Gå til innhold

Er så lei av å misstenke utroskap...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så irritert, skuffet og fortvilt. Jeg finner alltid "tegn" på at samboeren min er utro. Jeg tenker at enten så er fyren dritt lei av meg, eller så er han utro.

Saken er at kjæresten min jobber natt. Han starten kl. 18. Jeg kommer hjem fra jobb i halv 16 tiden. Og hver gang drar han leeeenge før han egentlig begynner på jobb. Det tar MAKS 25 min å kjøre til jobb, og han kjører vanligvis 16:50, det vil si at han kommer ca. 35 min tidligere.

Jeg liker ikke dette i det heletatt og sa det til han senest i dag når han dro. Han kom med noe unnskyldniger at han skulle innom butikken for å kjøpe røyk på veien (som tar 2 min) og at han tenkte å ta en kaffi på jobb før han begynte. Når jeg ble sur så lovet han å dra senere i morgen.

Men hallo? Er det ikke bedre å bruke den lille tiden vi har i hverdagen før han skal på jobb til å være med meg? Han kan da drikke kaffi med meg før han drar?

Kjærsten min er veldig vanskelig å snakke med når det kommer til følelser eller dype ting. Han svarer alltid kort ala. "Alt er bra", "Nei, jeg er ikke det".

Jeg blir rett og slett sittende igjen å tenke at det er noe muffens her, selv om det kanskje ikke er det. Når jeg skal på jobb så kjører jeg nesten rett før, slik at jeg kan lengst mulig være sammen med samboer. Er jo slik det skal være når man er forelsket og da vel? Sexen har forresten også sunket betraktelig ned..

Hilsen par i tyve årene.

Anonym poster: be791bc6e29ac270478903fad683f7fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kevlarsjäl

Sikker på at du ikke bare er lei av at du aldri får se typen din fordi dere jobber forskjellige skift? Det kan ta på forholdet at man aldri ser hverandre, og da er det jo ikke rart at sexlivet blir litt labert. Spesielt siden du også mistenker både det ene og det andre..

Jeg har ei venninne som liker å dra til jobb en time før, både fordi hun liker å ta seg god tid, og fordi hun gjør småærend på veien, og fordi hun faktisk liker å være på jobben i god tid før skiftet starter.

Så for å berolige deg: jeg synes det høres ut som du overdriver

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

at sexlivet er blitt labert er kanskje ikke så rart. mistenksomme,trengende og sutrete kvinnfolk er ganske turnoff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min drar også på jobb en halvtime før jobben begynner. Finnes det andre tegn på at han er utro da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Han er ikke utro.

Nei. Han er ikke utro.

Hvorfor er du så sikker på det?

Kanskje jeg overdriver en smule, men det er forferdelig sårende for meg. Jeg føler meg absolutt som "den som elsker mest". Hvorfor vil jeg med han hele tiden? Jeg blir liksom aldri lei.

En annen ting er at jeg fikk høre av en kamerat at når kjæresten min var sammen med eksen sin (som dumpet han) så ble han tatt til sides av politiet fordi han kjørte alt for fort hjem i fra hennes hus. (Dette pga han skulle vært på jobb og var mye for sen).

Så her sitter jeg med en kjæreste som går mye før, selv når vi har liten tid i hverdagen sammen.

Hilsen TS

Anonym poster: be791bc6e29ac270478903fad683f7fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slutt å sammenlikne med hans tidligere forhold. Han er i et annet forhold nå.

Slutt å sammenlikne med hans tidligere forhold. Han er i et annet forhold nå.

Ja, men jeg vil være hans største kjærlighet...

TS

Anonym poster: be791bc6e29ac270478903fad683f7fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

Kanskje han bare liker å være i god tid? Trenger absolutt ikke bety utroskap.

Hva jobber han med da på nattestid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han jobber i ett oljeselskap. Korrigerer ansatte.

Vi har bare vært sammen i 6 mnd.

Hilsen TS

Anonym poster: be791bc6e29ac270478903fad683f7fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror veldig få jenter ville hatt en mann som titt og ofte stakk "innom" "inni" i 30 min så videre på jobb, så hjem til kjæresten å legge seg...

Tror heller han liker å være ute i god tid, for å ta seg en prat og kaffe med kolleger. Se på det som positivt at han bruker de 30 min på å være sosial med de han jobber med. Nattevakter har det ofte veldig usosialt på jobb, og blir ofte satt litt på siden.

Min mening da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte egentlig på om han var utro på jobben jeg da. Er jo mange jente-sekretærer der på natt.

Han ringte meg forresten når han kom frem på jobb og vi prata litt. Så har egentlig lagt i fra meg utroskap-tanken. Men alikevel er det kjedelig at han heller prioriterer den ekstra halvtimen på jobb, fremfor med meg.

Hilsen TS

Anonym poster: be791bc6e29ac270478903fad683f7fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Girlpower

Er det rart det er krig i verden... Skjønner godt samboeren din. Er mye hyggeligere å være på jobb med blide folk, enn å sitte med en surmaga kjerring :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er du så sikker på det?

Kanskje jeg overdriver en smule, men det er forferdelig sårende for meg. Jeg føler meg absolutt som "den som elsker mest". Hvorfor vil jeg med han hele tiden? Jeg blir liksom aldri lei.

En annen ting er at jeg fikk høre av en kamerat at når kjæresten min var sammen med eksen sin (som dumpet han) så ble han tatt til sides av politiet fordi han kjørte alt for fort hjem i fra hennes hus. (Dette pga han skulle vært på jobb og var mye for sen).

Så her sitter jeg med en kjæreste som går mye før, selv når vi har liten tid i hverdagen sammen.

Hilsen TS

Anonym poster: be791bc6e29ac270478903fad683f7fc

Det ser litt ut som om du nesten "jobber på" for å motbevise at han er tro mot deg. I så fall må jeg nesten si stakkars mann. Han blir overtolket. Hvis han kjøper en ny type leverpostei, vil du, satt kanskje litt usmakelig på spissen, kunne se tegn for utroskap i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er utrolig vanskelig å ha et nytt forhold der den ene parten jobber kveld, og den andre parten jobber dag. Dette er noe til og med ektepar som har vært sammen i mange år sliter med. Det virker som TS trenger mer kjærstetid enn hun kan få.

Kanskje de er i så forskjellige livssituasjoner at det ikke passer for dem å være sammen?

Anonym poster: f6946193e8bf0d0becac9a7e0ed62e01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du tror han er utro før han dra på jobb?

Really?

Kanskje han er en som liker å ha litt god tid på seg?

Ikke vet eg, men tviler på at han er utro pga han drar litt "tidlig" på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TS: hvis du vil være og fortsette å være kjæresten til kjæresten din - så bør du oppsøke hjelp!

Ingen takler en kjæreste som er så overvåkende, krevende og "mye" som du er og han vil garantert bli lei og dumpe deg hvis ikke du tar tak i deg selv og får hjelp med tankene dine.

Anonym poster: 0eb858ce3e40adf159e8f363acef6300

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...