Gå til innhold

Slette eks fra facebook


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenkte å slett eksen fra facebook, særlig siden han oppdaterer statusen minst 2 ganger daglig om det perfekte livet sitt.

Men føler på en måte at hvis jeg sletter han så kan han tenke at jeg gjorde det for å komme over han, og da kan han digge det store egoet sitt enda mer. Siden jeg ikke klarer glemme han uten å fjerne han. Bor jo på samme sted, men har ikke noe kontakt annet enn hei når man treffes på fest f.eks.

Anonym poster: 2e3ed19abcdb0601e96946abbb958b2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blokk han fra homepagen, så slipper du å se statusoppdateringene med mindre du går inn på profilen hans.

:wow:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå inn på profilen hans og hold pilen over "venner". Der kan du hake av "vis i nyhetsoppdateringen"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har allerede gjort det, men sjekker profilen hans avogtil, og når han skriver til venninna mi som han ble sammen med noen dager etter det ble slutt, så kommer han opp på hennes profil også. Men jeg vil kanskje se han på hennes profil uansett om jeg sletter han eller ikke?

Anonym poster: 2e3ed19abcdb0601e96946abbb958b2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare å slette han..Vondt de første dagene, men etterhvert så skjønner du at det er det beste. Det er ihvertfall min erfaring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sletta min eks før det ble slutt :sjenert: Og jeg synes det er veldig greit å ikke ha ham som facebook-venn, selv om vi har et helt avslappet forhold (lite kontakt, men møtes tilfeldig eller kan ta en kaffe. Unner hverandre alt godt, og det plager meg null at han har ny kjæreste). Det kan bli litt mye på dårlige dager å få oppdateringer om ferier og kjærlighet likevel. Så kan vi heller ta kontakt på andre måter. Så mitt tips er å slette ham, kanskje venninna også...

Anonym poster: d29ba5be3b8c9266bc275fde52dc7748

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare slett han du. Ikke noe vits å ha han der om dere ikke snakker sammen. Det gjør bare vondt verre for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slette eksen min, selv om jeg ikke er sur på han eller har det sånn ekstremt vondt så hender det at på dårlige dager så lusker jeg meg inn på profilen hans, og det gjør bare vondt verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten og jeg er sammen igjen nå, men når vi gjorde det slutt nølte jeg ikke med å slette han fra face. Det gjør alt vondt verre å se eksen skrive statuser og snakke med andre jenter osv.

Har ennå ikke lagt han til på face ennå, selv om vi er blitt sammen igjen. Jeg vil bare være på den sikre siden at vi forblir sammen denne gangen før jeg gidder å legge til han igjen. Dessuten syns jeg helt ærlig at det er litt deilig å IKKE se han på face. Litt sånn at jeg har en egen verden igjen, men deler min verden med han in real life hehe.

Anonym poster: 09cb0a20fcd84f1709b3d71db783045e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sletter alltids eksene mine når det blir slutt. når det er slutt, så er det slutt. ser ingen grunn til å opprettholde kontakt med de, all den tid det ikke er barn i bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :)

Blir nok å gjøre det.

Men tror dere menn tenker så langt at når en eks sletter dem så er det for at de skal klare å komme seg videre? Og da godter de seg enda mer liksom..

Eller vil han kanskje angre litt på at han var utro og har brukt sin sjanse for å få meg tilbake?

Er noen måneder siden det ble slutt i tillegg..

Anonym poster: 2e3ed19abcdb0601e96946abbb958b2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...