boks Skrevet 27. januar 2013 #461 Del Skrevet 27. januar 2013 Du er så søt Fionel. Skjønner såå godt at du vil teste. Jeg var så teit at jeg tok en test i dag tidlig og innbiller meg med stor overbevisning at det er en skyggestrek der. Samboeren rister på hodet som om jeg skulle vært gal Har du noen fler symptomer? Kos deg i snøstormen, vi snør inne her også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 27. januar 2013 Forfatter #462 Del Skrevet 27. januar 2013 Du er så søt Fionel. Skjønner såå godt at du vil teste. Jeg var så teit at jeg tok en test i dag tidlig og innbiller meg med stor overbevisning at det er en skyggestrek der. Samboeren rister på hodet som om jeg skulle vært gal Har du noen fler symptomer? Kos deg i snøstormen, vi snør inne her også. Vel jeg vet ikke om det er "snat kommer tr" eller " du er kanskje heldig denne pp" symptomer. Men jeg fr ikke igjen olabuksene mine på kvelden lenger. SKIKKELIG oppblåst.. mamma kommenterte i går og lurte på om jeg hadde hadde noe å fortelle nei ikke enda!!! Også heg jeg mye stiking i livmoren og vondt i lyske området ( der hvor hoften og låret møtes, kind of) :P Også drømmer jeg helt vilt om natten for tiden og har mye vondt i hodet. og må tisse ekstremt ofte, det blir kommentert på jobben. ( jeg har ALDRI vondt i hodet, har sliti med å legge meg på i mange mange år og pleier sjeldent å drømme ting jeg husker :S MEN når det er sagt så kan dette være så mye annet også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 27. januar 2013 Forfatter #463 Del Skrevet 27. januar 2013 Du er så søt Fionel. Skjønner såå godt at du vil teste. Jeg var så teit at jeg tok en test i dag tidlig og innbiller meg med stor overbevisning at det er en skyggestrek der. Samboeren rister på hodet som om jeg skulle vært gal Har du noen fler symptomer? Kos deg i snøstormen, vi snør inne her også. Hm.. prøv å ta en ny test i morgen tidlig? :D kanskje samboern har dårlig syn og trenger briller? :fnise: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkemamma Skrevet 27. januar 2013 #464 Del Skrevet 27. januar 2013 Høres ut som veldig aktuelle symptomer fionel!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 27. januar 2013 #465 Del Skrevet 27. januar 2013 Ååå, så spennende med SÅ mange symptomer da. Håper ikke kroppe din bare er slem med deg! Tenk om spiren sitter! :D Jeg heier deg forbi IKM uten at tr melder sin ankomst!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 27. januar 2013 #466 Del Skrevet 27. januar 2013 Hm.. prøv å ta en ny test i morgen tidlig? :D kanskje samboern har dårlig syn og trenger briller? :fnise: Haha, han er faktisk veldig svaksynt på det ene øyet! Bruker det til min fordel i dag! Hehe. Tenkte å ta en ny på onsdag eller fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 27. januar 2013 #467 Del Skrevet 27. januar 2013 Du har jo så mange symptomer nå, fionel! Det mååå jo være noe der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 27. januar 2013 #468 Del Skrevet 27. januar 2013 Åååå dette er så spennende!! Håper du klarer å vente med testing noen dager til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 27. januar 2013 Forfatter #469 Del Skrevet 27. januar 2013 Men dere er det "vanlig" å bli oppblåst FØR man i det heletatt får to streker? Eller er ikke det mulig? Litt kjipt når folk tror vi e gravide, også man man liksom bare si nei absolutt ikke hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 27. januar 2013 Forfatter #470 Del Skrevet 27. januar 2013 Haha, han er faktisk veldig svaksynt på det ene øyet! Bruker det til min fordel i dag! Hehe. Tenkte å ta en ny på onsdag eller fredag. hihi! Men daså!