Lista Skrevet 8. oktober 2012 #1 Del Skrevet 8. oktober 2012 Hei, Jeg lurer på hva slags bank dere har og om dere er fornøyd med "Min økonomi"-versjonen deres bank tilbyr i nettbanken? Selv har jeg Nordea, og liker ikke deres løsning. Ei venninne har DNB, og synes den var skikkelig bra! Vil også høre om andre bankers løsning Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lulle Skrevet 8. oktober 2012 #2 Del Skrevet 8. oktober 2012 Hva går det utpå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stikkelsbær Skrevet 8. oktober 2012 #3 Del Skrevet 8. oktober 2012 Jeg er kjempefornøyd med DnB sin, men har ikke prøvd noe annet, så har egentlig ingenting å sammenligne med. Lagde en tråd om dette for en stund siden: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=657513 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wei Wei Skrevet 8. oktober 2012 #4 Del Skrevet 8. oktober 2012 Jeg har Min Økonomi funksjon i nettbanken, men liker ikke den oversikten fordi jeg kan gjøre akkuratt det samme i Excel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2012 #5 Del Skrevet 8. oktober 2012 Jeg er flittig bruker av Min økonomi i Skandiabanken og er veldig fornøyd. Er innom flere ganger i uken for å se hvordan det ligger ann Anonym poster: dfbcc6fabb3330e68f517f0a0257c599 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stikkelsbær Skrevet 8. oktober 2012 #6 Del Skrevet 8. oktober 2012 Jeg har Min Økonomi funksjon i nettbanken, men liker ikke den oversikten fordi jeg kan gjøre akkuratt det samme i Excel. Må du ikke legge inn alt manuelt da? Eller har du en funksjon i Excel som kan hente info fra kontoen din, om hva du har brukt penger på? Det er jo det som er så greit, at det går automatisk og kategoriserer seg selv. Alle kan jo lage budsjett og regnskap, men det blir jo ikke det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wei Wei Skrevet 9. oktober 2012 #7 Del Skrevet 9. oktober 2012 Jeg gjør det manuelt, elsker å ha kontrol over pengeforbruket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L'amie Skrevet 9. oktober 2012 #8 Del Skrevet 9. oktober 2012 Jeg har også DNB, og syns det er helt genialt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2012 #9 Del Skrevet 9. oktober 2012 Nå kom jeg igjen på at jeg skulle ha testet dette. Jeg vet jeg burde, men samtidig vil jeg ikke vite hva vi bruker på mat i mnd. Det er en ting å tru at vi bruker ca 14 000, det er en annen ting å faktisk finne det ut :/ Anonym poster: 99df03d1e7e26a7fff49b0ff0cb1727d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barista Skrevet 9. oktober 2012 #10 Del Skrevet 9. oktober 2012 Jeg bruker både DnB og Nordea sin, er veldig fornøyd med begge! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå