Gå til innhold

Min første pergotime-kur, flere i samme situasjon? :)


Gjest roseduft

Anbefalte innlegg

Synd det ikke har klaffet for dere enda da.. Skal du fortsette med pergo, eller blir det prøverør?

Hadde du noen symptomer da du tok pergo forresten? Både mens du tok kuren, og dagene etter - helt frem til ikm.. For jeg er helt på styr i kropp og sinn .. Noen form for hormon driver å herjer i meg :ler:

Har lest igjennom tråden og hadde akkurat slik du har det ;) mange "symptomer", altså bivirkninger. jeg skal vel ikke fortsette med pergo. eller, jeg vet faktisk ikke. håper på at den telefonen jeg skulle få fra gyn i går blir i dag. blir også spennende å se hva brevet fra gyn sier. men det er jo helt tydelig at når jeg ikke tar pergo. har jeg ikke eggløsning og får ikke besøk av TR! skulle så gjerne hatt en skikkelig syklus! det er vel noe med at om man ikke har hatt eggløsning eller ikke klart å blitt gravid med pergo etter tre "runder" skal man ikke forsøke det mer. vi har kommet dit og vi blir henvist videre til st.olavs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest roseduft

Har lest igjennom tråden og hadde akkurat slik du har det ;) mange "symptomer", altså bivirkninger. jeg skal vel ikke fortsette med pergo. eller, jeg vet faktisk ikke. håper på at den telefonen jeg skulle få fra gyn i går blir i dag. blir også spennende å se hva brevet fra gyn sier. men det er jo helt tydelig at når jeg ikke tar pergo. har jeg ikke eggløsning og får ikke besøk av TR! skulle så gjerne hatt en skikkelig syklus! det er vel noe med at om man ikke har hatt eggløsning eller ikke klart å blitt gravid med pergo etter tre "runder" skal man ikke forsøke det mer. vi har kommet dit og vi blir henvist videre til st.olavs.

Du har ikke fått påvist pco eller pcos ?

Kan jeg spør deg ellers hvilke tiltak du har prøvd for å få spiren til å sitte?

Som endring i kosthold? Drikker du kaffe? Tar vitaminer? Ellers ett sunt og variert kosthold uten sukker? Hva ligger din bmi på, er du overvektig eller undervektig?

Jeg tror alle disse faktorer spiller mye inn. Og har siden vi ble prøvere, prøvd så godt jeg kan å forandre på livsstilen.

Sluttet å røyke og drikke kaffe. Kuttet ut sukker i form av snop og div.

Tar vitaminer og får i meg alt av mineraler, frukt grønt fiber og proteiner i løpet av en dag. Så godt som overhodet mulig da. Er undervektig, eller var..så håper nå at en runde med pergo, og normal bmi vil få spiren til å sitte denne gang, eller at evnt syklusene mine blir stabilie for en gang skyld :)

Krysser fingrene for oss, og håper på en spire snarligst :)

Om det jeg har nå er bivirkninger på pergo, og el ikke har funnet sted, vil da neste kur - dobbel kur, gjøre det enda mer ekstremt enn det allerede er..?

Får forhåpentligvis svar imorgen her også :jepp:

Ønsker deg en god dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke fått påvist pco eller pcos ?

Kan jeg spør deg ellers hvilke tiltak du har prøvd for å få spiren til å sitte?

Som endring i kosthold? Drikker du kaffe? Tar vitaminer? Ellers ett sunt og variert kosthold uten sukker? Hva ligger din bmi på, er du overvektig eller undervektig?

Jeg tror alle disse faktorer spiller mye inn. Og har siden vi ble prøvere, prøvd så godt jeg kan å forandre på livsstilen.

Sluttet å røyke og drikke kaffe. Kuttet ut sukker i form av snop og div.

Tar vitaminer og får i meg alt av mineraler, frukt grønt fiber og proteiner i løpet av en dag. Så godt som overhodet mulig da. Er undervektig, eller var..så håper nå at en runde med pergo, og normal bmi vil få spiren til å sitte denne gang, eller at evnt syklusene mine blir stabilie for en gang skyld :)

Krysser fingrene for oss, og håper på en spire snarligst :)

Om det jeg har nå er bivirkninger på pergo, og el ikke har funnet sted, vil da neste kur - dobbel kur, gjøre det enda mer ekstremt enn det allerede er..?

Får forhåpentligvis svar imorgen her også :jepp:

Ønsker deg en god dag :)

Det glemte jeg jo helt å si! har fått påvist pcos ja! surrehue! :P jeg er nok overvektig ja. og har en relativt høy bmi 33,8. Gynekologen derimot sa at "ja, du har kanskje noen kilo ekstra, men det skal ikke ha noe med dette å gjøre". Jeg derimot har min tvil om det da. er veldig klar over det og prøver så godt jeg kan med å holde et relativt sunt kosthold. dørstokkmila derimot er fryktelig lang. jeg sliter med motivasjonen og støtten fra han jeg bor sammen med er relativt liten. i dag er det 1. november og nå skal jeg virkelig prøve å ta meg litt i nakken for å få endret litt på dette! trives ikke så kjempe godt med vekta jeg har nå heller så nå må jeg bare gjøre det! røyker ikke, snuser ikke og drikker verken kaffe eller te. holder meg også mye unna alkohol.

har for å komme igang skikkelig med treninga tenkt å prøve Jillian Michaels 30 days shred! har prøvd det en gang ikke lenge etter at jeg fikk jentungen og funker som bare fy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på kur nummer 2 nå. Fikk el på dag 19 i første kur, dag 42 i pausemåned. Før dette hadde jeg hverken el eller mens av meg selv etter p-pilleslutt. Hadde lite eller ingen bivirkninger i første runde med pergo, muligens litt varm.

Mitt problem er nå at jeg har hatt veldig kort lutealfase på de to syklusene så det er ikke sjans i havet for at noe egg kan feste seg. Får se om det bedrer seg på runde 2 med pergo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Er på kur nummer 2 nå. Fikk el på dag 19 i første kur, dag 42 i pausemåned. Før dette hadde jeg hverken el eller mens av meg selv etter p-pilleslutt. Hadde lite eller ingen bivirkninger i første runde med pergo, muligens litt varm.

Mitt problem er nå at jeg har hatt veldig kort lutealfase på de to syklusene så det er ikke sjans i havet for at noe egg kan feste seg. Får se om det bedrer seg på runde 2 med pergo

Så ingen symptom på at du trodde spira satt på din første pergo-kur? I det heletatt?

Er så frustrerende å lese forskjellige opplevelser rundt på nett :ler:

Særlig når man er såååå utålmodig fra før av, og dagene dpo-land er jo uutholdelige !

Hva er lutefase? Dagene mellom el og mens? Hvor kort var den hos deg? ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Det glemte jeg jo helt å si! har fått påvist pcos ja! surrehue! :P jeg er nok overvektig ja. og har en relativt høy bmi 33,8. Gynekologen derimot sa at "ja, du har kanskje noen kilo ekstra, men det skal ikke ha noe med dette å gjøre". Jeg derimot har min tvil om det da. er veldig klar over det og prøver så godt jeg kan med å holde et relativt sunt kosthold. dørstokkmila derimot er fryktelig lang. jeg sliter med motivasjonen og støtten fra han jeg bor sammen med er relativt liten. i dag er det 1. november og nå skal jeg virkelig prøve å ta meg litt i nakken for å få endret litt på dette! trives ikke så kjempe godt med vekta jeg har nå heller så nå må jeg bare gjøre det! røyker ikke, snuser ikke og drikker verken kaffe eller te. holder meg også mye unna alkohol.

har for å komme igang skikkelig med treninga tenkt å prøve Jillian Michaels 30 days shred! har prøvd det en gang ikke lenge etter at jeg fikk jentungen og funker som bare fy!

Ja, tok meg en liten tur innom dagboken din, så har nå fått ett lite innblikk i din prøve-tid.

Har dere vært prøvere lenge forresten? Huske ikke om jeg leste noe om det i dagboken din, annet enn at du startet med pergo..skal inn å lese igjen :fnise:

Men sånn ellers, så tror jeg kosthold og fysisk aktivitet har myyye og si......

Ei venninne av meg, som er litt overvektig, slet veldig med å bli gravid. Men det gjelder jo andre veien igjen, å være undervektig..

