Gå til innhold

Hvordan går man tilbake til eksen når man har ligget med en toppidrettstuøver?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg gjetter at damene ville ha tatt hensyn til personligheten.

Det har jo noe å si hvem denne toppidrettsutøveren er.

Det kan ikke ha vært Jonny Rognstad, for han er opptatt, og det skjer ikke at dama vil dumpe han. Så dum går det ikke an å bli.

Kan det ha vært en av våre mest profilerte? John Arne Riise? Jeg heier på John Arne, ingen så fantastisk utøver har noensinne fått så mye mobbing fra pressen, og han er en foregangsmann i kampen mot janteloven.

John Arne Riise har dame han også leste jeg....hehe

Det er nok ikke han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

John Arne Riise har dame han også leste jeg....hehe

Det er nok ikke han.

Oisann, jeg følger visst ikke med. Har John Carew dame nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå snakker TS om en toppidrettsutøver. En fotball spiller er strengt tatt ikke under den kategorien, men mer sofa gris kategorien

Endret av Perrin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå snakker TS om en toppidrettsutøver. En fotball spiller er strengt tatt ikke under den kategorien, men mer sofa gris kategorien

De ser nå ganske så topptrente ut der de springer i etter ballen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om exen din hadde valgt deg over en toppmodell..

Anonym poster: 632fd6ee635492354474149809fed184

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanskelig valg. Grunnen er jo at det er en grunn til at det ble slutt med xen, men om det hadde gått noen år og xen hadde vokst opp i hodet, så hadde jeg valgt han. Men hva er sjansen for det? Nesten lik null. Så hadde valgt den nye. Hva han driver med har ingenting å si for meg. Setter følelsene mine og sjansene for å bli såret eller ei først.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg har vært med i et norgesmesterskap, kanskje jeg skulle brukt det som argument overfor eksen da han dumpet meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg har vært med i et norgesmesterskap, kanskje jeg skulle brukt det som argument overfor eksen da han dumpet meg?

Selvfølgelig, ingenting er som skikkelige sportsjenter som kan slenge oss rundt i senga ;)

En annen ting er jo jo slappere man blir selv desto viktigere blir partners slengekapasitet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Åh, jeg har vært med i et norgesmesterskap, kanskje jeg skulle brukt det som argument overfor eksen da han dumpet meg?

Kommer ann på hva slags norgesmesterskap du har vært på da, fridrett? JA TAKK, norgesmesterskap i hvitøkspising? Nja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ser nå ganske så topptrente ut der de springer i etter ballen ;)

Jo, men så er han ikke innenfor lagssport.

Får håpe jeg klarer holde maska, og ikke røpe at jeg har ligget med en av eliten.

ts

Anonym poster: 015ea2fb0c17625d2770356ef17d36ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ann på hva slags norgesmesterskap du har vært på da, fridrett? JA TAKK, norgesmesterskap i hvitøkspising? Nja...

Noe man blir både svett og støl av-ikke hvitløk eller pølsespising altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanskelig valg. Grunnen er jo at det er en grunn til at det ble slutt med xen, men om det hadde gått noen år og xen hadde vokst opp i hodet, så hadde jeg valgt han. Men hva er sjansen for det? Nesten lik null. Så hadde valgt den nye. Hva han driver med har ingenting å si for meg. Setter følelsene mine og sjansene for å bli såret eller ei først.

skal pronto dennetråden bli flyttet over til matforum, og mer ketchup og sennep og salt ogpepper?

Anonym poster: 015ea2fb0c17625d2770356ef17d36ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...