Gå til innhold

Møte Ex, Hva vil hun?


Gjest Freakingawesome

Anbefalte innlegg

Gjest Freakingawesome

Så, i dag snakket jeg og Ex'en over facebook ang en felles regning vi har, dette er noe jeg har kjøpt i hennes navn og som jeg vil sette over på mitt,

Etter litt snakking foreslo hun og møte meg på en cafe og ta en kaffe for og snakke om det.

Men det slår meg at vi kunne like greit ha snakka om dette over facebook, trur dere at hun har et annet motiv bak dette møtet?

Jeg har brukt nærmere et år på og komme over henne og føler at jeg har gjort store fremskritt nå, vil ikke ødelegge dette. Redd for at å møte henne vil vekke tilbake gamle følelser.

Noen som har noen forslag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hva med å faktisk bare si det som det er til henne? akkuratt sånn som du har skrevet det her inne? finnes ikke bedre forklaring enn den du har her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med å faktisk bare si det som det er til henne? akkuratt sånn som du har skrevet det her inne? finnes ikke bedre forklaring enn den du har her :)

Signerer denne. Vær ærlig! :)

Men hva om hun har baktanker, har du tenkt noe på det? Om hun faktisk ønsker å prøve på nytt, ville du gått tilbake til henne da? Tror jeg ville satt meg ned og tenkt på dette, om du ikke allerede har gjort det! :)

Lykke til! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun bare vil snakke ut med deg, unnskylde sin dårlige oppførsel eller lignende. Det trenger ikke bety at hun vil ha deg tilbake!

Vil du ikke se henne, skal du slippe. Men kanskje det kan være greit å møtes for å snakke ut sammen. Kanskje dere begge får ro rundt bruddet da.

Det er uansett greit at du vet hva du vil, hvis hun vil bli sammen igjen. Men ikke vær for sikker på at det er det hun vil, da!

Anonym poster: 2ca7087077bedaba5ff9f46b292d7a41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være så enkelt at ho syns det er lettere å ta det ansikt til ansikt enn å sitte å skrive om det på FB.

Eller ho vil se deg, for å se hvordan det går med deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...