Gå til innhold

Hvorfor mistet du interessen?

Anbefalte innlegg

Gjest Lincoln
Skrevet

Det mest irriterende med å date noen er når de plutselig mister interessen uten at du helt skjønner hva det var som skjedde. Det gjelder selvsagt begge kjønn.

Men siden jeg er en gutt så vil jeg vite av jentene: Hva var det som gjorde at du mistet interessen for de siste par karene du holdt på med?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Memories
Skrevet

De har enten vært for pågående eller så hadde vi for lite å snakke om.

• Liker 1
Skrevet

Det trenger jo ikke være noe spesielt han gjorde - men man merker jo fort om det er noen "sånne" følelser der eller ikke. Er det ikke det er det ikke noe vits å gå videre med det.

Eller så slenger jeg meg på Memories over her; at han var for pågående eller at vi ikke hadde en god nok kjemi.

Anonym poster: d863b571ee314e59debe51b2b8def244

• Liker 3
Skrevet

Jeg ble aldri helt forelsket.

Han har egenskaper jeg ikke synes noe om f.eks snakker mye dritt og er negativ.

Jeg har lagt mange i vennesonen, fordi jeg vet jeg ikke tenner seksuelt på mannen, men liker alt annet ved han.

Men nå er jeg jo ærlig om det også, sier alltid hvorfor.

Jeg ville gjerne visst det selv, selvom det stikker litt.

Skrevet

Han viste lite initiativ, selv om jeg visste at han likte meg godt, og vi trivdes i hverandres selskap. Det ble stortsett opp til meg å komme med forslag til avtaler, noe jeg gikk lei av. Etter hvert ble det neste til at jeg gikk med en følelse av at jeg ble masete, noe jeg absolutt ikke ønsket å være overfor han.

Selv om jeg mistet intressen til en viss grad, kjenner jeg fortsatt på at jeg er glad i han...Følelser er vanskelig.

Anonym poster: 7d06eb6dde8cd0cff2cdec4d208e5ddb

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor jeg mistet interessen er fordi jeg føler meg eiet og låst fast!

Og så mister jeg interessen når en mann ikke tør å flørte, slå seg løs :-/

Anonym poster: 3ca9c4dee30fc7adce6e5d9c292ff1b3

• Liker 1
Skrevet

....Og ja, jeg er forelsket! føler meg bare dum som må ta initiativ til å ta kontakt hele tiden. Jeg blir usikker på han.

Anonym poster: 3ca9c4dee30fc7adce6e5d9c292ff1b3

Skrevet

Ting går for fort, eller ting blir for kjedelig, eller at man føler denne personen blir mer til plage enn til kos.

• Liker 2
Skrevet

Hva gjør at dere menn mister interessen da??

• Liker 4
Skrevet

Det mest irriterende med å date noen er når de plutselig mister interessen uten at du helt skjønner hva det var som skjedde. Det gjelder selvsagt begge kjønn.

Men siden jeg er en gutt så vil jeg vite av jentene: Hva var det som gjorde at du mistet interessen for de siste par karene du holdt på med?

1. Snakket om seg selv. Kontinuerlig. I flere timer. Kontinuerlig. Blablablahhhh...

2. Det kom frem at han hadde levd av frossenpizza siden han flyttet hjemmefra (over 10 år siden) og at mamma'n hjalp han å vaske leiligheten. Jeg fikk et indre bilde av en stor (skallet) baby. Sorry - slikt gjør uoprettelig skade for sexlysten min (den fordamper)!

3. Desperat mann på jakt etter kvinne. En hvilken som helst kvinne. Hvem som helst! Full panikk! (Han fant seg en uka etter, så han går det fint med)

Anonym poster: ee8ec258b1e967952cd443c24480d884

• Liker 6
Skrevet

Han sier han er interessert, men tar sjelden initiativ til å møtes eller finne på noe. Fikk meg til å føle at han bare ville ha noen når HAN trengte det, ikke at det var noe spesiellt med meg som han gjerne ville bli kjent med og bli sammen med.

• Liker 1
Skrevet

Hva gjør at dere menn mister interessen da??

Gærne kvinnfolk.

• Liker 2
Skrevet

Gærne kvinnfolk.

Og de er det mange av!

Anonym poster: d6fac02d43f9e4063d890b956669c560

Skrevet

Har for det meste "datet" på nettet det siste året. Det som får meg til å miste interessen med nettdater er de som bare etter noen få dager begynner chatte om sex. Det er heller ikke interessant med menn som etter noen samtaler inviterer en med på hyttetur, vil ha en med på div reiser, snakke om fremtiden sammen o.l. Blir vel desperat for meg...

• Liker 2
Skrevet

Gærne kvinnfolk.

Jada det finnes da gærne menn også :fnise:

Akkurat det der går begge veier.

• Liker 1
Skrevet

Og de er det mange av!

Anonym poster: d6fac02d43f9e4063d890b956669c560

Helt sikkert. Sånn ca like mange som alle de gærne mannfolka. Bare at de er gærne på litt ulike måter og områder.

Skrevet

maser for mye,eller jeg skjønte at vi aldri kom til å bli annet enn venner

Anonym poster: aed461620218f981bd469df9f3895407

Skrevet

Jada det finnes da gærne menn også :fnise:

Akkurat det der går begge veier.

Joda, det blir som å velge imellom pest eller kolera, spør du meg.

Skrevet

Vi møttes på nett og chattet noen uker før vi bestemte oss for å treffes på en cafe.

Han var ok,men det ble med det ene møtet.

Årsakene var:

1. Han viste liten interesse for jobben min.Den er ganske krevende men han mente det var enkelt. Slikt sårer, særlig når han ikke har utdannelse selv, og ikke aner hvordan høyere utdanning er.

2. Han var langtids-sykmeldt pga.en skade og snakket om denne skaden veldig mye når vi møttes.

Det var kjedelig å høre på.

3. Han virket som en gnier. Vi møttes på en cafe og han tilbød seg ikke å betale. Jeg kjøpte en kopp te - han skulle bare ha et glass vann...Litt underlig når man møter noen første gang å sitte der med et vannglass..

4. Han hadde dårlig ånde

5. Han var mye tykkere irl enn på bildene.

6. Det var ingen flørtende tone mellom oss - bare vanlig,hyggelig konversering.

Anonym poster: 95dea6f2a8315ea4c9e80ff09dedf57d

• Liker 2
Skrevet

maser for mye,eller jeg skjønte at vi aldri kom til å bli annet enn venner

Anonym poster: aed461620218f981bd469df9f3895407

Trenger ihvertfall ikke å bekymre seg for å bli venner med meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...