Gå til innhold

Damer som har ligget med muslimer - versjon II

Cuckold

Anbefalte innlegg

Siden jeg ikke har vært på KG et par dager fikk jeg ikke deltatt i tråden Damer som har ligget med muslimer, jeg hadde akkurat rukket å lese gjennom og skrive et innlegg da tråden ble borte - før jeg fikk postet innlegget. Så jeg lagret en kopi av det jeg hadde skrevet og tenkte tråden ville dukke opp igjen i en redigert form i løpet av noen timer. De to spin-off-trådene Damer som har ligget med humanetikere og Damer som har ligget med rasister er jo her fremdeles, så det blir et lite hull hvis hovedtråden skulle bli borte.

Siden det ikke ser ut til at den opprinnelige tråden kommer tilbake, kan jeg jo opprette en ny tråd med samme tittel og bruke innlegget jeg skrev idet tråden ble slettet som startinnlegg:

Men en ting er damer som har ligget med muslimer, men enn kvinner som har ligget med svensker da? De må jo være totalt gale i hodet.

Jeg har kommet meg gjennom tråden og mange av de mannlige debattantene har presisert igjen og igjen (uten å få respons fra kvinnene) at det man oppfatter som et problem er skjevheten i den seksuelle "kulturutvekslingen" mellom muslimene og nordmennene, altså at det hele tiden handler om muslimske menn som har sex med norske kvinner mens disse guttenes egne søstre må holde seg til muslimer (og holde seg "rene" og dydige frem til de skal gifte seg med en god muslim). Dette er en skjevhet jeg selv har påpekt i diverse tråder, eksempelvis trådene

Etnisk norske kvinner som gir sine barn muslimske navn

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=526484

Den likestilte norske mannens misunnelsesverdige situasjon

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=642302

Skjevheten har ulike former. Vi har

1.De norskfødte innvandrerguttene som vokser opp i en enklave der man dyrker foreldrenes opprinnelseslands nasjonale identitet i generasjon etter generasjon og der de unge guttene får gå fritt og pule på norske jenter i årene før de er gamle nok til å stifte familie og gifte seg med en "god og ren" kvinne fra foreldrenes hjemtrakter.

Mens søstrene må holde seg helt på matten fordi de ellers vil kaste skam over familien og bli umulige å gifte bort. Disse guttene har forbløffende lett for å skaffe seg norske pulekompiser selv om jentene som blir sammen med dem jo må være klar over at disse guttene aldri ville tålt at søstrene deres lå rundt på samme måte.

Se artikkelen "Jeg skulle ønske jeg var jomfru. Men det er for sent nå."

http://www.dagbladet.no/magasinet/2005/11/30/450847.html

2. Av varige relasjoner mellom muslimer og etniske nordmenn er det et grotesk misforhold mellom konstellasjonen muslimsk mann & norsk ikke-muslimsk kvinne og konstellasjonen muslimsk kvinne & norsk ikke-muslimsk mann. Det er merkelig at de norske kvinnene i denne tråden ikke oppfatter dette som et problem. Hvis jeg var vestlig kvinne i datingfasen med en muslimsk mann ville jeg oppfattet det som et tankekors at det er svært mange færre ekteskap mellom muslimske kvinner og vestlige menn enn mellom vestlige kvinner og muslimske menn.

Den groteske skjevheten i "kulturutvekslingen" mellom muslimer og nordmenn på området partnerskap henger så vidt jeg kan forstå sammen med at Koranen nettopp gjør forskjell på menn og kvinner på dette området: Koranen forbyr muslimske kvinner å gifte seg med en ikke-muslim, mens en muslimsk mann godt kan gifte seg med en jødisk eller kristen kvinne.

Begrunnelsen er at islam skal sikre sin imperialistiske ekspanasjon ved at alle barn av muslimer skal oppdras som muslimer. Siden mannen var familiens suverene overhode på Muhammeds tid, regnet man det tilstrekkelig at mannen var muslim, det ville sikre at også den kristne eller jødiske kvinnens barn ble oppdratt som muslimer. Noe som forunderlig nok også ser ut til å være gjeldende i Norge på totusentallet. Se debatten i denne tråden:

Etnisk norske kvinner som gir sine barn muslimske navn

http://forum.kvinneg...howtopic=526484

http://kilden.forskningsradet.no/c17344/artikkel/vis.html?tid=36769&within_tid=17514

– Kvinnekonvensjonen er faktisk ikke uforenelig med islamsk lov, understreker Sardar Ali.

– Men islamsk lov er komplisert, den består av både Koranen og hadith (profeten Muhammeds ord). Dessuten er det mulig å tolke islamsk lov på ulike måter, forklarer hun videre. Koranen består av 6666 vers. Av disse er det bare 6 som på en eller annen måte underordner kvinnen. Disse versene har sin opprinnelse i bestemte historiske forhold. For eksempel det at muslimske kvinner ikke kan gifte seg med ikke-muslimer, mens det samme ikke gjelder for muslimske menn. Det skyldtes at da islam ble grunnlagt, var det viktig at religionen ble spredt til så mange som mulig. I og med at det er kvinnen som føder barn, var det nødvendig at hun giftet seg muslimsk, slik at hun kunne føre gruppen videre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er vel alle enige om disse fakta.. Men hva var spørsmålet sa du ?

Ser du ikke hva jeg skriver? Jeg svarer på "gjests" sammenlikning der hun undrer seg over at noen kan mene det er forskjell på å ligge med en muslim og en svenske.

Hvis "vi alle var enige om" at det er merkelig at norske jenter blir pulekompiser med innvandrergutter som aldri ville godtatt at søsteren hans lå rundt med norske gutter (eller innvandrergutter) på samme måte, ville det jo ikke vært så vanlig at norske jenter gjorde dette, da ville ikke etnisk norske gutter fra innvandrertette bydeler vært nødt til å dra til andre kanter av byen for å ha sjans på norske jenter.

Og som vi så i den opprinnelige tråden var de mest aktive kvinnelige debattantene veldig opptatt av at de selv hadde giftet seg med en muslimsk mann og at han derfor ikke kunne tilhøre kategori 1 (de som bare bruker de vestlige jentene som knulledukker i en periode før de finner seg en "ren og dydig" muslimsk kvinne). Det virket ikke som det overhodet angikk dem at det er et grotesk misforhold i forekomsten av konstellasjonen muslimsk kvinne & ikke-muslimsk mann i forhold til konstellasjonen muslimsk mann & ikke-muslimsk kvinne.

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg du har lest en annen tråd enn jeg gjorde. Jeg fulgte tråden i går og både Vampen og Binta Ba kommenterte og var enig i at det er et uheldig misforhold og en dobbelstandard de ikke likte.

Anonym poster: 19d8011d7c675e7f7409dac2ea8ba46c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det angår deffinitivt ikke oss. Disse kvinnene , om de er misfornøyd med sin egen situasjon og vil pule rundt som oss hvite-norske kan stå opp for seg selv akkurat som vi måtte for 100 år siden. :jolie:

Fakisk så er det slik at utenlandske gutter er mye penere, råere og mere til menn enn norske, men vi vil ha dem bare til å pule oss. Mange av dem har mere tendenser til å være utroe ( seff er d unntak ) , og vil derfor heller gifte oss med norske trygge menn som gjør som vi sier :fnise:

Og har denne norske mannen et problem med at jeg ligget med en muslim eller hva det måtte være så finner jeg en som ikke har det.

Endret av eva-80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det angår deffinitivt ikke oss. Disse kvinnene , om de er misfornøyd med sin egen situasjon og vil pule rundt som oss hvite-norske kan stå opp for seg selv akkurat som vi måtte for 100 år siden. :jolie:

Fakisk så er det slik at utenlandske gutter er mye penere, råere og mere til menn enn norske, men vi vil ha dem bare til å pule oss. Mange av dem har mere tendenser til å være utroe ( seff er d unntak ) , og vil derfor heller gifte oss med norske trygge menn som gjør som vi sier :fnise:

Og har denne norske mannen et problem med at jeg ligget med en muslim eller hva det måtte være så finner jeg en som ikke har det.

Du er jo kroneksempelet på hvilke damer jeg ville kastet på hue å ræva ut, jamfør den forrige tråden. Men jeg gidder ikke å diskutere dette i nye 11 sider. Whatever...

Anonym poster: f8389e6fa34eec80813213562dad458c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men problemet er vel ikke at norske jenter ligger med muslimske gutter, men at de muslimske jentene ikke får pule rundt som de vil de og.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men problemet er vel ikke at norske jenter ligger med muslimske gutter, men at de muslimske jentene ikke får pule rundt som de vil de og.

Nettopp. Det var det vi brukte ca 11 sider på å bli enige om i den andre tråden. Problemet er ikke at man ikke kan ligge med en utlending hvis nevnte utlending ikke hindrer feks sin søster å ligge med etnisk norske menn. Og så hadde vi en lang diskusjon om kulturforskjeller hvor noen mente at muslimske kvinner ikke hadde trange kjønnsroller og at det ble stilt like krav til kvinner og menn i muslimske innvandrermiljøer. Noe jeg personlig er sterk uenig i pga av alt jeg ser nesten hver eneste dag der hvor jeg bor.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo kroneksempelet på hvilke damer jeg ville kastet på hue å ræva ut, jamfør den forrige tråden. Men jeg gidder ikke å diskutere dette i nye 11 sider. Whatever...

Hehehe :)

Og hva ønsker du å diskutere egentlig ? Denne ujevne fordelingen som vi er alle enige om at det finnes ?

Hvorfor kan ikke norske menn finn balansen mellom å være barsk mann og en drittsekk ?

Norske menn er for myk og ettergivende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo uhyrlige holdninger, men veldig sunt at vi får disse holdningene opp i dagen. For de forklarer langt på vei hvorfor skandinaviske kvinner ofte oppfører seg som de gjør. Det bunner i en form for sjåvinisme på vegne av de skandinaviske kvinnene, det virker som du tror at de skandinaviske kvinnene er sterkere enn kvinner fra andre kulturer og at det er derfor dere har fått deres frihet, ikke som følge av en kultur de vestlige menn har stått for der kvinner i likhet med mange andre i utgangspunktet svake grupper har fått kjempe sin sak og bedre sine kår. La meg gjenta noe jeg skrev i en annen tråd for et par dager siden:

Likestilling øker skilsmisserisiko

Innlegg 40

MIn personlige teori er at kvinner i forhodl der det er 50/50 deleing eller enda høyere andel lagt på mannen er kvinner som er uhyre vanskelige å tilfrdsstille. De blir aldri fornøyde, klager og syter og så stikker de. Jeg ville gjerne sett statestikken for de som fant seg en ny partner hvordan forskjellen er mellom menn og kvinner i andelen andregangs skilte. Jeg tror mennene lærer og finner seg ei mer jovial kvinne, mens damene fortsetter i sitt feministiske kjefte og smelle prosjekt.

Det er jo omtrent det samme som det jeg peker på. Det er jo som oftest kvinnen som bryter ut av forhold her til lands og i andre land der kvinnen kan være sikker på å få den daglige omsorgen for barna hvis hun ønsker det, og med mindre det er mennene som takker for seg i de forholdene der mennene gjør 50 % eller mer av husarbeidet, må det være at de kvinnene som har de greieste og mest likestilte mennene også er de mest kravstore, kvinner som er blinde for alt en mann gir og som bare ser feil og mangler ved menn uansett.

Dette svarer jo i tilfelle til et utbredt fenomen vi ser her i Norden, når nordiske kvinner ser helt bort fra den nordiske mannens fortrinn fremfor menn fra mindre likestilte områder og kulturer og skal ha det til at menn er omtrent like ille overalt uansett kultur. Og hvis de i det hele tatt skal godta at den nordiske mannen er litt mer likestilt enn sine søreuropeiske og muslimske brødre, vil disse kvinnene oppfatte det som resultat av at de nordiske kvinnene har overvunnet ham og dressert ham, nærmest som om det i alle land skulle ha foregått regelrette slag mellom menn og kvinner, og at forskjellen på Nord-Europa og Sør-Europa lå i at det i nord var kvinnene som vant dette slaget (selv om mennene samlet kjempet mot med alle krefter), mens mennene i sør var sterkere og greide å beholde noe av sin priviligerte stilling. Men slik er det selvagt ikke. Når kvinnene i nord er mer likestilt enn kvinnene i sør henger det sammen med kultur, og uten at en betydelig andel av de nordiske mennene hadde hatt liberale holdninger til likestilling mellom kjønnene ville vi aldri kommet hit.

Når menn fra mindre likestilte land og kulturer ser den nordiske kvinnen og hvor liten pris hun setter på den nordiske mannen, vil de jo bare få bekreftet alle sine fordommer, de vil få bekreftet forestillingen om at likestilling er umulig, at kvinnen egentlig ikke kan bli lykkelig med likestilte menn, og at de gjør lurt i å holde sine egne kvinner nede, for belønningen for å gi kvinnene frihet er i tilfelle bare forakt og benektelse av at mannen i det hele tatt har gitt noe som helst, gjerne kombinert med en åpenlys fascinasjon for menn fra mindre likestilte kulturer.

