AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #41 Skrevet 22. desember 2013 Møttes aldri, for det ble for mye selvskryt og innbilskhet på chatt, samt store krav....og dessuten mas etter sex første daten. Da gidder jeg ikke i det hele tatt. Ja, han maste etter lettkledd bilde også. Så det ble bare med praten. Anonymous poster hash: 8c0d6...b4a
Sandie Skrevet 22. desember 2013 #42 Skrevet 22. desember 2013 Tørrpinner uten humor og mammagutter mister jeg fort interessen for. 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #43 Skrevet 22. desember 2013 Vel, han gærningen jeg møtte fra sukker var uaktuell fordi: 1) han begynte å snakke om at han ville sprute meg i trynet 2) han begynte med en gang å snakke om framtidsplaner, hvordan bryllup vi skulle ha, barn etc. TURN OFF (dette var altså første daten) 3) han sa han har lett desperat etter en mor til sine ufødte barn i 2 år 4) han var dårlig til å kysse 5) han sa han var avhengig av å sleike mus, så jeg måtte forvente at han kom til å dra av meg buksa i tide og utide 6) han drev med slike PUA-greier, sa jeg sikkert hadde masse ONS og oppførte meg horete, kun fordi jeg hadde en pakke med flere tannbørster 7) han var rett og slett klin gæren Anonymous poster hash: 0caa5...167 6
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #44 Skrevet 22. desember 2013 Hvorfor skulle du være viktig for han hvis dere ikke har noen fremtid sammen? Det er faktisk totalt urealistisk. Fordi man ikke bryr seg om andre kun for hva de kan tilby, men for deres verdi i seg selv? Ikke totalt urealistisk nei. Har møtt flere jeg har endt opp med å bli venner med, fordi de har vist at de er bra personer som bryr seg. Anonymous poster hash: bcfca...161
Steinar40 Skrevet 22. desember 2013 #45 Skrevet 22. desember 2013 Fordi man ikke bryr seg om andre kun for hva de kan tilby, men for deres verdi i seg selv? Ikke totalt urealistisk nei. Har møtt flere jeg har endt opp med å bli venner med, fordi de har vist at de er bra personer som bryr seg. Anonymous poster hash: bcfca...161 Men da må du prøve å forstå at de (mannfolka) som leter etter en å leve i sammen ikke leter etter (flere) venner. Og derfor er det helt urealistisk.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #46 Skrevet 22. desember 2013 Men da må du prøve å forstå at de (mannfolka) som leter etter en å leve i sammen ikke leter etter (flere) venner. Og derfor er det helt urealistisk. Det er bare i din verden at menn og damer ikke kan være venner Steinar. Vi som lever i 2013 og ikke i steinalderen har lært at det går an å ha kvinnelige OG mannlige venner, uten at det betyr at man trenger å ligge sammen. Du burde prøve, det er ganske hyggelig med venner av det motsatte kjønn Kanskje du kunne lært litt av hvert om kvinner også? Høres ut som det trengs. Anonymous poster hash: 0caa5...167 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #47 Skrevet 22. desember 2013 Men da må du prøve å forstå at de (mannfolka) som leter etter en å leve i sammen ikke leter etter (flere) venner. Og derfor er det helt urealistisk. Helt urealistisk hvis de tenker som deg, ja. De tenkte heldigvis ikke på samme måte som deg. Anonymous poster hash: bcfca...161
Steinar40 Skrevet 22. desember 2013 #48 Skrevet 22. desember 2013 Det er bare i din verden at menn og damer ikke kan være venner Steinar. Vi som lever i 2013 og ikke i steinalderen har lært at det går an å ha kvinnelige OG mannlige venner, uten at det betyr at man trenger å ligge sammen. Du burde prøve, det er ganske hyggelig med venner av det motsatte kjønn Kanskje du kunne lært litt av hvert om kvinner også? Høres ut som det trengs. Anonymous poster hash: 0caa5...167 Selvfølgelig kan kvinner og menn være venner. Problemet er bare det at det også kan bli veldig komplisert og skape mye unødvendig dritt. Så hvorfor utsette seg selv for det? 