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 28. januar 2013 #471 Del Skrevet 28. januar 2013 (endret) Men skal man ikke kunne få to streker i dag da??? Eller...?? HAHA nei nå MÅ jeg gi meg... Kanskje jeg skulle prøvd meg på en EL test..? De skal jo bli sterkere og sterker og man er gravid.... uuuæææ jeg blir gal av meg selv... jeg kjenner meg sååå godt igjen! Prøv å hold deg så godt du kan Ang å føle håp og lykke en dag, for så å miste all tro og håp dagen etter, mens dagen etter det igjen er du nesten klar for å kjøpe barnevogn jeg er helt lik.. Klarte ikke dy meg igår, kjøpte noen baby ugg-tøfler i rosa.. Hvem som kommer til å få gleden av dem vet jeg ikke enda, men har da ett håp Endret 28. januar 2013 av roseduft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 28. januar 2013 Forfatter #472 Del Skrevet 28. januar 2013 jeg kjenner meg sååå godt igjen! Prøv å hold deg så godt du kan Ang å føle håp og lykke en dag, for så å miste all tro og håp dagen etter, mens dagen etter det igjen er du nesten klar for å kjøpe barnevogn jeg er helt lik.. Klarte ikke dy meg igår, kjøpte noen baby ugg-tøfler i rosa.. Hvem som kommer til å få gleden av dem vet jeg ikke enda, men har da ett håp haha så godt å høre det ikke bare er meg haha!! Det er en helt merkelig og slitsom sinnstilstand gleder meg til denne perioden er over og vi er gravide igjen !! Begynner å miste troen denne pp nå.. Men vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 28. januar 2013 #473 Del Skrevet 28. januar 2013 Har du testet nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 28. januar 2013 #474 Del Skrevet 28. januar 2013 Neeei, ikke test enda!!!! Hold deg til den opprinnelige IKM-datoen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 28. januar 2013 #475 Del Skrevet 28. januar 2013 jeg kjenner meg sååå godt igjen! Prøv å hold deg så godt du kan Ang å føle håp og lykke en dag, for så å miste all tro og håp dagen etter, mens dagen etter det igjen er du nesten klar for å kjøpe barnevogn jeg er helt lik.. Klarte ikke dy meg igår, kjøpte noen baby ugg-tøfler i rosa.. Hvem som kommer til å få gleden av dem vet jeg ikke enda, men har da ett håp Du er jo akkurat som meg ! Har også litt babyeffekter liggende i leiligheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 28. januar 2013 Forfatter #476 Del Skrevet 28. januar 2013 Har du testet nå? jeg klarte ikke mer og testet i går kveld... Negativ..... ...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 28. januar 2013 #477 Del Skrevet 28. januar 2013 jeg klarte ikke mer og testet i går kveld... Negativ..... ...... Men, litt tidlig å teste på kveldsurin, eller? Jeg gjorde jo det, men holdt meg i minst fire timer (og drakk heller ikke noe på de fire timene) for å få så konsentrert urin som overhode mulig. I etterkant har det vist seg at mitt egg festet seg veldig fort, fordi jeg er 2 dager lenger på vei enn hva EL tilsier. Så, det kan variere fra person til person Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 28. januar 2013 #478 Del Skrevet 28. januar 2013 Men du har jo ikke IKM, enda fionel! For alt du vet, så tester du positivt på onsdag/torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 28. januar 2013 Forfatter #479 Del Skrevet 28. januar 2013 Men, litt tidlig å teste på kveldsurin, eller? Jeg gjorde jo det, men holdt meg i minst fire timer (og drakk heller ikke noe på de fire timene) for å få så konsentrert urin som overhode mulig. I etterkant har det vist seg at mitt egg festet seg veldig fort, fordi jeg er 2 dager lenger på vei enn hva EL tilsier. Så, det kan variere fra person til person ja du har jo veldig rett!! Jeg tror jeg tester på kveldsurin nettopp fordi da har jeg noe å "skylde" på når den blir negativ. Men i dag har jeg hatt masse kremet lotion utflod og det stikker til nede i siden der innimellom. Føles også ut som jeg har sånn halveishold, det har det gjort i hele dag. Jeg vet ikke om dette en gang kan kalles for symptomer men jeg tar det jeg får å holder på siste rest til motsatt er bevist!! Jeg har bare såååå lyst denne mnd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 28. januar 2013 Forfatter #480 Del Skrevet 28. januar 2013 Men du har jo ikke IKM, enda fionel! For alt du vet, så tester du positivt på onsdag/torsdag! Hihi nei jeg har jo ikke det!! Men Gud testene ligger å rooooper på meg i skapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå