Gå til innhold

Fionel prøver igjen

fionel

Anbefalte innlegg

Gjest roseduft

:ler:

Dpo-vaskebyrå!

Hadde blitt en effektiv gjeng med ansatte vil jeg tro!! Hehe :)

Synes du er flink jeg, er like frustrerende for oss alle sammen frem mot ikm!

Lurt å legge dem bort fra badet ja! Det skal jeg også gjøre :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler:

Dpo-vaskebyrå!

Hadde blitt en effektiv gjeng med ansatte vil jeg tro!! Hehe :)

Synes du er flink jeg, er like frustrerende for oss alle sammen frem mot ikm!

Lurt å legge dem bort fra badet ja! Det skal jeg også gjøre :ler:

Haha ja da hadde det blitt rent i norges hjem :D Ja det er kjempe frustrerende :D og hadd ejg hatt enda flere tester hadde jeg vel strengt talt testet daglig :fnise: ja få de vekk fra badet!!!! ;P hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine vindu er så skitten at jeg ser nesten ikke ut når det er sol, så hit kan du få komme :fnise:

Lenge siden jeg har vært inne her hos deg, og her må jeg virkelig si at det er spennende. Men du MÅ holde deg til etter IKM :D Selv om jeg blir utålmodig på dine vegne :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be din kjære gjemme dem =P det gjorde min og jeg finner dem ikke =P

Haha da tror jeg det hadd endt med samboerbrudd her om ett par timer :P hahaha Neida, jeg skal prøve å holde meg :D Ønsket er bare så inderlig stort ! ! :DNå har jeg drømt om babyer de siste nettene også, kun fordi jeg fokuserer KUN på det :P hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine vindu er så skitten at jeg ser nesten ikke ut når det er sol, så hit kan du få komme :fnise:

Lenge siden jeg har vært inne her hos deg, og her må jeg virkelig si at det er spennende. Men du MÅ holde deg til etter IKM :D Selv om jeg blir utålmodig på dine vegne :laugh:

Hahaha tror du ikke jeg er utålmodig!? :P haha også tenker man jo sånn: Men teeenk om den kunne slått ut i morgen tidig, også hadde det vært to dager mindre å være spent og nervøs på :P haha men det er vel sånn alle tenker :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HVis det ikke skulle klaffe denne mnd, så tenkte jeg det kune være greit for meg selv ( og kanskje andre prøvere) å sette opp en liste med ting som er annerledes med kroppen nå ( istedenfor å kalle det symptomer) Sånn at jeg kan gå tilbake og se på det neste mnd og kanskje neste mnd der igjen også.. Så da gjør jeg det

Mandag 28.1.12 (3 dager før ikm)

* Kvelds kvalme

* Rastløshet

* Lett hodepine

*Kremte og til dels slim i utflod (mye utflod)

* Var ekstremt vondt i magen når jeg skulle måke snø i dag tidlig.

* Hetetokter( fyrer ALLTID i peisen og har på meg masse ull inne. men de siste dagene går jeg rundt i bare en topp og nekter å fyre!

* NULL matlyst

* hard mage

*Elstremt trøtt! La meg halv ti i går og har planer om å innta sengen nå også selvom jeg har sovet på sofaen on of siden jeg kom hjem fra jobb halv seks.

Edit: Jeg er klar over at alt dette ikke er tegn på graviditet osv, men jeg tenkte det kunne være greit å skrive opp det jeg syns er annerledes uansett :)

Endret av fionel
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha tror du ikke jeg er utålmodig!? :P haha også tenker man jo sånn: Men teeenk om den kunne slått ut i morgen tidig, også hadde det vært to dager mindre å være spent og nervøs på :P haha men det er vel sånn alle tenker :P

Ja, er akkurat slik jeg tenker også. Hvorfor gå irundt å være gal i 2 dager til om man kan få positiv imorgen :fnise: Men jeg greier som oftest å holde meg. Redd for å bli skuffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVis det ikke skulle klaffe denne mnd, så tenkte jeg det kune være greit for meg selv ( og kanskje andre prøvere) å sette opp en liste med ting som er annerledes med kroppen nå ( istedenfor å kalle det symptomer) Sånn at jeg kan gå tilbake og se på det neste mnd og kanskje neste mnd der igjen også.. Så da gjør jeg det

* Kvelds kvalme

* Rastløshet

* Lett hodepine

* Hetetokter( fyrer ALLTID i peisen og har på meg masse ull inne. men de siste dagene går jeg rundt i bare en topp og nekter å fyre!

* NULL matlyst

* hard mage

*Elstremt trøtt! La meg halv ti i går og har planer om å innta sengen nå også selvom jeg har sovet på sofaen on of siden jeg kom hjem fra jobb halv seks.