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #49 Skrevet 22. desember 2013 Selvfølgelig kan kvinner og menn være venner. Problemet er bare det at det også kan bli veldig komplisert og skape mye unødvendig dritt. Så hvorfor utsette seg selv for det? Jeg er enig. Særlig om man starter med dating og det deretter ikke blir noe mer,kan det være vanskelig for den ene parten å akseptere at det endte med "bare" et vennskap. Datet en fyr fra nettet,men innså fort at han ikke var kjærestemateriale for meg.Han derimot var veeeldig keen på et forhold og ble skuffet da jeg avviste ham. Da jeg sa vi uansett kunne være venner svarte han det var greit,for det var jo mange forhold som hadde startet som vennskap... Da innså jeg at det ville bli umulig å ha noe venneforhold til ham. Selv om vi hadde tilbrakt tid som venner ville han mest sannsynlig fortsatt gått rundt og håpet at noe mer skulle skjedd mellom oss senere.Jeg orket det ikke og kuttet kontakten med ham helt. Anonymous poster hash: 95dea...57d 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #50 Skrevet 22. desember 2013 Jeg er enig. Særlig om man starter med dating og det deretter ikke blir noe mer,kan det være vanskelig for den ene parten å akseptere at det endte med "bare" et vennskap. Datet en fyr fra nettet,men innså fort at han ikke var kjærestemateriale for meg.Han derimot var veeeldig keen på et forhold og ble skuffet da jeg avviste ham. Da jeg sa vi uansett kunne være venner svarte han det var greit,for det var jo mange forhold som hadde startet som vennskap... Da innså jeg at det ville bli umulig å ha noe venneforhold til ham. Selv om vi hadde tilbrakt tid som venner ville han mest sannsynlig fortsatt gått rundt og håpet at noe mer skulle skjedd mellom oss senere.Jeg orket det ikke og kuttet kontakten med ham helt. Anonymous poster hash: 95dea...57d Det kommer veldig an på situasjonen da. I det tilfellet du skisserer så er jeg enig at et vennskap kan bli kleint. Men en av mine beste venner møtte jeg faktisk på byen i våres. Jeg var møkkings og hadde prata masse skit til denne fyren, han sendte meg masse meldinger og inviterte meg på date etc. Jeg sa jeg ikke var interessert, og det har han taklet helt greit. Vi har vært ute sammen mange ganger og jeg har til og med hjulpet han å sjekke damer Er kun vennskap mellom oss og det er jeg glad for. Han er en helt fantastisk fyr og jeg er veldig glad vi er venner! Anonymous poster hash: 0caa5...167 1
Gjest Gaea Skrevet 22. desember 2013 #51 Skrevet 22. desember 2013 Selvfølgelig kan kvinner og menn være venner. Problemet er bare det at det også kan bli veldig komplisert og skape mye unødvendig dritt. Så hvorfor utsette seg selv for det? Det kan bli komplisert så lenge man ikke har noen åpenbare grunner til at man ikke teoretisk sett kunne vært kjærester - disse kan være at man absolutt ikke er tiltrukket, at han er hyggelig men alt for (fyll inn egenskap) til at du hadde orket å være sammen med den personen, etc. Grunnen til at man kan ''utsette'' seg for det er at dersom man ikke gjør det går man fort glipp av gode vennskap. Personlig er det ganske få mennesker jeg liker nok til at jeg kunne vært venner med dem, så de få gangene det skjer bryr jeg meg faktisk ikke om kjønn. Det siste som fikk meg til å miste interessen for en fyr var at de særegenhetene han hadde viste seg å være irriterende, heller enn morsomme. Var ikke akkurat over eksen heller, så det hjalp vel heller ikke (endte opp med han til slutt igjen også).
Skilpadden Skrevet 22. desember 2013 #52 Skrevet 22. desember 2013 Han hadde buser i nesa og var FOR frampå og klengete.
Steinar40 Skrevet 22. desember 2013 #53 Skrevet 22. desember 2013 Det kan bli komplisert så lenge man ikke har noen åpenbare grunner til at man ikke teoretisk sett kunne vært kjærester - disse kan være at man absolutt ikke er tiltrukket, at han er hyggelig men alt for (fyll inn egenskap) til at du hadde orket å være sammen med den personen, etc. Grunnen til at man kan ''utsette'' seg for det er at dersom man ikke gjør det går man fort glipp av gode vennskap. Personlig er det ganske få mennesker jeg liker nok til at jeg kunne vært venner med dem, så de få gangene det skjer bryr jeg meg faktisk ikke om kjønn. Det siste som fikk meg til å miste interessen for en fyr var at de særegenhetene han hadde viste seg å være irriterende, heller enn morsomme. Var ikke akkurat over eksen heller, så det hjalp vel heller ikke (endte opp med han til slutt igjen også). Virkeligheten er den at du overhodet ikke har peiling på hvorfor en slik fyr vil være "venner" med deg. Og dermed kan det fort bli komplisert samme hva du måtte mene.
Alina X Skrevet 22. desember 2013 #54 Skrevet 22. desember 2013 De som blir for klengete er turn off,det samme gjelder de som skal leke så utrolig careface til alt. De med dårlig hygiene. De som bare snakker om seg selv,spesielt de som snakker om a la "stakkars meg"opplegg for å prøve å vekke sympati. Hva faen er det de tror at det å snakke om sin døde mor sånn at jenta har medlidenhetssex liksom? De som skal leke badboys og som er frekke. De som alltid skal kverulere eller begynne å diskutere feks kjønn,som svarer alt med "typisk damer". 1
Gjest Gaea Skrevet 22. desember 2013 #55 Skrevet 22. desember 2013 Virkeligheten er den at du overhodet ikke har peiling på hvorfor en slik fyr vil være "venner" med deg. Og dermed kan det fort bli komplisert samme hva du måtte mene. Det blir så komplisert som man gjør det til selv. De fleste har opplevd at en venn har utviklet følelser, eventuelt ble ''venner'' i håp om noe annet senere. Som regel takler de fleste å høre at man ikke er interessert og eventuelt avslutter vennskapet også. Sånt skjer. Betyr ikke at jeg ikke er glad for at de en gang har vært en del av livet mitt.
Steinar40 Skrevet 22. desember 2013 #56 Skrevet 22. desember 2013 Det blir så komplisert som man gjør det til selv. De fleste har opplevd at en venn har utviklet følelser, eventuelt ble ''venner'' i håp om noe annet senere. Som regel takler de fleste å høre at man ikke er interessert og eventuelt avslutter vennskapet også. Sånt skjer. Betyr ikke at jeg ikke er glad for at de en gang har vært en del av livet mitt. Problemet er at du kompliserer saker og ting for den du surrer deg borti også. Det er ikke positivt for denne personen at kjæresten har diverse mer eller mindre tvilsomme relasjoner.
Gjest Gaea Skrevet 22. desember 2013 #57 Skrevet 22. desember 2013 Problemet er at du kompliserer saker og ting for den du surrer deg borti også. Det er ikke positivt for denne personen at kjæresten har diverse mer eller mindre tvilsomme relasjoner. Stort sett går det helt fint og man kan ikke ta ansvar for hva en annen person velger å ''surre seg borti''. En del av livet er å skape relasjoner til andre, om de så ender opp med å være venner, kjærester, bekjente eller mer kompliserte relasjoner - å ta avstand fra et helt kjønn sånn for sikkerhets skyld er jo bare trist. Med andre ord ikke noe jeg, eller de fleste andre velger å gjøre.
Steinar40 Skrevet 22. desember 2013 #58 Skrevet 22. desember 2013 Stort sett går det helt fint og man kan ikke ta ansvar for hva en annen person velger å ''surre seg borti''. En del av livet er å skape relasjoner til andre, om de så ender opp med å være venner, kjærester, bekjente eller mer kompliserte relasjoner - å ta avstand fra et helt kjønn sånn for sikkerhets skyld er jo bare trist. Med andre ord ikke noe jeg, eller de fleste andre velger å gjøre. Korrekt. Og akkurat derfor blir det så mye unødvendig surr, problemer, utroskap og samlivsbrudd som det er.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #59 Skrevet 22. desember 2013 Fordi sexen var dårlig..... Anonymous poster hash: dafa4...b6f
SmartA Skrevet 22. desember 2013 #60 Skrevet 22. desember 2013 Masete individer som peprer meg med meldinger FØR vi i det hele tatt har vært på den første kaffedaten er veldig lite ok. Og når de topper det hele med å titulere meg "søta", da… Nei, uff, så kleint. Som en annen her sa: Jeg føler meg klemt opp i et hjørne, for menn som (i første omgang i alle fall) bare ønsker å bli litt kjent sier ikke sånt. Forventningspresset er voldsomt, liksom, og det før jeg i det hele tatt har hatt sjansen til å vurdere om jeg er interessert i å innlede noe som helst. Ellers er mas om sex alltid en bombesikker interessekiller. Likeså silent treatment, og menn som ikke klarer/gidder å følge helt normal folkeskikk. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå