Gå til innhold

Er det noen cougars her? Jeg trenger noen råd


Gjest Han

Anbefalte innlegg

Jeg har et veldig godt øye til en cougar som jeg ser hver dag. Vi er på smiling/hilsing med hverandre, men nå vurderer jeg å sjekke henne opp. Har dere noen tips til meg? Skal jeg bare sjekke henne opp på vanlig måte? Er det noe jeg bør være klar over hvis jeg innleder et seksuelt forhold med en cougar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det første du bør gjøre er å la være å omtale henne som en cougar. Sånne uttrykk hører hjemme blant usikre smågutter.

Behandle henne som du gjør andre kvinner, med respekt og omtanke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første du bør gjøre er å la være å omtale henne som en cougar. Sånne uttrykk hører hjemme blant usikre smågutter.

Behandle henne som du gjør andre kvinner, med respekt og omtanke.

Oppfattes begrepet "cougar" som negativt? Og ja, jeg skal være snill med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig tror jeg alle slike uttrykk som gjør det tydlig at du ikke ser individet oppfattes negativt :gjeiper:

Endret av melly666
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig tror jeg alle slike uttrykk som gjør det tydlig at du ikke ser individet oppfattes negativt :gjeiper:

Jeg skjønner hva du mener..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Hvis du vil date en heftig og sexy kvinne over 35 år så må du slutte å tenke på henne som "milf", "cougar" og andre nedsettende uttrykk som har som mål å undertrykke voksne kvinners seksualitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med de over her. Så, vedrørende spørsmålene dine:

- Sjekk henne opp på vanlig måte, men husk at eldre kvinner har blitt sjekket opp noen ganger før. Prøv å være sannferdig i dine komplimenter, vittig og selvsikker. Mest av alt, vær deg selv og gi henne masse komplimenter. Kvinner liker komplimenter.

- Noe å være klar over? Vel, selv om kvinner på 35 kanskje generelt har bedre selvtillit enn de på 20, finnes ingen regel uten unntak. Og en cougar (som du omtaler det som), er en helt normal jente som bare har litt mer livserfaring. Ikke ha for høye forventninger til at hun kommer til å være radikalt annerledes enn damer du har vært borti før. Husk også på at hvis hun blir gravid ved et uhell, kommer hun neppe til å ta abort. Hun er voksen nok til å kunne klare dette på egenhånd.

Anonym poster: 213284ba532ce25cccdfd9869c57b2ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...