Gå til innhold

KG-julebord 2012.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Få = gå <br/> autocorrect på iPaden!

og der funka ikke linjeskift, nei!!
Gjest Gunfreak
Skrevet

Jeg er faktisk på det. Men jeg har et langt mer soledarisk forslag. Hva med å booke plass på et hotell sentralt i fjellheimen for en helg, feks Ustaoset, hvor man enkelt kan komme til med tog både fra vestlands- og østlandssiden?

Jeg har sendt et prisforespørsel, men det er egentlig litt fånyttes uten å vite hvor mange som kan være interessert.

Jeg liker ideen, men det lukter julekrim lang vei, tror til og med jeg har sett en slik, hvor det var en morder på et slikt fjell hotel som drepe folk! :sjokkert:

• Liker 8
Skrevet

Jeg liker ideen, men det lukter julekrim lang vei, tror til og med jeg har sett en slik, hvor det var en morder på et slikt fjell hotel som drepe folk! :sjokkert:

:ler:

Hmm jeg vil også være med på julebord! Stemmer for å ha det over nyttår :)

• Liker 2
Skrevet

Nozbeibe, jeg er i gang med pris ;)

Skrevet

Da har jeg jobbejulebord, men de pleier ikke å bli så sene, så kanskje jeg sniker meg over på KGjulebord i løpet av kvellinga?

Men tror det blir vanskelig å få folk til å reise bort en hel helg. Koster en del penger, tar mye tid osv. Er nok heller lurere med en fredagskveld hvor folk kan være med der uten å "bruke opp" hele helgen og alle pengene sine. Realistisk ville det nok fungert best med ett oslo-julebord, ett trondheims-julebord osv rundt i landet, så kunne de som ville være med på en annen by/regions julebord reise dit om de ville det.

Eller var jeg partypooper nå?

• Liker 2
Skrevet

Nozbeibe, jeg er i gang med pris ;)

Flink gutt!

Jeg stemmer mer og mer for nyåret selv, da er jeg nemlig solbrun og fiiiiin :-D ;)

Skrevet

Da har jeg jobbejulebord, men de pleier ikke å bli så sene, så kanskje jeg sniker meg over på KGjulebord i løpet av kvellinga?

Men tror det blir vanskelig å få folk til å reise bort en hel helg. Koster en del penger, tar mye tid osv. Er nok heller lurere med en fredagskveld hvor folk kan være med der uten å "bruke opp" hele helgen og alle pengene sine. Realistisk ville det nok fungert best med ett oslo-julebord, ett trondheims-julebord osv rundt i landet, så kunne de som ville være med på en annen by/regions julebord reise dit om de ville det.

Njei, realist er vel riktig ord ;)

• Liker 1
Skrevet

Om treff, uansett type og formål, skal fungere så må noen sette kriteriene i stein. De som da kan, de kan. De som ikke kan, vel, synd for de.

• Liker 3
Gjest NozMonster
Skrevet

:ler:

Hmm jeg vil også være med på julebord! Stemmer for å ha det over nyttår :)

jaaaa! hadde vært artig å truffet deg kaffemor! (selvom jeg ikke helt vet om jeg skal være med enda)

nei,selvom jeg har veldig lyst til å treffe de fra vestlandet også, og hvis jeg skal bli med på dette hotel-greiene, så må jeg ihvertfall ønske meg det til jul av familien :P

jeg er med på en middag med dere i sesongens gledesrus.

Foreslår Plah

http://www.plah.no/news.asp?cidx=1636

eller Cafe Christiania om vi får ut finger'n

liker forslaget ditt wonders!

lurer bestandig på hvordan det er der inne, hver gang jeg går forbi..

har de mange forskjellige øl-sorter så liker jeg ihverfall forslaget ditt :)

Tør ikke. :>

jo, det er klart du tørr KaDust!

du har jo truffet meg før... så da blir det jo ikke skummelt :)

• Liker 1
Skrevet

Ja, men du er jo sikkert den eneste jeg har møtt før av de som dukker opp. :sjenert: Da faller jeg helt ut så fort du prater med andre så nei. Jeg tør ikke! :gjeiper:

Skrevet

Tempting. Skal vurdere det. :)

Gjest Lurifix
Skrevet

Ja, men du er jo sikkert den eneste jeg har møtt før av de som dukker opp. :sjenert: Da faller jeg helt ut så fort du prater med andre så nei. Jeg tør ikke! :gjeiper:

Neida NozMonster sørger for at du henger med!

Gjest NozMonster
Skrevet

jeg har møtt mange fra KG og har aldri opplevd noe annet enn inkluderende folk...

Tempting. Skal vurdere det. :)

please do!

Neida NozMonster sørger for at du henger med!

:Nikke:

blir du også med lurifix?

Skrevet

jaaaa! hadde vært artig å truffet deg kaffemor! (selvom jeg ikke helt vet om jeg skal være med enda)

Jaaa bli meed :hoppe:

KaDust: Jeg har aldri møtt noen fra KG, og tenker at det er skummelt jeg også. Meen tenk om det ender opp med å bli kjempe hyggelig? :)

Skrevet

Hjelper jo ikke at folk er inkluderende når jeg er klønete, asosial og angstfull. :gjeiper: Får alltid beskjed om at jeg er en arrogant jævel som tror jeg er for god for alle andre når jeg er ute å møter nye folk fordi jeg trekker meg unna.

• Liker 1
Gjest Lurifix
Skrevet

:Nikke:

blir du også med lurifix?

Blir nok en smule for dyrt for meg. :( Bor jo lengre enn langt vekk! :fnise:

Skrevet

Men skal tenke på det, blir kanskje med om det ikke blir for dyrt.

• Liker 1
Skrevet

Hjelper jo ikke at folk er inkluderende når jeg er klønete, asosial og angstfull. :gjeiper: Får alltid beskjed om at jeg er en arrogant jævel som tror jeg er for god for alle andre når jeg er ute å møter nye folk fordi jeg trekker meg unna.

Jeg er fort sånn jeg og, når jeg er usikker med nye folk. Hun som er bestevenninna mi nå trodde jeg bare var sur da vi møttes første gang, men jeg var sjenert og det var mye nye folk.. Når vi er fler som er "nye" tror jeg det er lettere :-)

Hittil har jeg bare møtt en kg'er irl, så du er ikke den eneste som er "ny"

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...