ALtså at tr skulle kommet en av dagene imellom eller da onsdag eller i dag.. ( merkelig forklart av meg ser jeg) Dette er til å bli forvirret av altså :P Tenk a dere....!!!! Tenk om jeg faktisk er gravid :wow::sjokkert: :sjokkert:

Endret av fionel
  • Liker 1
Skrevet

Jeg krysser alle fingre og tær for deg :)

Skrevet

Jeg krysser alle fingre og tær for deg :)

'

Takk :D jeg også!!

Skrevet (endret)

Er det egentlig noe poeng å teste nå`? Ble så ivrig her jeg satt plutselig :P Eller er det bare å utsette seg selv for unødvenig sorg og skuffelse !? Aaahhh jeg blir helt gal :P ( men den skal vel i prinsippet bli positiv nå dersom tr skulle vært i dag eller enda bedre, skulle vært på onsdag ?

Endret av fionel
Skrevet

Jeg testa positivt på ettermiddagen dagen etter IKM. Det var med cbd. Test ivei :)

Skrevet (endret)

Jeg testa positivt på ettermiddagen dagen etter IKM. Det var med cbd. Test ivei :)

Men om ikm er i dag da? Og jeg har drukket ekstremt mye vann og brus i dag :P :P Eller har det ikke noe å si når det er så "sent" ?

Edit: Har jo ikke testet siden onsdag morgen, mye kan ha forandret seg på den testen

Endret av fionel
Skrevet

Men om ikm er i dag da? Og jeg har drukket ekstremt mye vann og brus i dag :P :P Eller har det ikke noe å si når det er så "sent" ?

Edit: Har jo ikke testet siden onsdag morgen, mye kan ha forandret seg på den testen

Du kan jo eventuelt holde deg til i kveld før du tester eller rett og slett teste når du står opp i morgen. Jeg kjente i gårkveld at mensen var på vei. Murringene var helt annerledes. Så håpet er der enda for deg. Lykke til Fionel :)

Skrevet

Ingen tegn på tr ihvertfall.. Har vondt i hele kroppen og det bobler og braker det nede, og stikker til noen ganger.. Men ingen menssmerter... Jeg håper jo litt enda... Men er samtidig redd for å få opp håper for mye...

Skrevet

Har du mange tester igjen? :) Hvis du har mange så skader det jo ikke å ta en test nå.... OG er den negativ, så tar du en til i morgen, siden det er da du egentlig skal ha IKM ;)

Skrevet

Har du mange tester igjen? :) Hvis du har mange så skader det jo ikke å ta en test nå.... OG er den negativ, så tar du en til i morgen, siden det er da du egentlig skal ha IKM ;)

Jeg har igjen to billigtester. EN stick og en sånn strimmel ( heter det ikke det?) Så jeg kan eventuelt ta en nå og ha en igen i morgen.. Og er dn negativ i morgen også så får jeg vente til onsdag kanskje? og eventuelt bare kjøpe en test på apoteket :vetikke:

Skrevet

Jeg har igjen to billigtester. EN stick og en sånn strimmel ( heter det ikke det?) Så jeg kan eventuelt ta en nå og ha en igen i morgen.. Og er dn negativ i morgen også så får jeg vente til onsdag kanskje? og eventuelt bare kjøpe en test på apoteket :vetikke:

Det syns jeg du skal gjøre! Ta strimmelen i dag :)

Skrevet

Haha tør ikke teste jeg:P kanskje jeg gjør det etterpå eller så venter jeg til i morgen :P

Skrevet

Det er større mulighet for 2 streker imorgen, på morgenurinen :)

Skrevet

Det er større mulighet for 2 streker imorgen, på morgenurinen :)

har vel ikke så mye å si når ikm enten var på onsdag eller var i dag? Eller har det det?
Skrevet

Er det ikke slik at hcg fordobles per dag? Hvis du har ikm idag, så er det sannsynlig for sterkere resultat imorgen tidlig? :klo:

Jeg vet ikke, jeg.. Krysser fingra for at det kommer to streker iallfall!! :jepp::hug:

Skrevet

Er det ikke slik at hcg fordobles per dag? Hvis du har ikm idag, så er det sannsynlig for sterkere resultat imorgen tidlig? :klo:

Jeg vet ikke, jeg.. Krysser fingra for at det kommer to streker iallfall!! :jepp::hug:

jo du har rett der, men den skal vel uansett vise positiv på ikm dagen dersom det er noe der? Eller bommet jeg helt nå :P
Skrevet

jo du har rett der, men den skal vel uansett vise positiv på ikm dagen dersom det er noe der? Eller bommet jeg helt nå :P

Ja, det gjør jo som regel det :jepp: Men noen produserer hcg litt senere enn andre. Jeg aner jo ikke når i syklus du testet pos sist, så kan jo fint hende at du får to blå dersom du er gravid nå *krysser* :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...