Gå til innhold

krangler..:(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten min har kranglet hver eneste dag i to uker..vi har vært sammen i 6 mnd, kjent hverandre i 9 mnd..

Problemet er at jeg bor hos ham,i leiligheten han delte med sin x. Han kan ikke flytte herfra før om et år,fordi han har kjøpt henne ut (reglene er sånn)..

jeg hater å være der hun bodde. Jeg ser henne over alt, jeg har funnet ting som er hennes,og jeg vet at hun ler av meg (har møtt henne på byen). Hun er et jævlig menneske som har prøvd å knekke oss siden dag en,og hun vil ha han tilbake.

Vi har kjøpt mange ting som er våre, malt på nytt og prøvd og gjøre det til vårt hjem. Kjæresten min er utrolig forståelsesfull,og vil gjøre alt for at jeg vil være her med ham til vi kan kjøpe vårt eget. Jeg har ikke egen leilighet.

jeg klikker noenganger av tanken på henne, spesielt siden hun har laget et helvete for oss. Jeg blir kvalm og lei meg,og vil ikke være her. Så lager jeg krangler utav småting, og får ham trist.. Han vet hvorfor jeg føler det slik,og sier han skal gjøre alt for at det skal bli bedre..

alikevel er jeg knust..jeg føler vi ikke gjør annet enn å krangle,vi som ca aldri har kranglet før :( hva kan jeg gjøre? Jeg vet dette er kun min feil..

håper på svar..

j24

Anonym poster: 3e612b39005436506e86c0e4d0e1281e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velg dine krangler med omhu. Om du er sint, kan du f.eks gå en tur, dra på trening eller høre på musikk som gjør deg glad. Ellers er jeg redd han kommer til å gjøre det slutt med deg, for det er veldig få som holder ut konstant krangling.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det helt og holdent du som må ta deg sammen.

Han har kjøpt nye ting, malt leiligheten, kast ut ting som har vært hennes, hva mer kan han gjøre?

Bit tenna sammen før du driver en fantastisk mann ut av livet ditt!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du virkelig at hun skal "vinne". Det virker som om mye av problemet sitter i ditt hode, du lar tanken på henne overskygge alt annet. Jeg forstår at det ikke er enkelt når du bor i hennes leilighet, men hadde det ikke vært leiligheten hadde det vært noen andre tanker rundt henne som hadde fått mest plass.

Jobb litt med tankene dine. Det er deg kjæresten er med nå, ikke henne, og han viser deg at han støtter deg. Hva hun sier og prøver seg på har null niks å si, med mindre du lar det gå inn på deg. Vær lykkelig med kjæresten og livet ditt ellers, så vi hun sakte forsvinne ut av det. Det eneste du oppnår ved å la dette gå såpass inn på deg er at du kommer til å miste kjæresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke la henne ødelegge mellom dere.. Plutselig finner han ut at hun var mindre komplisert enn deg. Skjerp deg!

Anonym poster: 3e612b39005436506e86c0e4d0e1281e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ærlig talt. HAN sier han skal få ting bedre. det er jo strengt tatt DU som er problemet. og det er DU som burde gjøre det bedre, ikke han.

dessuten kan han selge den leiligheten når han vil. forskjellen er at om han selger før det har gått et år så må han skatte av overskuddet. venter han et år slipper han å skatte.

men det er faktisk du som må ta deg i sammen. stakkars type. er ikek hans feil at eksen hans er en jævla dritt. og er ikke hans feil at du ikke greier å kontrollere sjalusien eller at du ikke greier å bo i samme leilighet som exen har vært i. barnslig av deg ts, virkelig barnslig. spesielt når han legger seg langflat og lover at ting skal bli bedre. det er faktisk ikke hans oppgave men din.

og helt ærlig så er nok dette mer dyptgående enn at han eier en leilighet som exen hans har bodd i. jeg er ganske sikker på at den dagen dere har fått flytta ut så er det noe annet du finner på å krangle om.

etter bare seks mnd i forhold så forstår jeg ikke at du tør å krangle så busta fyker i to uker. at han gidder sier jeg bare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har ikke noe valg, han må bli boende i den leiligheten. Han gjør det han kan tydeligvis for at du skal føle deg mer hjemme. Men har han ikke noe valg, så har han ikke noe valg.

