Gå til innhold

Kjæresten skal til utlandet.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, er en jente på 25 år som trenger litt tips når det gjelder utenlandstur.

Kjæresten min reiser om noen dager på guttetur til utlandet i 2 uker.

Det gjør meg ikke så mye, for det fortjener han.

Det som derimot bekymrer meg er at noe skal skje han. At han får drinken full av dop, blir slått ned eller noe i den dur.

Så jeg har jo lyst å få vite hver dag at alt er bra, men er det litt mye å forlange? Vil ikke mase hull i hode på han, da meldinger er ganske dyrt både for meg og han.

Så hva hadde dere gutta likt? Vil dere helst være litt i fred? Hvor mange meldinger er for mye, og hva er for lite? 1-2 meldinger pr dag? 1 pr andre dag? Vil han skal vite at jeg bryr meg, men ikke tro at jeg sitter hjemme kjempe nervøs og urolig.. Er det "ok" med et "Håper alt går bra :)" pr 2 dag..? Har aldri vært oppi dette før.

Har spørt han, men han sier jeg ikke må uroe meg, for alt skal gå bra.. Men dere vet, jeg som jente overanalyserer litt.

Anonym poster: 512abd9fd8e8109457ed574075fa4f77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjæresten min er på ferie to uker nå. Har sagt til han før han dro at hvis jeg får en melding om dagen fra han så hadde jeg blitt veldig glad. Selv sender jeg han 3-4 meldinger om dagen om hva jeg gjør eller f.eks en nattamelding.

Anonym poster: b27f5d614887ed72096bcc847f73c3a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er glade i å dra på turer både sammen og hver for oss, vi ser verdien av jenteturer og gutteturer. Vi er flinke til å la hverandre få rom, men vi pleier prate sammen hver dag. Det blir kanskje bare en tekstmelding, men det er nok. Så litt hver dag. Ingen av oss har behov for å prate en time på tlf hver dag, men jeg liker å høre at han er OK. Så prater vi heller når vi kommer hjem:) Men du må nesten kjenne på dette selv. Jeg tipper folk har forskjellige behov:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min dro på guttetur til utlandet. Han dreit så kraftig på draget som det går ann. Nå er hele forholdet ødelagt. Han drakk seg dritings, kjøpte stripper, leide hotell og hadde seg med denne stripperen. Dette er en fyr som ALDRI i min villeste fantasi hadde trodd kunne gjør sånn, og han er selv sjokket over sin egen oppførsel.

Lett å havne i kloa på en kompis som er god til å overtale. Kan meddele at forholdet vårt er grus.

Anonym poster: 6db52ec2d6da3fbfd9a5dcccdf74a2c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min dro på guttetur til utlandet. Han dreit så kraftig på draget som det går ann. Nå er hele forholdet ødelagt. Han drakk seg dritings, kjøpte stripper, leide hotell og hadde seg med denne stripperen. Dette er en fyr som ALDRI i min villeste fantasi hadde trodd kunne gjør sånn, og han er selv sjokket over sin egen oppførsel.

Lett å havne i kloa på en kompis som er god til å overtale. Kan meddele at forholdet vårt er grus.

Anonym poster: 6db52ec2d6da3fbfd9a5dcccdf74a2c1

Kjekt for TS å vite...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjæresten min dro på guttetur til utlandet. Han dreit så kraftig på draget som det går ann. Nå er hele forholdet ødelagt. Han drakk seg dritings, kjøpte stripper, leide hotell og hadde seg med denne stripperen. Dette er en fyr som ALDRI i min villeste fantasi hadde trodd kunne gjør sånn, og han er selv sjokket over sin egen oppførsel.

Lett å havne i kloa på en kompis som er god til å overtale. Kan meddele at forholdet vårt er grus.

Anonym poster: 6db52ec2d6da3fbfd9a5dcccdf74a2c1

Tror vel deres historie hører til sjeldenhetene, med mindre man er totalt bitter og pesimistisk :-)

TS: Det går nok kjempe fint! Bra du ikke er en psyko kjæreste som ikke har tillitt nok til å la han ha et eget liv :)

Anonym poster: c02dc0708ea1268d9a73144bbe3f7e73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har mye kontakt gjennom dagen i hverdagen, og ønsker begge å holde kontakten når en av oss er på reise. Stort sett er det morgenmelding og nattamelding fra begge to. Får jeg ikke nattamelding forventer jeg morgenmelding, bare for å vite at han er i live - han forventer det samme fra meg. Da han var på reise i et meget urolig miljø fikk jeg verken natta- eller morgenmelding, faktisk gikk det nesten 24 timer før jeg hørt fra ham. Da jeg endelig fikk sms var jeg på nippet til å ringe jobben, ambassaden og fuglene vet hva. Det hadde vært feil på mobilnettverket i Norge, så han hadde sendt 3-4 meldinger og ikke forstått hvorfor han ikke fikk svar. :)

Spør kjæresten hvor mye han tenker å kontakte deg. Si at du ønsker å få minst én sms om dagen, det behøver ikke være noe roman om hva han har gjort i løpet av dagen, men bare sånn at du vet at han er i live og har det bra. Det burde være overkommelig.

Anonym poster: 1446b629a4e5ba8844c1266eb08e7206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...