Gå til innhold

KG-julebord 2012.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva med fridays? Ikke veldig billig, men.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nesten så en vurderer å troppe opp å lure i skyggene....

• Liker 1
Skrevet

Nesten så en vurderer å troppe opp å lure i skyggene....

Nei! Her ser jeg et digert potensiale for meningsfylte meningsutvekslinger :opplyser: Det ville vert konge om du kom!

Skrevet

Nei! Her ser jeg et digert potensiale for meningsfylte meningsutvekslinger :opplyser: Det ville vert konge om du kom!

Kan nok dessverre ikke, men dere får nok en kjempebra kveld .

Skrevet

Regner med loren noterer forslag :)

loren noterer ;)

Hva med evt Onkel Donald? Ligger ikke det ved Karl Johan? EllerDattera til Hagen fikk jeg også tips om av en kollega, har noen vært der og vet noe om stedet? :-)

Her er alle som har meldt interesse så langt. Beklager om jeg har glemt noen, da må dere rope ut, for det er ikke med vilje i så fall! ;)

adele.bethune

Blur

BM2

Bobler

Calavi

Cindi

Cuntzilla

Gitte89

Gressløk

Gunfreak

HunterLady

Jossefin88

Kadust

Kaffemor

Leonaen

Lille-pus

Loren

Mynona

Nica.

Niennas

Noz

Pene Sko

Sakone

Semper

Solsenga

ThePreacher

Wonders

Altså 27 stykker om ikke jeg har talt feil :fnise:

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

Jeg blir med hvis du holder meg i hånden, Noz. :laugh:

:fnise:

itteno problem!

min ene hånd er reservert til deg :5:

Noen som har forslag til sted? Som Cuntzilla sa, ikke Egon ;) Men romslig, med mat og mulighet for å henge der hele kvelden bør vel være et must. Gidder ikke reise over halve landet bare for å se at alle forsvinner ut i natten rett etter at maten er fortært ;)

enig! Dattra til hagen synes jeg forsåvet høres bra ut!

og loren- mynona harke sagt selv at hun blir med- hun har vært ute å reiser nå, men det er bare jeg som skrev i starten av tråden at hun ikke har noen valg :fnise:

(jeg håper ihvertfall at hun blir med da)

Skrevet

Stemmer for Dattera foran Donald. Men så stemmer jeg ALT foran Donald da. :-P

Skrevet

itteno problem!

min ene hånd er reservert til deg :5:

enig! Dattra til hagen synes jeg forsåvet høres bra ut!

og loren- mynona harke sagt selv at hun blir med- hun har vært ute å reiser nå, men det er bare jeg som skrev i starten av tråden at hun ikke har noen valg :fnise:

(jeg håper ihvertfall at hun blir med da)

:fnise: Jeg bare kopiertenlist di og la til litt jeg, men da håper vi hun kan :)

Stemmer for Dattera foran Donald. Men så stemmer jeg ALT foran Donald da. :-P

;) Hvordan er det på Dattera, får man evt et langbord der? Jeg bare spør for jeg har aldri vært der :)

Skrevet (endret)

Jeg sendte Dattera til Hagen en forespørsel på reservasjon av bord nå, så får vi se hva de svarer, skrev at vi var ca 30, men kunne bli både litt færre og litt flere, følte meg veldig konkret :fnise:

Endret av loren
Skrevet

Yay! Ting skjer!

M-hm, loren er sabla effektiv på alle andre ting når hun burde konsentrere seg om arbeidskrav med levering på fredag :danse:

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

Yay! Ting skjer!

selvfølgelig!

Vi skal få dette her til å skje, og vi skal bli mange og det skal bli bra!

M-hm, loren er sabla effektiv på alle andre ting når hun burde konsentrere seg om arbeidskrav med levering på fredag :danse:

ja, heheee...kjenner meg igjen... jeg er også ekstremt effektiv med å skrive på KG, rydda og diverse nå som jeg har både eksamen og arbeidskrav....:5:

men bra at du sendte en forespørsel!

Fliiiiiiink!

Skrevet

Aldri hørt om dattera til hagen. :klo:

Skrevet

Aldri hørt om dattera til hagen. :klo:

Har bare vert hos Fru Hagen jeg. To ganger, med to forskjelleige fra KG! Men mor til mine barn skryter veldig av denne dattera.

Gjest Snoken-
Skrevet

loren noterer ;)

Hva med evt Onkel Donald? Ligger ikke det ved Karl Johan? EllerDattera til Hagen fikk jeg også tips om av en kollega, har noen vært der og vet noe om stedet? :-)

Her er alle som har meldt interesse så langt. Beklager om jeg har glemt noen, da må dere rope ut, for det er ikke med vilje i så fall! ;)

adele.bethune

Blur

BM2

Bobler

Calavi

Cindi

Cuntzilla

Gitte89

Gressløk

Gunfreak

HunterLady

Jossefin88

Kadust

Kaffemor

Leonaen

Lille-pus

Loren

Mynona

Nica.

Niennas

Noz

Pene Sko

Sakone

Semper

Solsenga

ThePreacher

Wonders

Altså 27 stykker om ikke jeg har talt feil :fnise:

Du burde kanskje oppdatere forsiden :)
Skrevet

Kan nok dessverre ikke, men dere får nok en kjempebra kveld .

Fader!!! Nå var det rett før jeg vurderte å melde meg på. Du, Waco og Flanør hadde vært too hard to resist faktisk.

Maks forvirra.

FRU Hagen ligger på Grunerløkka, Dattera til Hagen ligger på begynnelsen av Grønland - kjempelett å finne frem. Type 5 minutter å gå fra Oslo S.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...