Gå til innhold

Mistet interessen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Møtte en fyr for en stund siden via noen felles bekjente. Han ba kompisen min om å invitere oss begge på fest sånn at han fikk møte meg igjen på en "naturlig måte", og etter den festen la han meg til på facebook og vi sendte et par meldinger. Etter en liten uke ba han meg med på kaffe, og det var kjempekoselig :) Ble sittende i timesvis og prate, og dro på kino noen dager senere. Uka etter møttes vi hos noen venner, og han spurte med samme om jeg ville ta enda en kaffe eller bli med ut og spise eller noe. Vi dro ut og spiste lunsj, og prata i enda kjempemange timer, og han var veldig klar på at han ville møtes mer. Dette var da i sommerferien da alle hadde ferie og sånn.

Rett etterpå hadde jeg bursdag, som jeg feira utenlands med bestevenninna mi. Han tok meg med ut på kaffe da jeg kom hjem, og jeg fikk gave av ham, og en stoooor klem og spørsmål om jeg ville møtes igjen snart. Jeg sa at det ville jeg gjerne.

Telefonen hans gikk i stykker et par dager senere, så han sendte en melding til meg på facebook og sa at han hadde det veldig hyggelig sist vi møttes og lurte på om han kunne få nummeret mitt på nytt. Jeg sendte det til ham, og sa at jeg også hadde det koselig, men etter det? Ingenting. Han har "likt" et par ting jeg har lagt ut på facebook, men ingen meldinger, ingen chat, ingen sms, ingen ingenting. Det har nå gått tre uker, og selv om jeg vet at han har det veldig travelt på jobb etter ferien, begynner jeg å tenke at han kanskje ikke er så interessert? Enten det eller at han har spaltet personlighet, og en av hans andre personligeheter (som sikkert ikke liker meg) har tatt over. Vet at han lever og sånn, han var aktiv på facebook senest i dag. Skulle han med nummeret mitt da liksom? Han har jo ikke misbrukt det ved en eneste anledning. :jolie:

Tenker litt på å sende ham en melding og spørre om å møtes (er kanskje min tur til å spørre nå), men noe sier meg at han ville tatt kontakt dersom han var gira, og at det derfor blir enten en "ja vi kan sikkert sette av en halvtime i januar" eller "du har kommet til en ulv som ikke er i bruk".

Faenda...liker fyren litt også liksom. Ikke sånn at verden går under dersom jeg ikke får ham, men hadde ikke vært meg i mot. Ikke har vi hatt sex heller, så jeg tror ikke det er en tøm og røm-situasjon vi snakker om her. (Isåfall hoppa han over tøm-delen og gikk rett på røm)

Dere som er synske og sånn...(jeg tror nemlig de aller fleste på KG er det)...er det vits i å vente til jeg blir grå eller skal jeg bare sende ham en melding sånn at jeg får nederlaget bekreftet? Eller finnes det et feiende flott tredje alternativ jeg ikke har kommet på selv? :klo:

Anonym poster: 27385786f6ab49b6283519b0adcb12f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Awzm me

Tror du skulle tatt intinativ for mange uker siden! Men du kan jo spørre han nå, sikkert ikke altfor sent, men ikke vent lenger nå :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker også at du burde ta initiativ. Kanskje han faktisk er litt usikker på om du fortsatt er interessert? Send han en melding du! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle jo ta initiativ for lenge siden. Du får håpe at det ikke er for sent, men helt ærlig så fortjener du han ikke. Ikke glem: du er ikke en prinsesse.

Anonym poster: 2e5e9f014841fd8dbe08d8fda464d628

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde vært gutten og hele tiden måtte be deg ut, hadde jeg kanskje trodd at du egentlig ikke er interessert når du aldri spurte meg...

Noe for noe vet du :)

Endret av aquiz
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel dette er flaut, men det har faktisk ikke slått meg at han kanskje sitter og gnager på telefonen sin og venter på melding. Og det er jo ikke bra for tennene hans i det hele tatt.

Ikke at jeg er helt sosial imbesil altså, bare tenker på ham som en sjømil og vel så det over min liga, så det er mer englekor og lys fra oven hver gang jeg hører noe fra ham ;) Pluss den gode gamle "saklig at han liker meg på den måten, lissom..." Ikke for det, var jeg som spurte om å treffes sist, men han leder vel sikkert stort uansett. Og da visste jeg på forhånd at han kom til å si ja, siden vi hadde avtalt at jeg skulle si fra så snart jeg var hjemme fra ferie.

Fare for at jeg kanskje burde tatt "god natt, og husk at du må bare ringe eller sende melding eller skrive på face eller sende mail hvis det er noe altså, også sees vi snart, håper jeg" som et slags hint? ...okei, jeg er sosial imbesil. Ser den.

Jeg skal utenbys på kurs i helga men det skader sikkert ikke å sende melding likevel. Så kan jeg jo spørre om han fortsatt liker kaffe, evt kombinasjonen av kaffe og meg, i samme slengen, selv om vi ikke rekker å møtes før neste uke.

Du skulle jo ta initiativ for lenge siden. Du får håpe at det ikke er for sent, men helt ærlig så fortjener du han ikke. Ikke glem: du er ikke en prinsesse.

Anonym poster: 2e5e9f014841fd8dbe08d8fda464d628

Oioioi, la oss håpe faren min ikke hørte deg, da blir han skikkelig lei seg.

Neia. Innbiller meg sykt lite, faktisk. Kan komme på opptil flere gode grunner til at jeg evt ikke fortjener en så (tilsynelatende) magisk fyr som han her, men jeg tror ikke mangelen på kongelig avstamning er den største dealbreakeren. Selv om han sikkert ville synes det var gjevt å få låne en hoff-ponni eller noe. Men sånn er livet, vil han ha meg, får han nøye seg med vanlige rideskoleponnier. :sukk:

Anonym poster: 27385786f6ab49b6283519b0adcb12f6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel dette er flaut, men det har faktisk ikke slått meg at han kanskje sitter og gnager på telefonen sin og venter på melding. Og det er jo ikke bra for tennene hans i det hele tatt.

Ikke at jeg er helt sosial imbesil altså, bare tenker på ham som langt over min liga, så det er mer englekor og lys fra oven hver gang jeg hører noe fra ham ;)

Ikke for det, var jeg som spurte om å treffes sist, men han leder vel 3-1 uansett. Og da visste jeg på forhånd at han kom til å si ja, siden vi hadde avtalt at jeg skulle si fra når jeg var hjemme fra ferie.

Fare for at jeg kanskje burde tatt "god natt, og husk at du må bare ringe eller sende melding eller skrive på face eller sende mail hvis det er noe altså, også sees vi snart, håper jeg" som et slags hint? ...okei, jeg er sosial imbesil. Ser den.

Jeg skal utenbys på kurs i helga men det skader sikkert ikke å sende melding likevel. Så kan jeg jo spørre om han fortsatt liker kaffe, evt kombinasjonen av kaffe og meg, i samme slengen, selv om vi ikke rekker å møtes før neste uke.

Kryss fingrene da :)

Du skulle jo ta initiativ for lenge siden. Du får håpe at det ikke er for sent, men helt ærlig så fortjener du han ikke. Ikke glem: du er ikke en prinsesse.

Anonym poster: 2e5e9f014841fd8dbe08d8fda464d628

Oioioi, la oss håpe at pappa ikke hørte deg, da blir han skikkelig lei seg ;)

Neia. Innbiller meg sykt lite, faktisk. Kan komme på opptil flere gode grunner til at jeg evt ikke fortjener en så (tilsynelatende) magisk fyr som han her, men jeg tror ikke mangelen på kongelig avstamning er den største dealbreakeren. Selv om han sikkert ville synes det var gjevt å få låne en hoff-ponni eller noe. Men sånn er livet, vil han ha meg, får han nøye seg med vanlige rideskoleponnier. :sukk:

...verste er at han faktisk liker hester veldig godt. Til den grad at han faktisk lurte på om han fikk bli med en gang jeg skulle ut og ri (på hester altså, ikke hverandre. Dessverre.)

Anonym poster: 27385786f6ab49b6283519b0adcb12f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sendt han melding? :)

Anonym poster: fdadaa9f03f7e60eaa7ff51e45306c24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, du er morsom! Tror ikke du vil få store problemer med å holde på han her hvis du er så morsom i virkeligheten også. Send han en melding! Enten så går det bra, eller så får du hvert fall et svar så slipper du å lure :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sendt han melding? :)

Anonym poster: fdadaa9f03f7e60eaa7ff51e45306c24

Sitter og prøver å skrive noe lurt nå, og det er ikke bare enkelt :sjenert: Hvordan sier man "hei du kjekkisen, vil du finne på noe som er så stilig og gøy at vi ender opp med å bli kjærester og gifte oss og leve lykkelig alle våre dager med tre katter og en ponni?" uten å si det rett ut? :gjeiper: Legg til at han er litt sjenert også, og jeg tror det skal lite til for å skremme ham, så det må nok brukes stealth og lirking ;)

Haha, du er morsom! Tror ikke du vil få store problemer med å holde på han her hvis du er så morsom i virkeligheten også. Send han en melding! Enten så går det bra, eller så får du hvert fall et svar så slipper du å lure :danse:

Tusen takk :takke:

Kan melde om at han ler veldig mye når vi er sammen, selv av de virkelig dårlige vitsene mine. Velger å ta det som et kompliment - han har jobba som stand-up komiker i noen år, og er ganske så festlig selv ;)

Anonym poster: 27385786f6ab49b6283519b0adcb12f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare skriv "Hei, du har ikke lyst å finne på noe en dag da? :)" eller "Hei, lyst å finne på noe en dag? :) lenge siden sist nå."

Anonym poster: fdadaa9f03f7e60eaa7ff51e45306c24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...