Gå til innhold

Tittel på gammel barne tv serie?


Caroline411

Anbefalte innlegg

Jeg klarer bare ikke å komme på hva denne serien heter. Jeg husker det var ei britisk dame på landet som leste fra ei bok til kaninen sin - muligens noen andre dyr også, og kanskje noen barn? - i skogen. Tror hver episode begynte med at de løp til dette stedet i skogen hvor hun leste, og så slutten den med at de gikk tilbake, og damen gikk alene hjem i huset sitt... Og DER var kaninen. SÅNN var det:) tror jeg.. :fnise: og i slutten av hver episode sa hun noe som "kom, nå går vi hjem", og så gikk de tilbake til det koslige huset hennes. Hver episode var liksom disse historiene hun leste fra. Tror den er fra 90 tallet, det var hvertfall da jeg så den.

Vet noen hvilken serie jeg mener? Irriterer meg grønn over dette! Jeg har hørt mye på en sang for tiden som minner meg om dette programmet, og så blir jeg like gal når jeg ikke kommer på hva den heter. Hun damen hadde på seg en typisk britisk gammel fin-kjole med hatt og sløyfe, og så bærte hun på en kurv, tror jeg.. Fint om noen kunne skrike ut tittelen om de tror de har den, for kjenner jeg meg selv rett så vil jeg nesten miste nattesøvn av dette :rolleyes:

Endret av Caroline411
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan det være Peter Kanin (Peter Rabbit) du husker? Minner meg i allefall mye om den serien. Jeg synes den var så fin! Det finnes mange klipp på Youtube fra den, for eksempel her:

:)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det denne? :)

DENNE VAR DET! Haha :) Tusen takk!!

Edit: Der ser man jo også hvor pålitelig barndomsminnet er! Haha. Dette var jo aaakkurat som jeg hadde sett for meg^^

Endret av Caroline411
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DENNE VAR DET! Haha :) Tusen takk!!

Null problem! Er 90-talls barn, og jeg husker jeg ELSKET denne serien! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...