Jeg vil anbefale deg å starte på lavkarbo.. Det hjalp meg til å gå ned 10kg.. Tillot meg selv til å spire hva jeg hadde lyst på 1 dag i uken. (Valgte lørdagen :ler: ) men det hjalp meg veldig, og er ganske fornøyd og har ett kontrollert, sunt variert kosthold den dag idag. Men unngår pasta poteter ris og brød.

Baker og lager egne varianter, som pasta utav squash, potetsappe utav blomkål.. salat og kokte grønnsaker i stedet for ris..og baker heller egne lavkarbo brød. (men går stort sett i knekkebrød.)

Å telle kalorier er nøkkelen til suksess i vekttap :)

Bare til du føler deg litt mer vel i kropp og sinn hvertfall, for så å starte forsiktig med trening.

En liten times gåtur til dagen ute i frisk luft er alt du behøver :)

Håper du klarer finne litt motivasjon i deg selv til å ta det første steget :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så ingen symptom på at du trodde spira satt på din første pergo-kur? I det heletatt?

Er så frustrerende å lese forskjellige opplevelser rundt på nett :ler:

Særlig når man er såååå utålmodig fra før av, og dagene dpo-land er jo uutholdelige !

Hva er lutefase? Dagene mellom el og mens? Hvor kort var den hos deg? ..

Dagene mellom el og mens ja. Den måneden jeg tok pergotime var den 8-9 dager. Måneden uten pergo tok det ikke mer enn 5 dager.

Ingen symptomer på graviditet i det hele tatt noen av månedene egentlig. Fikk veldig såre brystvorter etter el, men det gikk over da mensen kom.

Endret av Hiphop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Dagene mellom el og mens ja. Den måneden jeg tok pergotime var den 8-9 dager. Måneden uten pergo tok det ikke mer enn 5 dager.

Ingen symptomer på graviditet i det hele tatt noen av månedene egentlig. Fikk veldig såre brystvorter etter el, men det gikk over da mensen kom.

Ok :) takk for svar.. Hvor lange var syklusene dine generelt da?

Jeg tror aldri jeg fikk en positiv el-test egentlig.....prøvde å tyde bilig tester hver dag til ingen nytte !

Men syklusen min har blitt kortet kraftig ned, i tillegg til ekstreme mens smerter og kraftig blødning!

Hadde alle symptomene som finnes, og føler enda pergoen henger igjen i kroppen :/

Hvordan ble syklusen din etter en pergo kur da....?

Beklager litt vel mange spørsmål her men :ler:

Lurer på om jeg skal ta utgangspunkt i at min pause mnd syklus nå, vil være noenlunde lik den jeg nettopp har hatt på pergo bare :)

Noen andre med innspill også kanskje? ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

sniker meg inn her med min erfaring med pergo:)

Vi prøvde mer eller mindre aktivt i ca to år før vi sjekket oss. Jeg fikk påvist pcos og fikk først en enkel kur med pergo uten resultat, gikk rett på måneden etter med en enkel kur til og da funket det som bare det;) Skal sies at den siste uken jeg ventet på el var jeg innom gynekologen ca hver dag for å måle og sjekke ul for å være sikker på å ikke gå glipp av eggløsningen. Er nå en uke på overtid med min pergojente, og venter i spenning;)

Så masse lykke til, dette går nok veien skal du se :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Hei,

sniker meg inn her med min erfaring med pergo:)

Vi prøvde mer eller mindre aktivt i ca to år før vi sjekket oss. Jeg fikk påvist pcos og fikk først en enkel kur med pergo uten resultat, gikk rett på måneden etter med en enkel kur til og da funket det som bare det;) Skal sies at den siste uken jeg ventet på el var jeg innom gynekologen ca hver dag for å måle og sjekke ul for å være sikker på å ikke gå glipp av eggløsningen. Er nå en uke på overtid med min pergojente, og venter i spenning;)

Så masse lykke til, dette går nok veien skal du se :klem:

Aaaq :) takk for en oppmundtrende historie :jepp:

Venter enda på svar fra gynekologen om jeg hadde el eller ikke på min første pergokur..

Er idag på dag 5 i ny syklus, så skulle vel da egentlig tenkt meg å hoppt rett på en ny pergokur men, nå er vel det for sent.. Får håpe denne pause mnd slipper egg "naturlig".. Har lest at pergo henger igjen i kroppen i pause mnd også?