Hva med å heller sette pris på det han gjør for deg, istedenfor å bli sint over ting han ikke har noe kontroll over? Hvis du finner ting som er hennes, pakk de bare vekk. Og fryd deg over at du så enkelt kan fjerne henne fra leiligheten. Hvis en TVbenk får deg til å tenke på henne, hva med å bytte den ut? Man kan skaffe mye billig på finn.no og facebook. Og igjen, mens du gjør det fryd deg over hvor lett du kan fjerne henne. Gjør leiligheten din, istedenfor hennes. Ta en dag og ommøbler hele stua. Kanskje det ikke blir like praktisk, men det blir annerledes.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gir jo denne exen veldig mye plass i livet ditt ved å tenke så mye på henne og lage så mye krangler ut av dette. Du får ikke gjort noe med hans fortid, men du kan gjøre mye ved ditt eget her-og-nå. Jeg synes kjæresten din har gått mange skritt for å komme deg i møte. Nå er det kanskje på tide at du tar deg selv i nakken og kommer deg ut av denne rundkjøringen, før du setter hele forholdet på spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke la henne ødelegge mellom dere.. Plutselig finner han ut at hun var mindre komplisert enn deg. Skjerp deg!

Anonym poster: 3e612b39005436506e86c0e4d0e1281e

Signerer denne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flytt da om det er så problematisk at en jente bodde der før deg. er ingen som tvinger deg til å være der. han typen din kommer til å dumpe deg om du fortsetter dette spetakkelet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg sammen jente....!

Det er en leilihet... En leilighet! Hvis du vil at hele forholdet ditt skal gå på ræva, så fortsetter du som du gjør nå.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så stygge dere er!!

Jeg skjønner deg godt ts. Men prøv å hold ut , gjør det til deres eget, så vil det snart gå bedre. Med tiden vil minnet av henne blekne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud så stygge dere er!!

Jeg skjønner deg godt ts. Men prøv å hold ut , gjør det til deres eget, så vil det snart gå bedre. Med tiden vil minnet av henne blekne.

stygge fordi? det er faktisk ts som må ta seg i sammen, ikke kjæresten hennes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Ikke tenk på henne, glem fortiden hans.

Fokuser på deg selv og han, det er jo han du skal være med. Ekser betyr ikke en dritt, sånn egentligt. Så du må bare skjerpe deg og ha en positiv holdning. For det kan heller ikke være lett for kjæresten din som må takle at du tenker på henne. Det er jo han som var sammen med henne, men nå har han faktisk valgt deg.

Og gjør hun dama det vondt/vanskelig for dere så ignorer henne og hev deg over det. Jenter er onde, det vet du vel =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er unge og har bare vært sammen i 6 måneder. Må dere virkelig bo sammen? Hvorfor ikke bo hver for seg og bli godt kjent med hverandre og se om dere i det hele tatt passer sammen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis du kan lage et helvete av noe som dette allerede nå så ville jeg vært svært skeptisk til deg om jeg var han... Hva blir det neste?

Eier du selvkontroll?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så grunnen til at dere krangler er egentlig pga denne eksen? Glem henne. Du får ikke gjort noe med at han har en eks. Hvis hun plager deg, så ignorer henne. Jeg vet ikke hvordan du reagerer tilbake mot henne, men hun vil tydeligvis ødelegge for dere? Jo mer du snakker tilbake til henne, eller viser henne at du lar deg knekke, jo mer vil hun plage deg, fordi hun ser at det fungerer.

Ikke gi henne et blikk engang. Overser du henne totalt, vil hun gå lei tilslutt. Plager hun deg veldig mye så går du til politiet. Du forteller også til kjæresten din at han må ignorere henne.

Og ang tingene hennes så må du bare innse at han har en eks, og at hun har bodd der tidligere. Det er ikke unormalt at noen av tingene hennes vil være igjen. Ikke la det gå utover kjæresten din, han har ikke gjort noe galt...?

Men ja, som noen sier over her; gå deg en tur eller noe istedenfor å begynne å kjefte. Hva får du ut av å krangle om et håndkle eller en brødrister eller hva dere krangler om? Tenk litt over hva det er verdt å krangle om. Hva slags problem sitter du igjen med hvis du lar det ligge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...