Gå til innhold

"Min økonomi" i nettbanken

Lista

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg lurer på hva slags bank dere har og om dere er fornøyd med "Min økonomi"-versjonen deres bank tilbyr i nettbanken? Selv har jeg Nordea, og liker ikke deres løsning. Ei venninne har DNB, og synes den var skikkelig bra! Vil også høre om andre bankers løsning :)

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Wei Wei

Jeg har Min Økonomi funksjon i nettbanken, men liker ikke den oversikten fordi jeg kan gjøre akkuratt det samme i Excel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er flittig bruker av Min økonomi i Skandiabanken og er veldig fornøyd. Er innom flere ganger i uken for å se hvordan det ligger ann

Anonym poster: dfbcc6fabb3330e68f517f0a0257c599

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Min Økonomi funksjon i nettbanken, men liker ikke den oversikten fordi jeg kan gjøre akkuratt det samme i Excel.

Må du ikke legge inn alt manuelt da? Eller har du en funksjon i Excel som kan hente info fra kontoen din, om hva du har brukt penger på? Det er jo det som er så greit, at det går automatisk og kategoriserer seg selv. Alle kan jo lage budsjett og regnskap, men det blir jo ikke det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå kom jeg igjen på at jeg skulle ha testet dette. Jeg vet jeg burde, men samtidig vil jeg ikke vite hva vi bruker på mat i mnd. Det er en ting å tru at vi bruker ca 14 000, det er en annen ting å faktisk finne det ut :/

Anonym poster: 99df03d1e7e26a7fff49b0ff0cb1727d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...