Håper så inderlig spira sitter snart ja...begynner å bli så utrolig utålmodig :sukk:

Spennende med deg da!!! :Nikke: er nokk ikke mange dagene om å gjøre nå før hun kommer, eller du evnt blir satt igang! :) ønsker deg lykke til hvertfall :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :)

Denne ventetiden er utrolig spennende! Jeg var ikke så flink til å telle dager, så jeg tok en graviditetstest veldig tidlig (trodde jeg) og fikk helt sjokk da den var positiv, hehe Til sammen ble det syv tester tror jeg, før jeg trodde på det :fnise:

Om pergo sitter igjen i kroppen vet jeg ikke, men det kan jo hende som du sier at kroppen klarer seg selv denne måneden, så er vel bare å fortsette å prøve. Man skal vel egentlig ha en pausemåned, men jeg jeg pushet litt på for jeg orket ikke en kur til for å fremkalle tr så jeg ringte gyn og sa at jeg bare setter igang med en ny kur jeg, og det var greit...

Nå sitter jeg her da med kjempemage og venter på at noe skal skje. Hadde vært så fint å sluppet å bli satt igang. Må si jeg er litt lei av all denne tuklinga fra leger og gynekologer. Nå bær vel ting snart skje av seg selv ;)

Gøy å følge med på deg, heier på spiren din :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente8923

Hei! Er på min første pergokur, men ser ingen tegn til eggløsning (tester hver dag). Merker godt at jeg har tatt pillene. Er sliten, trøtt, humøret er på bånn, murring og vondt i magen til tider. Også vært svimmel til tider. Dårlig matlyst. Håper da likevel at det skal fungere. Tar det pga PCOS. Lykke til =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Hei! Er på min første pergokur, men ser ingen tegn til eggløsning (tester hver dag). Merker godt at jeg har tatt pillene. Er sliten, trøtt, humøret er på bånn, murring og vondt i magen til tider. Også vært svimmel til tider. Dårlig matlyst. Håper da likevel at det skal fungere. Tar det pga PCOS. Lykke til =)

Lykke til til deg også :jepp:

Selv testet jeg hver dag..og føler aldri jeg fikk noen positiv test :/

Var til gyno på dag 21 i syklusen, og tok en blodprøve som jeg aldri fikk svar på! Skal ringe dem imorgen og mase for tredje gang :fnise:

Hvilken dag er du i syklusen da?

Ja huff, fikk mange bivirkninger jeg...som jeg føler henger med videre inn i denne syklusen også!

Ikke la deg lure av å tro det er graviditetssymtomer hvertfall! Jeg var overbevist om at det hadde klaffer på min første pergo, var nokk mer ønsket og drømmen om at det endelig skulle skje som tok med!

Huff og huff..skal ikke være lett det her nei.. Må bare holde fattninga og motet oppe!

Tålmodighet til den store gullmedaljen!! :)

Hvor lenge har dere vært prøvere, og fikk du nettopp påvist pcos?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest roseduft

Tusen takk :)

Denne ventetiden er utrolig spennende! Jeg var ikke så flink til å telle dager, så jeg tok en graviditetstest veldig tidlig (trodde jeg) og fikk helt sjokk da den var positiv, hehe Til sammen ble det syv tester tror jeg, før jeg trodde på det :fnise:

Om pergo sitter igjen i kroppen vet jeg ikke, men det kan jo hende som du sier at kroppen klarer seg selv denne måneden, så er vel bare å fortsette å prøve. Man skal vel egentlig ha en pausemåned, men jeg jeg pushet litt på for jeg orket ikke en kur til for å fremkalle tr så jeg ringte gyn og sa at jeg bare setter igang med en ny kur jeg, og det var greit...

Nå sitter jeg her da med kjempemage og venter på at noe skal skje. Hadde vært så fint å sluppet å bli satt igang. Må si jeg er litt lei av all denne tuklinga fra leger og gynekologer. Nå bær vel ting snart skje av seg selv ;)

Gøy å følge med på deg, heier på spiren din :danse:

Kan tenke meg du venter i spenning ja!!

Føler du at graviditeten har gått fort eller? :) Har du barn fra før forresten?

