Gå til innhold

Damer som aldri forteller/snakker om mannen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ganske privat av meg og det tok lang tid før jeg fortalte at jeg hadde en mann. Det handler ikke om at jeg ikke er stolt over mannen min eller at jeg skammer meg, men jeg liker ikke å røpe for mye ved meg selv til mennesker jeg føler jeg ikke kjenner.

Mvh Yvonne :heiajente:

Å være gift er jo veldig vanlig, og ikke noen stor, privat hemmelighet. Så jeg ser ikke helt at å fortelle at man har en mann, røper så mye om en selv?

Det er vel helt naturlig å si om man er gift eller ikke, og særlig til en man flørter med?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å være gift er jo veldig vanlig, og ikke noen stor, privat hemmelighet. Så jeg ser ikke helt at å fortelle at man har en mann, røper så mye om en selv?

Det er vel helt naturlig å si om man er gift eller ikke, og særlig til en man flørter med?

Jeg forteller det gjerne jeg, hvis det er naturlig, men det er unaturlig for meg bringe det frem med mindre noen egentlig spør. Jeg er en svært privat person i det daglige liv, det er ikke naturlig å snakke om mitt privatliv, uansett hvor banalt det måtte være. Jeg stoler generelt ikke på mennesker, og det er kanskje derfor velger å holde det for meg selv.

Og selv har jeg aldri flørtet med noen på jobb, så for meg er det vanskelig å svare på akkurat det siste du nevner. Det som sagt ikke sikkert at det er ment som flørt det denne damen gjør i utgangspunktet.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde det samme på jobben med en mann, vi flørtet og hadde en god tone og han virka oppriktig interessert. Han sa aldri at han hadde dame, selv om vi til og med var ute på en kaffe sammen. Han kunne prate om alt mellom himmel og jord (ferier, hytteturer, trening etc). Når jeg endelig fant ut at han hadde dame trakk jeg meg unna han. Det viste seg at han hadde blitt forelska i meg men at han hadde et avstandsforhold. Jeg ble ganske forbanna over at han hadde holdt dette "hemmelig" men strengt tatt spurte jeg aldri heller. Så for å spare deg selv for en nedtur så anbefaler jeg deg enten å spørre henne rett ut, eller nevne noe om "mannen/forloveden/kjæresten" hennes til henne og se hva hun svarer.

Anonym poster: 117e3ea191389e8f2ba9da874791ea1a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Darthoven

Noen er bare private, andre liker ikke å være gift og andre der igjenn har helt andre grunner.

Hun jeg er forelsket i nå fortalte ikke hun var gift før etter vi haffe kjent hverandre i 5 måneder, men da var det liksom gjordt så nå sitter jeg her med skjegget i postkassa. Grunnen til at hun ikke fortalte var hun hater han og ønsker å late som han ikke finnes, men hun, som meg, mener at i utgangspunktet er ekteskapet for livet ut, så hun vet ikke hva hun skal gjøre.

Så nå nyter hun vennskapet våres når hun vil ta seg en mental ferie. Vennskapet er 100% platonisk så det er sagt og på 6 år har vi ikke så mye som tatt hverandre i hendene

Anonym poster: 763059fa68c27b5891404fb93ee8f6bd

Hva f.....? JØSS! "Jeg valgte feil person..nå hater jeg ham..jaja, får vel bare ødelegge livet mitt da"

Logisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...