Gå til innhold

Hvor mye muskler skal en mann ha?


forskerkris

  

159 stemmer

  1. 1. Hvilken mannekropp er best?

    • 1
      92
    • 2
      57
    • 3
      10


Anbefalte innlegg

Gjest Gunfreak

Bra! Det er kun et lite steg for verdensfreden, men et stort steg for likestilling!

Har skutt meg nå, men jeg døde ikke, har masse blod og hjerne på veggen nå, og STORT hull i hode, men bortsett fra litt hodepine merker jeg ikke noe serlig til det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har skutt meg nå, men jeg døde ikke, har masse blod og hjerne på veggen nå, og STORT hull i hode, men bortsett fra litt hodepine merker jeg ikke noe serlig til det.

Det er greit. Du har gjort opp for deg nå. Bare pass munnen din neste gang ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle må da ha retten til å gro sitt eget skjegg!

Men nå har jeg surra veldig mye utenfor tema, uten å komme med noe fornuftig å si.

Jeg synes at menn kan se ut som de vil. Vanligvis blir jeg seksuelt tiltrukket av menn som ikke har så mye muskler. Synes Tjukk, lubben, vanlig, slank og litt trent er bra! Liker ikke sykelig fedme, undervekt og kroppsbyggerkropp. Jeg er faktisk mest kresen når det kommer til muskler. Men hvis det kommer av at han driver med en sport han liker, svømmer, hogger ved eller er en ninja osv er det greit nok. Men kroppsbygging er ikke noe for meg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Det bekrefter vel akuratt det jeg sier? Dersom han er mellom 1 og 2 så er han en godt trent fyr. Du sier også at han spiller fotball 1-2 dager i uka og trener vekter 3-4 dager i uka. Det er GODT over normalt mye trening.

Jeg trente vekter 5 dager i uka i 8 år for å få kroppen til nummer 2. Jeg trente dessuten med kroppsbyggere og en som var på landslaget i vektløfting, så det var ikke akuratt nybegynnere jeg trente med heller. Jeg veide 95kg på 180cm med cirka samme fettprosent som bildet (8-10%). Det krever MYE jobb.

Nå trener jeg vekter 2 dager i uka pluss andre aktiviteter og er vel litt mindre enn nummer 2 men betydelig mer fett.

Du må ha hatt en helt enorm benbyggning, for det skal godt gjøres å komme på de tallene der rent (selv med verden beste gener). Godt mulig at fettprosenten ikke ble målt helt nøyaktig også (ofte det). Sjekk ut det her: http://www.weightrainer.net/bodypred.html

Anonym poster: 188a50c927421b26791ffff4100d8244

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mann må jeg si at jeg synes nummer 2 og 3 "imponerer" meg langt mer enn nummer 1.

Med det sagt, nummer 3, "The Rock" er jo en av 1000000. Sjeldent man bumper borti et sånt muskelberg?

Uansett:

Er av den oppfatning av at en mann bør og skal være, om ikke et kjøttfjell, muskuløs og sterk.

Brede skuldre og en generell velutviklet muskulatur er da vittelig symbolet på en sunn og flott mann?

My two cents..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen av dem, men 1 hvis jeg må velge. Vil ha litt mer fett på kroppen.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...