Les også hva jeg skrev i tråden

Den likestilte norske mannens misunnelsesverdige situasjon

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvem synes det er et problem ? Jentene eller de norske guttene som vil gjerne prøve dem ?

Btw, så min muslimske ex kunne fortelle at mange muslimske jenter har faktisk sex før ekteskap, men de kjører analt ... Ikke kødd engang. :danse: . Mange av de oppfører seg nesten som norske jenter utenfor husets fire vegger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvem synes det er et problem ? Jentene eller de norske guttene som vil gjerne prøve dem ?

Btw, så min muslimske ex kunne fortelle at mange muslimske jenter har faktisk sex før ekteskap, men de kjører analt ... Ikke kødd engang. :danse: . Mange av de oppfører seg nesten som norske jenter utenfor husets fire vegger.

Hehe, så han kan fortelle at "mange muslimske jenter" lever som norske jenter utenfor husets fire vegger? Det er jo interessant i og med at disse er mer eller mindre usynlige på skolene på Oslo øst, og på utestendene på Grønland, Tøyen og Gamlebyen. Hvis du ikke engang kan innrømme at det er et sterkt press på disse jentene om å holde seg dydige, er det ikke rart du ikke ser problemet med at norske jenter så ukritisk sprer bena for brødrene deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva ønsker du å diskutere egentlig ? Denne ujevne fordelingen som vi er alle enige om at det finnes ?

Hvorfor kan ikke norske menn finn balansen mellom å være barsk mann og en drittsekk ?

Nope for FUCK SAKE. Må jeg bruke nye 10 fuckings sider med teskje-mating? Jeeez, det her orker jeg jeg ikke mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men forstår du ikke at grunnen til at disse jentene ikke får ligge rundt er den dobbeltmoralske kulturen som sier at kvinner som ligger med menn før/utenfor ekteskapet er horer, dårlige kvinner, slik at disse guttenes appell til kvinner som eva-80 nettopp består i at de ser på de norske jentene med forakt og derfor kan overgå norske menn i bad boy-egenskaper. De kan varte opp og passe på deg, og samtidig ser de på deg med forakt, og dette gir eva-80 & co en deilig følelse av at hun er med "en skikkelig mann". Det er jo akkurat samme fenomen jeg har påpeket i utallige tråder om skandinaviske jenter som sprer bena for lokale strandløver i Syden, menn som ville gått berserk om de hadde funnet sin egen søster i seng med en skandinavisk mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når menn fra mindre likestilte land og kulturer ser den nordiske kvinnen og hvor liten pris hun setter på den nordiske mannen, vil de jo bare få bekreftet alle sine fordommer, de vil få bekreftet forestillingen om at likestilling er umulig, at kvinnen egentlig ikke kan bli lykkelig med likestilte menn, og at de gjør lurt i å holde sine egne kvinner nede, for belønningen for å gi kvinnene frihet er i tilfelle bare forakt og benektelse av at mannen i det hele tatt har gitt noe som helst, gjerne kombinert med en åpenlys fascinasjon for menn fra mindre likestilte kulturer.

Jeg skal fortelle deg hemmeligheten bak at utenlandske menn er attraktive.

Min kjæreste fra Vest-Afrika behandler meg pent,han er respektfull, gir meg frihet til å gjøre som jeg vil , men tolererer ikke utroskap fra noen av partene.

Men han lar meg ikke herske med han, vet hva han vil, er selvsikker. Han avreagerer meg på en myk måte uten å såre meg, står opp for sine meninger og forandrer ikke dem. Gjør ikke ting fordi jeg sutrer meg frem til det. Han er renslig delux, holder huset sitt rent og ryddig og lager sin egen mat. Verner om sin egen fritid men vil gjerne tilbringe tid med meg. Er veldig glad i barn og er ansvarbevisst. Er ikke slik mannfolk burde være ?

Anonym poster: c9b982cce0ddb554c3784c46cce54f8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dere mannfolka sliter med å forstå, er jo at uansett hvor enige vi nå en skulle være eller ikke i at det er "en trend" eller ikke blant muslimer, så er det ikke denne trenden vi har vært sammen med eller hatt sex med.

