muffins Skrevet 15. oktober 2012 #61 Skrevet 15. oktober 2012 (endret) Jeg var livredd for at det skulle begynne å brenne. Vi var å så på et hus til noen i familien som hadde brent, og etter det fikk jeg fullstendig panikk for at det skulle bli brann. Kan nesten kjenne lukten av brent hus når jeg tenker tilbake. Har nok litt brannangst ennå kjenner jeg. Var nok litt mørkeredd også, mener jeg å huske.... Endret 15. oktober 2012 av muffins
teatimee Skrevet 15. oktober 2012 #62 Skrevet 15. oktober 2012 Mørket Hufsa Dverger/gnomer/småtroll som skulle komme inn på rommet mitt når jeg sov (aner ikke hvor det kom fra) Romvesen Djevelen Gud Hoggormer/ slanger Døden Edderkopper Kometen "Hale-Bopp" som vi kunne se på himmelen i 96/97 (Såg på den fra soveromsvinduet og var redd den skulle falle ned på oss, noe som var veldig stort og skummelt for en 7-åring)... + Mye mer, sikkert nok. Var ganske redd når jeg var liten...
Gjest Gunfreak Skrevet 15. oktober 2012 #63 Skrevet 15. oktober 2012 Var også redd for at sola pluttselig skulle eksplodere! Hadde sett på dokumentarer om at sola en gang skulle eksplodere, de sa det var 5 milliarder år til det skjedde, men stolte ikke helt på deres esitmat, så noen ganger når jeg så opp på sola forventet jeg at den skulle bare eksplodere 1
teatimee Skrevet 15. oktober 2012 #64 Skrevet 15. oktober 2012 Var også redd for at sola pluttselig skulle eksplodere! Hadde sett på dokumentarer om at sola en gang skulle eksplodere, de sa det var 5 milliarder år til det skjedde, men stolte ikke helt på deres esitmat, så noen ganger når jeg så opp på sola forventet jeg at den skulle bare eksplodere Haha, da er vi flere! Jeg var svært interessert i solsystemet, stjerner og universet en periode, og da las jeg i en "fakta"-bok at sola skulle vokse og "spise opp" jorden. Dette var ca 3-4 milliarder år til, men alikevel ble jeg redd for at de hadde regna feil
Gjest Gunfreak Skrevet 15. oktober 2012 #65 Skrevet 15. oktober 2012 Haha, da er vi flere! Jeg var svært interessert i solsystemet, stjerner og universet en periode, og da las jeg i en "fakta"-bok at sola skulle vokse og "spise opp" jorden. Dette var ca 3-4 milliarder år til, men alikevel ble jeg redd for at de hadde regna feil Haha!
Gjest gressløk Skrevet 15. oktober 2012 #66 Skrevet 15. oktober 2012 Jeg var livredd for at det skulle begynne å brenne. Vi var å så på et hus til noen i familien som hadde brent, og etter det fikk jeg fullstendig panikk for at det skulle bli brann. Kan nesten kjenne lukten av brent hus når jeg tenker tilbake. Har nok litt brannangst ennå kjenner jeg. Var nok litt mørkeredd også, mener jeg å huske.... Samme her. Var livredd for brann da jeg var mindre, og nå merker jeg at den frykten har kommet litt mer tilbake også. Men det er jo rimelig liten fare for sånt, heldigvis. Hvis man er forsiktig. Var forresten redd for gamle, store støvsugere til jeg var 8. Syns de så så skumle og farlige ut.
L'amie Skrevet 16. oktober 2012 #67 Skrevet 16. oktober 2012 Bodde 10 måneder på hytta med utedo. Husker jeg var livredd for at en bjørn skulle komme og ta meg mens jeg var/skulle på do. Det skjedde heldigvis (tydeligvis) aldri.
Gjest *dragoon* Skrevet 16. oktober 2012 #68 Skrevet 16. oktober 2012 Do-Draugen og Nøkken! Har sluttet å mistenke at Do-Draugen lurker i doen, men er fortsatt noe usikker på Nøkken altså. Er hvertfall livredd tjern og myr ennå.
Gjest Jepp123 Skrevet 16. oktober 2012 #69 Skrevet 16. oktober 2012 Var ikke redd for troll, for viste jo at det bare var eventyr. Men var overbevist om at det bodde en løve under senga mi.
-Jiinxs- Skrevet 16. oktober 2012 #70 Skrevet 16. oktober 2012 Var redd for kjelleren... Løp alltid opp trappen!
Minya Skrevet 18. oktober 2012 #71 Skrevet 18. oktober 2012 Hufsa, Heksene, at foreldra mine skulle bli forvandla til Heksene, parkeringshus, bråkedoene på danskebåten og sist men ikke minst, stjernebilder. Men..men.. hæ? Noen spesiell grunn til det?
kittykat1993 Skrevet 18. oktober 2012 #72 Skrevet 18. oktober 2012 Jeg var redd for å ikke rekke barne-TV Det var helt krise for meg om jeg ikke rakk det. Men jeg var også redd for å dø, og redd for å miste mamma og pappa. Det er jeg forsåvidt redd for den dag i dag også, men det er vel ganske vanlig vil jeg tro
Klinkekula Skrevet 18. oktober 2012 #73 Skrevet 18. oktober 2012 Haha, jeg veit ikke hvorfor, men syns alle stjernebildene på himmelen var skikkelig skumle 1
Kine28 Skrevet 18. oktober 2012 #75 Skrevet 18. oktober 2012 Atomkrig (etter Tsjernobyl) Brann (pakket en liten koffert med favorittingene mine i hver kveld) En heks som de andre barna lurte meg til å tro at bodde i vaskekjelleren - jeg kan sverge på at jeg av og til hørte de lange neglene hennes krafse fra innsiden av kjellerlemmen ...
Antheia Skrevet 18. oktober 2012 #76 Skrevet 18. oktober 2012 Var kjemperedd for Nøkken og Do-draugen. Og Hufsa.
Gjest marianne4388 Skrevet 19. oktober 2012 #77 Skrevet 19. oktober 2012 - Hufsa - Nissen - Menn med bart - Den slemme heksa i mummidalen som usynlige Nini bor hos - Stor heksa i Heksene filmen - Ungdommer - Han slemme i The Julekalender - Brønner - Den sinte gamle nabokjerringa som slamret med dørene når vi lekte i hagen og kalte opp mamma etter noter. Jeg var sikker på at hun var en heks som spiste barn, og broren min utfordret meg flere ganger til å ringe på stikke av. Noe jeg aldri turte.
Lura Lotta Skrevet 19. oktober 2012 #78 Skrevet 19. oktober 2012 Mørket At mamma og pappa skulle dø Spøkelser Sove borte fra mamma
Leonora8 Skrevet 19. oktober 2012 #79 Skrevet 19. oktober 2012 Pappas ekskjæreste lot meg se en film med lava da jeg var 9 ca som hadde 15 års grense. Turte ikke å dusje for jeg var redd for at vannet skulle bli varmere og at det plutselig skulle komme ut lava.. Dummedame!
WhiteSwan Skrevet 27. februar 2019 #80 Skrevet 27. februar 2019 Grusomme Gabriel i kaptein Sabeltann. Uff!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå