Gå til innhold

Gutter og pene jenter på kåge


Silfen

Anbefalte innlegg

Er kroppstråden slettet?? :sjokkert:

Wow. Hadde jeg aldri trodd.

Jeg blir sur om den forsvinner før julaften :jolie: Da skal jo jeg raske til meg sympatiplusser, halvhjertede komplimenter og andre sympati-klapp på skulderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mye generaliseringer her. Jepp jeg har sett selv det Silfen her nevner, men det er ikke noe som gjelder "alle". Enkelte jattes med kun pga at de er ansett som attraktive. For all del, ikke noe galt i å si at en person ser bra ut men når da denne plutselig er vis og intelligent og opphøyes til høyere status....

Samtidig har jeg observert at det dummeste du kan være er visst pen OG smart. Da kommer endel kvinner krypende med janteloven i hånda. Noe som er like aktuelt i verden utenfor KG. Sagt det før og sier det igjen. Kvinner er seg selv verst.

Jeg har vært svært uenig med populære jenter her inne og motsatt. Samt andre veien rundt. Undersøkelser viser at de fleste av oss desverre blir påvirket åkke som. Men tanketom er og blir tanketom. Og vi må huske at ikke alle deler preferanser innenfor personlighet, humor og intelligens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem trenger kroppstråden når man har denne? Jeg tror jeg har bilder liggende der enda.

Fantastisk tråd :hoho:

Har ikkje sett den før no, eg... Gått glipp av mykje ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du? Link me, please.

Her

Jeg har en mørkere kopp også.

*Lete litt*

Her var den.

Har lagt ut enda ett koppsbilde, men det finner jeg ikke nå.

(Ikke siter bildene da, pls?)

Endret av Lutetium 71
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk tråd :hoho:

Har ikkje sett den før no, eg... Gått glipp av mykje ;)

Prat, prat, prat! Når kommer det bilde av koppen din?!? :jolie: HÆ?! :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prat, prat, prat! Når kommer det bilde av koppen din?!? :jolie: HÆ?! :jolie:

Veit ærleg talt ikkje om eg tør leggje ut bilete av koppen min... :sjenert: Eg drikk mykje te, så han er litt misfarga... Merker etter bruk av teskjeer har han au :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit ærleg talt ikkje om eg tør leggje ut bilete av koppen min... :sjenert: Eg drikk mykje te, så han er litt misfarga... Merker etter bruk av teskjeer har han au :(

Det er jo vakkert med en kopp som bærer merker etter å blitt brukt til det den er skapt for :opplyser: for ikke snakke om all den gleden denne koppen har gitt til verden :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo vakkert med en kopp som bærer merker etter å blitt brukt til det den er skapt for :opplyser: for ikke snakke om all den gleden denne koppen har gitt til verden :rodmer:

Ja, det er noko i det altså! Det viktigaste er jo at koppen fungerar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Havnet jeg på snikk-snakk?

Anonym poster: 28c73e1327cb6a3f94614b10e431bf74

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havnet jeg på snikk-snakk?

Anonym poster: 28c73e1327cb6a3f94614b10e431bf74

Nei, du havnet på søppeldynga.

Anonym poster: 6a378b4b5b90ca0625db72c426822fc5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye generaliseringer her. Jepp jeg har sett selv det Silfen her nevner, men det er ikke noe som gjelder "alle". Enkelte jattes med kun pga at de er ansett som attraktive. For all del, ikke noe galt i å si at en person ser bra ut men når da denne plutselig er vis og intelligent og opphøyes til høyere status....

Samtidig har jeg observert at det dummeste du kan være er visst pen OG smart. Da kommer endel kvinner krypende med janteloven i hånda. Noe som er like aktuelt i verden utenfor KG. Sagt det før og sier det igjen. Kvinner er seg selv verst.

Jeg har vært svært uenig med populære jenter her inne og motsatt. Samt andre veien rundt. Undersøkelser viser at de fleste av oss desverre blir påvirket åkke som. Men tanketom er og blir tanketom. Og vi må huske at ikke alle deler preferanser innenfor personlighet, humor og intelligens

For meg er janteloven noe mange bruker når de skal imøtekomme all form for kritikk. Noen ganger gjør pene damer noe kritikkverdig, og jeg har vært ute for at hvis man da finner på å kritisere dem eller ha motsatt meninger enn dem, så kommer folk drassende med jantelov-argumentet, og sjalusibeskyldninger. For all del, noen er sikkert sjalu, men etter min erfaring brukes jantelov-argumentet over en lav sko. Avogtil mistenker jeg at det blir brukt aktivt for å slippe å imøtekomme kritikk, men andre ganger tror jeg at det faktisk er noen som tror kritikk av pene damer må være sjalusi og jantelov.

Og den der "kvinner er kvinner verst" bygger jo bare på tankegangen om at det finnes en standard mening og bakgrunn for meninger for kvinner og en for menn, og jeg synes det blir å tillegge folk en agenda.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For meg er janteloven noe mange bruker når de skal imøtekomme all form for kritikk. Noen ganger gjør pene damer noe kritikkverdig, og jeg har vært ute for at hvis man da finner på å kritisere dem eller ha motsatt meninger enn dem, så kommer folk drassende med jantelov-argumentet, og sjalusibeskyldninger. For all del, noen er sikkert sjalu, men etter min erfaring brukes jantelov-argumentet over en lav sko. Avogtil mistenker jeg at det blir brukt aktivt for å slippe å imøtekomme kritikk, men andre ganger tror jeg at det faktisk er noen som tror kritikk av pene damer må være sjalusi og jantelov.

Og den der "kvinner er kvinner verst" bygger jo bare på tankegangen om at det finnes en standard mening og bakgrunn for meninger for kvinner og en for menn, og jeg synes det blir å tillegge folk en agenda.

Jeg snakker for meg selv. Hva andre gjør og sier kan ikke jeg ta ansvar for. Jeg føler at når to personer blir behandlet helt forskjellig og det er de samme som gang på gang oppfører seg slikt - da er det et mønster.

Jeg har diskutert fenomenet med venninner, blant annet hvordan de behandler kjærestens venninner. Selv de har måttet innrømme forutinntatthet og at de missliker de som kommer bra ut på flere felt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker for meg selv. Hva andre gjør og sier kan ikke jeg ta ansvar for. Jeg føler at når to personer blir behandlet helt forskjellig og det er de samme som gang på gang oppfører seg slikt - da er det et mønster.

Jeg har diskutert fenomenet med venninner, blant annet hvordan de behandler kjærestens venninner. Selv de har måttet innrømme forutinntatthet og at de missliker de som kommer bra ut på flere felt.

Hvis du er her inn for å sjekke damer, så virker det ikke, bare så du vet det. Bare til informasjon.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker for meg selv. Hva andre gjør og sier kan ikke jeg ta ansvar for. Jeg føler at når to personer blir behandlet helt forskjellig og det er de samme som gang på gang oppfører seg slikt - da er det et mønster.

Jeg har diskutert fenomenet med venninner, blant annet hvordan de behandler kjærestens venninner. Selv de har måttet innrømme forutinntatthet og at de missliker de som kommer bra ut på flere felt.

Jeg snakker også for meg selv. :) For å bruke diskusjoner her inne som eksempel, så er det jo enkelte av oss som til stadighet får slengt etter oss at vi ligger under for janteloven og er sjalu, dersom diskusjonen handler om pene, lettkledde damer, eller noe i den gaten. Selv om man kommer med rasjonelle og saklige argumenter, så blir mange beskyldt for å være stygge og sjalu hvis man kritiserer pene damer. Dette er jeg drittlei av. Nå er det ikke deg jeg sikter til, det er mer som en generell observasjon. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ble sikkert slettet fordi enkelte trakk for raske konklusjoner. Hvem pokker selger sex på KVINNEguiden???

Uten å henvise til den konkrete tråden;

Du vet vel at også kvinner og par kjøper sex? Både på det "åpne" markedet og gjennom tvang og menneskehandel?

Sexkjøp(enten sex eller seksuelt relaterte tjenester) foregår på mange ulike arenaer av mange ulike typer mennesker.

Det kan være som oppslagene som viser at ungdom selger sex for røyk/alkohol, studenter som selger sex(slettes ikke så uvanlig ihht undersøkelser i unversitetsbyene), voksne som selger sex, eller mennesker som har kommet hit gjennom menneskesmugling - opparbeidet seg gjeld, og dermed blir tvunget til å betale ned gjelden via prostitusjon. Altså menneskehandel.

Og ja, kvinner kjøper også. Det er en myte at kun menn kjøper sex, og at kun kvinner selger.

Ellers(Guybrush) er jeg drittlei denne "pene jenter som er smarte får så jævlig mye tyn".

Jeg kjenner drøssevis at utrolig smarte og pene jenter/kvinner, og de møter ingen jantelov som hindrer dem i noesomhelst.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...