Gå til innhold

Hvorfor mistet du interessen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Korrekt. Og akkurat derfor blir det så mye unødvendig surr, problemer, utroskap og samlivsbrudd som det er.

Når alternativet er å gå glipp av mye fint i livet er unødvendig surr i blant å foretrekke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når alternativet er å gå glipp av mye fint i livet er unødvendig surr i blant å foretrekke.

Det syns du, men det surret man lager selv er en ting, og det surret andre lager for en, er noe helt annet.

Skrevet

Han hadde et hjerte av gull, men jeg var ikke interessert nok i utgangspunktet, så med en gang han begynte å øke frekvensen på det med å ta kontakt så kvelte han meg med en gang. Håper han finner en jente med like stort hjerte som seg selv :)

Anonymous poster hash: 48270...7ee

Skrevet

Masete individer som peprer meg med meldinger FØR vi i det hele tatt har vært på den første kaffedaten er veldig lite ok. Og når de topper det hele med å titulere meg "søta", da… Nei, uff, så kleint. Som en annen her sa: Jeg føler meg klemt opp i et hjørne, for menn som (i første omgang i alle fall) bare ønsker å bli litt kjent sier ikke sånt. Forventningspresset er voldsomt, liksom, og det før jeg i det hele tatt har hatt sjansen til å vurdere om jeg er interessert i å innlede noe som helst.

Ellers er mas om sex alltid en bombesikker interessekiller. Likeså silent treatment, og menn som ikke klarer/gidder å følge helt normal folkeskikk.

Oh ja, hadde et ekstremeksempel av meldingspepring før date her i sommer. Daglige snaps og mas, og "søta" selvfølgelig, og han prøvde til og med å planlegge at jeg skulle komme og ligge over hos han. Sa rett ut til slutt at jeg ble stressa av at han var så pågående, og at jeg heller tok kontakt hvis jeg skulle få lyst til det senere. "ok:)" sa han. To uker senere sendte han en ny mld og avsluttet med "Søta". Får ikke dårlig samvittighet av å avvise sånne, nei.

Anonymous poster hash: bcfca...161

• Liker 1
Skrevet

Mye selvskryt og mye prat om seg og sitt.. ble sliten og lei av bare å nikke og smile

Anonymous poster hash: cef86...b23
Skrevet

Han var veldig kjapt ute med å fortelle om diverse psykiske problemer. Dette er for all del ikke noe å skamme seg over. Men å buse ut med det kun noen få meldinger etter at vi fikk kontakt var for meg et rødt flagg. Det viser bare at han sliter med dette og mest sannsynlig trenger hjelp med å få orden på psyken sin før han går inn i et forhold.

I tillegg til dette virket han utrolig masete. Fikk fb meldinger hele dagen. Svarte jeg på en mld kom det 5-6 mld i retur,og om jeg ikke svarte rimelig kjapt kom det enda flere..

I slutten av uken følte jeg meg helt kvalt og avlyste til slutt vår første date med den begrunnelse at jeg synes han var for intens. Han aksepterte det,men tok ingen selvkritikk og mente jeg måtte være ekstremt sjenert eller ekstremt mistenksom. Jeg er ingen av delene,men jeg haaater mas. Han har kontaktet meg en gang etter dette,men jeg unnlot å svare og blokkerte ham fra fb og datingsiden vi begge er medlem på.

Anonymous poster hash: 95dea...57d
Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Kjedelig fra dag en. Enig i alt jeg sa og gjorde.. en jente vil gjerne bli satt på plass innimellom.

Ja, det innbiller i hvert fall du deg inntil du finner ut at det er bedre å få vilja di :ler:

Og da sitter du der med skjegget i postkassa :smoke: hehe

Endret av Steinar40
  • Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
Skrevet

hehe.. nei, du kjenner ikke meg :)

Det gjør tydeligvis ikke du heller - ennå ;) hehe

Skrevet

Fyrer som er for pågående får jeg fnatt av... Og godnatt-meldinger (er jeg 3 år gammel, kanskje?) og SMS'er som tar i bruk kjælenavn etter første date. Samt de som virker over-interessert i alt jeg sier:

-Åååå, det var spennende, ååååå så interessant, fortell mer!

Get a life, tenker jeg da :eeeh: Evt slutt å spille "god lytter" og faktisk bidra med noe konstruktivt i samtalen

Jeg synes nattameldinger er et must så der er vi forskjellige. :) Men godt det er forskjell på folk. Men jeg hadde ikke likt klissete nattameldinger. Men en "God natt. Sov godt" synes jeg han må kunne sende.

Ellers er jeg enig i det andre du skriver.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes nattameldinger er et must så der er vi forskjellige. :) Men godt det er forskjell på folk. Men jeg hadde ikke likt klissete nattameldinger. Men en "God natt. Sov godt" synes jeg han må kunne sende.

Ellers er jeg enig i det andre du skriver.

Jeg syns også at nattameldinger kan være koselig, men må være langt nok inn i datingen til at det ikke føles klengete.

• Liker 1
Skrevet

Når det gjelder gutter jeg nettdater mister jeg ofte interessen fordi de er klengete eller ikke manndige nok. Dette er ting jeg ofte skjønner på første eller andre daten, men noen ganger gir jeg det flere sjanser og ender opp med tre dater før jeg avslutter datinga. Alle jeg har kuttet ut på grunn av disse to tingene er gutter jeg aldri hadde datet om jeg ikke hadde møtt dem på nett. Og jeg tror mange mister interessen for personer de nettdater rett og slett fordi de allerede første gangen de møter dem ser at de er noe annet enn det de så for seg.

Når jeg skriver "ikke manndige nok" mener jeg at de for eksempel er tøffelgutter som er enige i alt jeg sier, og hvor jeg merker at de bare sier det de tror jeg vil høre. Det gidder jeg ikke, jeg vil ha en mann med egne meninger. De må være selvstendige og de må si ifra til folk når andre bruker dem eller ikke behandler dem ordentlig. De må rett og slett ha baller! ;)

For eksempel var det en jeg datet som studerte og gjorde hele gruppearbeidet uten å si noe til de to andre på gruppen sin, fordi "da ble det så mye styr, og det gjorde jo ingenting", han hadde også betalt huseieren for en skade som var der da han flyttet inni leiligheten og han sa ingenting på det da grillen han nettop hadde kjøpt ikke virket. Hvordan vil han reagere på virkelig store ting? Si "ok, det er greit, da bare setter jeg meg i et hjørne og lar folk valse over meg"?

Gutter som ikke står opp for seg selv er så sinnsykt turn off!!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er mange mammadalter og tøffelhelter på nettet ja...Folk som tror at de får seg dame bare de er enig med henne i ett og alt..Tragisk.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er mange mammadalter og tøffelhelter på nettet ja...Folk som tror at de får seg dame bare de er enig med henne i ett og alt..Tragisk.

Noen trekker også til det andre ekstreme ytterpunktet... Ikke være enig i noe, og være så urokkelig og kompromissløs som mulig. Jeg vet nesten ikke hva som er verst... Selvutvikling skulle vært skolepensum.

Anonymous poster hash: bcfca...161

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...