Jeg kan være enig i at det er dobbeltmoral, BEGGE VEIER!!! (norske mannfolk vil jo akkurat det samme som dere mener muslimske mannfolk krever; at "Deres" kvinner ikke ligger med andre en sin egen gruppe), og jeg kan være enig i at det fremdeles i mange muslimske land er en kvinneundertrykkelse jeg er sterk imot.

Men den muslimen jeg var sammen med, har ikke ett slikt kvinnesyn, og jeg var ikke sammen med en hel religiøs gruppe, jeg var sammen med ett individ, ett enkelt individ. DERFOR er det feil å dømme meg og ham utifra hvilken gruppe han tilhører.

Det finnes en sterkt økende vekst snevre og rasistiske etnisk norske menn også, skal vi sette alle norske menn i samme gruppe og dermed ikke kunne ha ligget med en nordmann heller da? Uten å dermed likestille det med en trend blant norske menn som man ikke liker?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men forstår du ikke at grunnen til at disse jentene ikke får ligge rundt er den dobbeltmoralske kulturen som sier at kvinner som ligger med menn før/utenfor ekteskapet er horer, dårlige kvinner, slik at disse guttenes appell til kvinner som eva-80 nettopp består i at de ser på de norske jentene med forakt og derfor kan overgå norske menn i bad boy-egenskaper. De kan varte opp og passe på deg, og samtidig ser de på deg med forakt, og dette gir eva-80 & co en deilig følelse av at hun er med "en skikkelig mann". Det er jo akkurat samme fenomen jeg har påpeket i utallige tråder om skandinaviske jenter som sprer bena for lokale strandløver i Syden, menn som ville gått berserk om de hadde funnet sin egen søster i seng med en skandinavisk mann.

Men det jeg ikke forstår hvorfor gidder du å gnåle om dette fenomenet ??

Har du blitt dumpet til fordel for en muslim ?

De norske kvinnene som ikke vil finne seg i dette kommer aldri til å ligge med utlændinger og de som gjør det vil gjør det.

Av prinsipp så forteller jeg aldri til ny kjæreste hvem og hvor mange jeg har ligget med, det er nemlig en privatsak. Spør heller aldri han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du norsk ?

Hvordan vil du selv oppdra en eventuell sønn ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal fortelle deg hemmeligheten bak at utenlandske menn er attraktive.

Min kjæreste fra Vest-Afrika behandler meg pent,han er respektfull, gir meg frihet til å gjøre som jeg vil , men tolererer ikke utroskap fra noen av partene.

Men han lar meg ikke herske med han, vet hva han vil, er selvsikker. Han avreagerer meg på en myk måte uten å såre meg, står opp for sine meninger og forandrer ikke dem. Gjør ikke ting fordi jeg sutrer meg frem til det. Han er renslig delux, holder huset sitt rent og ryddig og lager sin egen mat. Verner om sin egen fritid men vil gjerne tilbringe tid med meg. Er veldig glad i barn og er ansvarbevisst. Er ikke slik mannfolk burde være ?

Anonym poster: c9b982cce0ddb554c3784c46cce54f8a

Nei du, dette er nok neppe forklaringen, dette minner om den gamle bad boy-debatten. Blant de av oss som begynte å interessere oss for det annet kjønn tidlig i tenårene er det ikke så mange som ikke kjapt forstod at det ikke lønner seg å være for snill, og da snakker vi heller ikke om å la dama vandre over deg, men å være snill. Det finnes alle slags varianter av norske gutter og menn, det blir fullstendig feil å late som at vi er dotter bare fordi vi ikke i samme grad er oppvokst i en kvinneundertrykkende kultur. Jeg er fullstendig klar over at kvinner misliker svake menn, men jeg er ingen svak mann, har aldri vært det. Det jeg synes er rart er at kvinnene ikke ser forskjell på en selvbevisst gentelman av en bad boy og en selvbevisst gentleman med hore/madonna-kompleks som bare bruker de skandinaviske jentene men aldri kunne tenke seg en slik kvinne som livspartner og mor for sine barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Cuckold har rett i at dette er uhyrlige påstander. At norske menn flest er trygge menn, gode tilstedeværende fedre, og som respekterer kvinner er et tegn på styrke ikke svakhet. Med disse monstrøse og kvalmende holdningene du legger for dagen her yter du kvinner en solid bjørnetjeneste, for hvem vil vel respektere kvinner hvis risikoen da er at man blir latterliggjort av slike som deg?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...