Gå til innhold

Usikker på om jeg føler det kan bli noe mer


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har datet ei jente i 2 måneder. Trives godt med henne, men jeg er usikker på om det kan bli noe mer, altså at jeg kan tenke meg å dele resten av livet med henne.

Bør jeg fortelle henne det eller bare gjør jeg henne usikker. Mitt inntrykk er at jeg betyrfor tiden betyr veldi mye for henne, vi tilbringer mye tid sammen da hun ikke har så mange venninner. Jeg har derfor ikke lyst til å gjøre henne usikker, men samtidig ønksker jeg å snakke med henne om det (kan jo også være hun føler litt det samme)

Hva skal jeg gjøre, hvordan gå frem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1. dere driver jo fremdeles å bli kjent, du skal ikke vurdere om du skal fri enda :)

2. hvor gamle er dere? Er det noe i livet deres som gjør at det haster med å evt finne mr/miss right og at det er krise om dere prøver og bare ser?

3. du kan selvsagt si det at du liker henne men ikke har rukket å bli helt sikker enda. Og at dere må finne ut hva dere da ønsker å gjøre.

Mitt råd er å bare ta ting som det kommer. Overanalysering fører bare til rot. Funker dere ikke så kommer det frem etterhvert uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær i alle fall ærlig hele veien, og ikke gi henne inntrykk av at du er mer interessert enn du er. Da blir skuffelsen enda større for henne hvis du finner ut at du vil ut av forholdet.

Det kan også hende at du vil få mer følelser for henne etter hvert som dere blir bedre kjent, så jeg ville i alle fall ventet til jeg var mer sikker på hva jeg følte før jeg tok en avgjørelse, så slipper du å angre på noe etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke vil noe mer, burde du slå opp. Ikke vær sammen bare for hennes skyld. Hvis du fremdeles er i vurderingsfasen, synes jeg ikke du skal si noe til henne.

Du burde dog tenke over hvorfor du ikke vil mer. Etter min erfaring burde to måneder være nok til å finne ut om du vil fortsette med henne, i alle fall hvis dere er veldig mye sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter min mening som jente så burde du PRØVE å bli mer interessert. Du burde finne ut hva som gjør henne tiltrekkende og hvorfor du ble interessert med det første. Det er ikke slik at du skal fri etter to måneder. Ikke engang tenke så utrolig langt frem itid. Nyt tiden dere har sammen nå, så ser du heller hva tiden bringer!

Yolo, er det ikke det man sier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm...høres ut som han som akkurat 'dumpet' meg, bare at det kan det ikke ha vært for vi har ikke vært mye sammen, dessuten har jeg mange venner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...