Gå til innhold

Hvilken tv-serie bør jeg se?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har fått netflix i dag, og jeg lurer på hvilken serie jeg bare MÅ se :) Jeg er en kvinne på 25 år, liker Greys Anatomy, Frustrerte Fruer, Fringe, Gilmore Girls.

Har ikke sett f.eks Gossip Girl eller One Three Hill, som jeg ofte leser at andre ser på. Er de noe bra?

Er egentlig både ute etter tips til en serie som er enkel og underholdende, med noen kjekke menn i ;) Gjerne mye romantikk som man kan drømme seg bort i :gjeiper:

Men også kanskje en serie som er litt mer avansert, og som man må tenke litt mer, i samme kategori som Fringe.

Kom med tips til meg!! :hoppe:

Anonym poster: d82af29acf01c2fa1230317cc0f88100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Wanderlust

Må si meg enig, Game of Thrones!

Jeg har aldri i mitt liv sett en bedre tv-serie. Aldri. Den appellerer til meg på alle mulige måter. Den er utrolig velgjort, intelligent og spennende.

Ler nesten av meg selv her jeg sitter, for jeg blir nesten trist av å tenke på at det er mange som ville elsket serien som ennå ikke har sett den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Hvor mange episoder må man se for å like Game og Thrones? Jeg har prøvd å se de to første, men synes det er kjedelig..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Twelve12

Hvor mange episoder må man se for å like Game og Thrones? Jeg har prøvd å se de to første, men synes det er kjedelig..

det holdt med det 3 første minuttene for min del... :gjeiper:

Endret av Twelve12
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Copper (eller Ondt blod i New York som den er oversatt til..) handler om en detektiv i New York på 1800 tallet som desperat prøver å finne ut av hvem som drepte datteren hans og hvor kona forsvant...veldig underholdende, og det skader jo ikke at er par av de mannlige skuespillerne er ganske kjekke å se på heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har akkurat pløyet gjennom de to første sesongene av The big C på Netflix. Nydelig serie! (Jeg er ti år eldre enn deg, men tør å anbefale den likevel ;) )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange episoder må man se for å like Game og Thrones? Jeg har prøvd å se de to første, men synes det er kjedelig..

Jeg har og prøvd, men får det ikke til å funke rett og slett. Deilige mannfolk og litt sex er ikke nok for meg dessverre.

Breaking Bad!

Enig!

Men av ting som går/gikk nå vil jeg si Luther. Trenger ikke annet enn NRK da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut i fra smaken din i hovedinnlegget så vil jeg anbefale:

- One Tree Hill

- Brothers & Sisters

- Private Practice

- Parenthood (med hun ene fra Gilmore Girls)

- Gossip Girl

- Glee

- Pretty Little Liars

- L Word

- Pushing Daisies

- Emily Owens M.D.

- Nashville

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wanderlust

Hvor mange episoder må man se for å like Game og Thrones? Jeg har prøvd å se de to første, men synes det er kjedelig..

Prøv to til! Hvis du ikke er overbevist da er det nok ikke serien for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Game of thrones bruker vel litt tid på å komme i gang hvis jeg ikke husker feil.

Men jeg elsker historien :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nytter ikke å anbefale game of thrones og breaking bad når hun sier hun liker frustrerte fruer og gilmore girls:P Man må jo anbefale utifra var hun sier hun liker. Men jeg er enig med dere, game of thrones eier:)

Anbefaler, gossip girl, the oc, hart of dixi til deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BabyBlue

Til tross for min forkjærlighet for frustrerte fruer og make it or break it klarte jeg fint å nistirre på alle 5 sesongene av Dexter og begge sesongene av game of thrones uten å kjede meg. Noen serier er så bra lagd at de rett og slett fungerer for de fleste.

Selv tror jeg make it or break it og skins hadde vært noe for deg, men gi Dexter et forsøk - det er nemlig en veldig bra serie :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...