Edit: Jeg er klar over at alt dette ikke er tegn på graviditet osv, men jeg tenkte det kunne være greit å skrive opp det jeg syns er annerledes uansett :)

Synes det er bra at du skriver en sånn liste :) Den hjelper oss andre uansett om det klaffer for deg eller ikke. Klaffer det ikke for deg så vet vi at disse tingene ikke automatisk betyr spire, klaffer det for deg så kan vi jo iallefall håpe litt mer om vi får det samme som deg:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er bra at du skriver en sånn liste :) Den hjelper oss andre uansett om det klaffer for deg eller ikke. Klaffer det ikke for deg så vet vi at disse tingene ikke automatisk betyr spire, klaffer det for deg så kan vi jo iallefall håpe litt mer om vi får det samme som deg:)

Helt enig. Flott med ei sånn liste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg tror at vi burde ha en sånn liste hele gjengen. Jeg vet ihvertfall at det hadde hjulpet meg. Jeg vet f.eks nå at det ikke er noe tegn på et magetroll det at jeg har vondt nederst i magen. Jeg har rett og slett det etter el til mensen er over. Så kanskje det er lurt å skrive ned alle småtingene :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg tror at vi burde ha en sånn liste hele gjengen. Jeg vet ihvertfall at det hadde hjulpet meg. Jeg vet f.eks nå at det ikke er noe tegn på et magetroll det at jeg har vondt nederst i magen. Jeg har rett og slett det etter el til mensen er over. Så kanskje det er lurt å skrive ned alle småtingene :)

Enig i den. Vi lager alle en liste noen dager før hver IKM :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at det ble tatt godt imot! Tror det kan være lurt for alle å ha en sånn liste ja! Så kan man gå tilbake å se ved neste syklus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest roseduft

Haha ja da hadde det blitt rent i norges hjem :D Ja det er kjempe frustrerende :D og hadd ejg hatt enda flere tester hadde jeg vel strengt talt testet daglig :fnise: ja få de vekk fra badet!!!! ;P hehehe

:ler: du er så morsom!

Digger at du holder på humøret slik som du gjør ihvertfall!

Og motet ikke minst!!

Jeg heier på en liten spire inni der :bolledeig:

Be din kjære gjemme dem =P det gjorde min og jeg finner dem ikke =P

:ler: lurt! Men ville gjort meg gaaaal av frustrasjon! Enten det, eller kjøpt nye tester :ler:

Haha da tror jeg det hadd endt med samboerbrudd her om ett par timer :P hahaha Neida, jeg skal prøve å holde meg :D Ønsket er bare så inderlig stort ! ! :DNå har jeg drømt om babyer de siste nettene også, kun fordi jeg fokuserer KUN på det :P hahaha

Jeg pleier også å drømme om babyer i dpo-land :ler:

Mens denne pp, som nå er før el, så drømte jeg at jeg hadde masse el-slim og ble helt desperat etter å ha sex, for å ikke risikere at vi gikk glipp av egget :fnise:

Tror man blir litt smågal hele gjengen av å være prøvere for lenge......

* Kvelds kvalme

* Rastløshet

* Lett hodepine

* NULL matlyst

* hard mage

Veldig praktisk med slik liste! :jepp:

Jeg loggfører alt i appen min på tlf, hvert eneste symptom hver dag i dpo land, så ser jeg klart ett mønster nå på di dagene jeg f.eks tenker at det er anderledes, så blar jeg tilbake forrige mnd og ser at det var helt likt da.....så jeg har bare med å jekke ned forhåpningene og slutte å innbilde meg ting :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin liste! Men du, vil du ikke heller ha to dager med spenning og nerver, enn en negativ test? Selv om du er utålmodig og vilvilvil finne ut av det nå med en gang, ville du vel valgt å være spent framfor skuffet? Ikke for å fortelle deg hva du skal mene og tenke altså :fnise: Men torsdag morgen er om to dager! Tenk det, ikke lenge kjære deg. Og dagene må jo fly når du har så mye du må vaske! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin liste! Men du, vil du ikke heller ha to dager med spenning og nerver, enn en negativ test? Selv om du er utålmodig og vilvilvil finne ut av det nå med en gang, ville du vel valgt å være spent framfor skuffet? Ikke for å fortelle deg hva du skal mene og tenke altså :fnise: Men torsdag morgen er om to dager! Tenk det, ikke lenge kjære deg. Og dagene må jo fly når du har så mye du må vaske! :Nikke:

hahahaha Joda! Begynner av en eller annen grunn å miste motet litt nå.. Puppene skulle jo vært ømme =\ men den som venter får se! Blir nok å vente til torsdag morgen ja. Hahaha jaa vaske vaske vaske!!! Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fionel, om du synes tiden går sakte så har jeg både et bad og noen stuevinduet som trengs litt shining her ! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fionel, om du synes tiden går sakte så har jeg både et bad og noen stuevinduet som trengs litt shining her ! ;)

det er skrevet opp :P hehe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens liste:

Tirsdag 29.1.13 (2 dager til ikm)

* utrolig mye luft i magen(godt jeg jobber i barnehage så jeg har noen å skylde på) haha

* Stølhetsfølelse i magen(kan ikke helt forklare, men er vondt på en merkelig måte)

* Kvalm når jeg kjører buss

* Sulten HELE tiden

* Trøtt

*ekstrem varm

Oppblåst. (VELDIG)

*begynner å miste håper litt, MEN jeg gir ikke opp! :jolie::lur: :lur:

Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...