Mikely123 Skrevet 27. februar 2019 #83 Skrevet 27. februar 2019 Redd for speil, overnaturlige ting og mest av alt bloody mary spøkelset 🤣
Gjest Winza Skrevet 27. februar 2019 #84 Skrevet 27. februar 2019 Klovner, begynte å grine når jeg så en på sirkus som 5 åring
Eneri Skrevet 27. februar 2019 #85 Skrevet 27. februar 2019 Litt redd for nordlyset. Noen hadde sagt at hvis man viftet med et hvitt klede til nordlyset, kunne det 'komme ned og ta deg'.
Gjest Krampus Skrevet 27. februar 2019 #86 Skrevet 27. februar 2019 Kvikksand, selvantenning og nordlyset.
Kverrulanten Skrevet 27. februar 2019 #87 Skrevet 27. februar 2019 Brann! Var helt ekstrem, nektet foreldrene mine å tenne lys😅
Gjest SeptemberRose Skrevet 27. februar 2019 #88 Skrevet 27. februar 2019 Jeg var redd hun rektoren i Mathilda filmen.
Hattifnatten Skrevet 27. februar 2019 #89 Skrevet 27. februar 2019 Nyhetene. Når jeg hadde lagt meg, og f.eks stod opp for å hente noe eller gå på do, løp jeg gjennom stua med hendene for ørene om nyhetene gikk på tvn.
Applehead Skrevet 27. februar 2019 #90 Skrevet 27. februar 2019 Hadde en lydbok med Tornerose. Kan enda høre stemmen til heksen... Var også redd Ursula i Den lille havfruen.
Gjest Winza Skrevet 27. februar 2019 #91 Skrevet 27. februar 2019 13 minutter siden, batcat skrev: Kvikksand, selvantenning og nordlyset. Trodde først du skrev kvikklunsj
Lothlorien- Skrevet 27. februar 2019 #93 Skrevet 27. februar 2019 På 11.10.2012 den 0.26, Dreamer899 skrev: Kort og godt. Hva var du redd for som barn? Jeg var livredd den fæle heksa i mummitrollet! Dessverre kom jeg over en avis med et stort oppslag om kannibalen Jeffrey Dahmer på forsiden da jeg var 8-9 år.... Jeg og broren min var alene hjemme noen timer, og jeg leste noe av artikkelen.....Ble mørkeredd i årevis pga det. Husker jeg var redd da vi skulle besøke slektninger i USA til og med pga. det.
Gjest Krampus Skrevet 27. februar 2019 #94 Skrevet 27. februar 2019 5 minutter siden, Winza skrev: Trodde først du skrev kvikklunsj Hadde ingen vonde følelser rundt kvikklunsj 😄
stenalina Skrevet 27. februar 2019 #95 Skrevet 27. februar 2019 (endret) Hufsa, saltstraumen(og da også alt som har med malstrømmer å gjøre), dinosaurene fra Dinosaur filmen(Den fra 2000) og draugen. Og så klart turen opp trappa fra kjelleren haha.. Også holdt jeg helt på å glemme blodforgiftning! Den ene Emil filmen hvor Alfred får blodforgiftning er kjempeskummel, spesielt siden Krøsa-Maja var så blodig alvorlig. Endret 27. februar 2019 av stenalina
K.B.E Skrevet 27. februar 2019 #96 Skrevet 27. februar 2019 Isdronningen i Mummitrollet og Hufsa. Dragen i Brødrene Løvehjerte teaterforestilling. En utstoppet rev tanten til mamma har i gangen sin. Heksene i Roald Dahl sin bok. Ungdomsgjenger. Vaskemaskiner for biler. Tanken på roboter som kunne komme ut av kontroll og ta over menneskeheten.
BiancaWhite Skrevet 27. februar 2019 #97 Skrevet 27. februar 2019 - Hufsa. Følte hun ofte så på meg når jeg var alene ute om vinteren, og særlig om det var mye skog rundt. - Doen. Hatet å gå på tolalettet.
BiancaWhite Skrevet 27. februar 2019 #98 Skrevet 27. februar 2019 1 time siden, batcat skrev: Kvikksand, selvantenning og nordlyset. Hvorfor var du redd nordlyset? Jeg skjønner ikke at det er kan være mulig. Hva er skummelt med det? Bestemor var også redd for det, fordi noen hadde sagt at det kunne ta deg. Men bor dere i nord dere som var redde for det? Har ellers ikke hørt om noen som er redd for det,
Gjest Krampus Skrevet 27. februar 2019 #99 Skrevet 27. februar 2019 1 time siden, BiancaWhite skrev: Hvorfor var du redd nordlyset? Jeg skjønner ikke at det er kan være mulig. Hva er skummelt med det? Bestemor var også redd for det, fordi noen hadde sagt at det kunne ta deg. Men bor dere i nord dere som var redde for det? Har ellers ikke hørt om noen som er redd for det, Det var sjelene til de døde, og hvis vi plystret eller brukte hvitt så kom de og tok oss. Vokste opp i nord.
Anonymmm123 Skrevet 27. februar 2019 #100 Skrevet 27. februar 2019 Var liveredd for hvite varebiler. Var mye snakk om de da jeg var mindre, fordi det var saker hvor de hadde prøvd å lukke til seg mindre barn m godteri. Var så redd og fikk beskjed om at det sldor ville skje meg. En dag på vei hjem fra skolen rett ved innkjøring til feltet jeg bor, stoppet en hvit varebil, mannen gikk ut og fort mot meg, jeg løp alt jeg kunne og han skrek etter meg. Jeg endte med å gjemme meg i en putekasse under en veranda. Da han dro etter å ha ropt lenge, løp jeg hjem og pappa måtte ringe polti. Jeg er nå godt over 20 og er fortsatt redd for varebiler når jeg går alene 🙈🙈
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå