Gå til innhold

Date, blitt nervøs


Gjest Mette

Anbefalte innlegg

Jeg har pratet med en mann via en datingside i ett par måneder. Han virker kjempesnill og interessant, men jeg har nok blitt revet med litt for mye...jeg liker IKKE menn som kommer med "grisesnakk" før vi engang har møttes. Han her har hatt tendenser til det, men jeg har blitt litt revet med og vi har flørtet litt for mye føler jeg nå når vi skal møtes på fredag. Han bor i nord norge og skal fly til østlandet kun for å møte meg og bo på hotell.

Jeg blir så stresset av at han drar så langt bare for å møte meg liksom, er så redd for at det blir helt feil når vi treffes i virkeligheten. Nå kommer han med ekstra flørtete og litt grove meldinger til meg, og jeg har HELT hetta. Føler nesten at jeg må tilbringe en del tid med han når han kommer helt hit? hva hvis det blir ubehagelig og jeg merker fort at dette ikke kommer til å bli noe, hva skal jeg si da? trenger tips fra noen som er flink til sånt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest 2

Du høres veldig usikker ut og det skjønner jeg nesten. Som gjest over skriver hvis du ikke har lyst til å møte han så bare avlys det, du trenger ikke å ha dårlig samvittighet over det. Hadde en som skulle komme hos meg som bor langt herfra og det stresset meg så mye at jeg bare avlyste. Visst mistet han interessen og ville ikke gi meg tid, med andre ord bare sex han var ute etter. Sier ikke det om din altså, men du MÅ ikke treffe han hvis du ikke vil. Grisesnakk før man møtes synes ikke jeg noe om heller, da mister jeg respekten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bad filing allerede nå,tror jeg neppe han er noe for deg.

Anonym poster: 428a4dc91e9c1303ae86f86c15ecbb8f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hopp i det. Bedre å angre på noe man har gjort enn noe man aldri gjorde..

Anonym poster: 8f18fd4057c7f3c28b71dd6cb564aa0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...