Regner med hele babyrommet og ting er på plass og klar til bruk? :)

Ønsker deg så masse lykke til som bare det, og takker og bukker for hei´ingen! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente8923

Lykke til til deg også :jepp:

Selv testet jeg hver dag..og føler aldri jeg fikk noen positiv test :/

Var til gyno på dag 21 i syklusen, og tok en blodprøve som jeg aldri fikk svar på! Skal ringe dem imorgen og mase for tredje gang :fnise:

Hvilken dag er du i syklusen da?

Ja huff, fikk mange bivirkninger jeg...som jeg føler henger med videre inn i denne syklusen også!

Ikke la deg lure av å tro det er graviditetssymtomer hvertfall! Jeg var overbevist om at det hadde klaffer på min første pergo, var nokk mer ønsket og drømmen om at det endelig skulle skje som tok med!

Huff og huff..skal ikke være lett det her nei.. Må bare holde fattninga og motet oppe!

Tålmodighet til den store gullmedaljen!! :)

Hvor lenge har dere vært prøvere, og fikk du nettopp påvist pcos?

:klem:

Hmm.. ja, vet jo at det er måneder jeg ikke har eggløsning, men trodde pergo skulle hjelpe på nettopp det.

Jeg er nå på dag 17 i syklusen. Fikk to streker på eggløsningstesten som var like svake som etter lang tid ble like tydelige så vet ikke helt om det var et positivt resultat. Aldri opplevd at kontrollstreken har vært så svak.

Skal til legen neste uke å ta blodprøve =) håper jeg får svar på den, har heldigvis en veldig flink gynekolog.

Vi har prøvd i ca halvannet år og vært uten prevensjon enda lenger.. Har prøvd metformin tidligere. Aldri vært veldig overvektig, men gikk likevel ned 20 kg for ca halvannet år siden for å være på den sikre siden. Hjalp ingenting. Verken på PCOS eller noe annet. Har hatt mistanke om PCOS lenge, men fikk det bekreftet før i september 2011

Tålmodighet ja =P Er så sykt frustrert og lei, men vet det ikke hjelper på =P Vanskelig å skulle slappe av som folk sier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Hmm.. ja, vet jo at det er måneder jeg ikke har eggløsning, men trodde pergo skulle hjelpe på nettopp det.

Jeg er nå på dag 17 i syklusen. Fikk to streker på eggløsningstesten som var like svake som etter lang tid ble like tydelige så vet ikke helt om det var et positivt resultat. Aldri opplevd at kontrollstreken har vært så svak.

Skal til legen neste uke å ta blodprøve =) håper jeg får svar på den, har heldigvis en veldig flink gynekolog.

Vi har prøvd i ca halvannet år og vært uten prevensjon enda lenger.. Har prøvd metformin tidligere. Aldri vært veldig overvektig, men gikk likevel ned 20 kg for ca halvannet år siden for å være på den sikre siden. Hjalp ingenting. Verken på PCOS eller noe annet. Har hatt mistanke om PCOS lenge, men fikk det bekreftet før i september 2011

Tålmodighet ja =P Er så sykt frustrert og lei, men vet det ikke hjelper på =P Vanskelig å skulle slappe av som folk sier..

Ja, pergo skal jo hovedsaklig hjelpe på eggløsningen, men desverre er det ikke alle det fungerer på..

Er selv på dag 10 i syklusen, og føler allerede noe er på gang mtp el.....

Har invistert i digitale el-tester denne mnd, for er så utrolig lei av å tyde streker og slik fra dem billig-tester, har aldri fått en test jeg har følt var positiv.... Men så fikk jeg jo påvist manglende el hos gyno da, derfor jeg fikk pergo.. Men alikevel.. Var til legen å tok blodprøve, som jeg ENDA ikke har fått svar på..

:sukk: håper det klaffer med en liten spire snart..er så utrolig utålmodig!

Så vi er nokk like frustrerte og oppgitte skal du vite.. Slappe av? Ja, DET er hvertfall lettere sagt enn gjort! :)

Planer for helgen?

Hvor lange er syklusene dine egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ok :) takk for svar.. Hvor lange var syklusene dine generelt da?

Jeg tror aldri jeg fikk en positiv el-test egentlig.....prøvde å tyde bilig tester hver dag til ingen nytte !

Men syklusen min har blitt kortet kraftig ned, i tillegg til ekstreme mens smerter og kraftig blødning!

Hadde alle symptomene som finnes, og føler enda pergoen henger igjen i kroppen :/

Hvordan ble syklusen din etter en pergo kur da....?

Beklager litt vel mange spørsmål her men :ler:

Lurer på om jeg skal ta utgangspunkt i at min pause mnd syklus nå, vil være noenlunde lik den jeg nettopp har hatt på pergo bare :)

Noen andre med innspill også kanskje? ....

Før jeg fikk pergo hadde jeg ingen syklus i det hele tatt. Fikk rett og slett ikke mensen etter at jeg sluttet på p-piller og etter 8 mnd eller noe sånt stakk jeg til legen.

Måneden etter at jeg hadde fått pergo, dvs pausemåneden, så hadde jeg en syklus på ca 50 dager. Denne måneden her har jeg tatt pergotime igjen. Er på dag 15 nå og forventer el rundt dag 18-20 og håper at det tar minimum 10 dager etter det før jeg få mens igjen.

Disse billige testene er litt vanskelige å tyde, men de to gangene jeg har funnet hatt mistanke om el så var den andre streken enn kontrollstrkene ganske mye mer tydelig. Men folk er forskjellige og testene kan være misvisende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente8923

Ja, pergo skal jo hovedsaklig hjelpe på eggløsningen, men desverre er det ikke alle det fungerer på..

Er selv på dag 10 i syklusen, og føler allerede noe er på gang mtp el.....

Har invistert i digitale el-tester denne mnd, for er så utrolig lei av å tyde streker og slik fra dem billig-tester, har aldri fått en test jeg har følt var positiv.... Men så fikk jeg jo påvist manglende el hos gyno da, derfor jeg fikk pergo.. Men alikevel.. Var til legen å tok blodprøve, som jeg ENDA ikke har fått svar på..

:sukk: håper det klaffer med en liten spire snart..er så utrolig utålmodig!

Så vi er nokk like frustrerte og oppgitte skal du vite.. Slappe av? Ja, DET er hvertfall lettere sagt enn gjort! :)

Planer for helgen?

Hvor lange er syklusene dine egentlig?

Ja, håper du får el og at spiren sitter snart =) Du får mase på dem så du får svar.. Verste er jo å ikke vite..

Hadde eggløsning den dagen. Var vel dag 16 i syklusen tror jeg =P Mye telling og surr med ujevne sykluser (22-32 dager)

Mine planer var vel å slappe av og det har jeg gjort =P Være sammen med valpen min og lese pensum =) Er tortur med pergo =P Alt er jo i ulage =P

Vært en bra helg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Ja, håper du får el og at spiren sitter snart =) Du får mase på dem så du får svar.. Verste er jo å ikke vite..

Hadde eggløsning den dagen. Var vel dag 16 i syklusen tror jeg =P Mye telling og surr med ujevne sykluser (22-32 dager)

Mine planer var vel å slappe av og det har jeg gjort =P Være sammen med valpen min og lese pensum =) Er tortur med pergo =P Alt er jo i ulage =P

Vært en bra helg?

Fikk svar igår om ett progesteronnivå på 26, og etter google å vite, så hadde jeg el....

Helga har vært rolig, men god. Leter etter el, som ikke har kommet enda....mer eller mindre el har vært tidlig denne syklusen.... Er spent på hvordan det vil gå denne pause mnd.....

Hva du leser pensum til ?

Og hvilken valp du har? Om det ikke var kjæresten du mente? :fnise:

Er du og typen din samboere? Vært sammen lenge? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente8923

Fikk svar igår om ett progesteronnivå på 26, og etter google å vite, så hadde jeg el....

Helga har vært rolig, men god. Leter etter el, som ikke har kommet enda....mer eller mindre el har vært tidlig denne syklusen.... Er spent på hvordan det vil gå denne pause mnd.....

Hva du leser pensum til ?

Og hvilken valp du har? Om det ikke var kjæresten du mente? :fnise:

Er du og typen din samboere? Vært sammen lenge? :)

Det er bra =) Ja, ser den. Min gynekolog har ikke sagt noe om pause mellom pergokurene.. Har lest at en del har pause mellom hver pp med pergo... har du det?

Leser til barnevernspedagog. En liten parson russell terrier =) Halvannet år. Er samboere ja. Dere da? Samboere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...