Gå til innhold

Viser du din sanne personlighet på nettet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er vel sånn jeg kunne ønske jeg var viss jeg kke hadde angst.

Da er du kanskje den samme her inne som du er sammen med de du virkelig stoler på in real life? =)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er temmelig meg selv på forum, kan spissformulere litt ekstra og være litt sånn politisk ukorrekt og sånn, litt ekstra, når jeg poster.

Men bruker liksom stort sett "min egen stemme" for å si det sånn. Øh, min egen tekst-stemme får man vel kanskje si... Prater vel ikke helt likt som jeg skriver, kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen andre som har flere personligheter på nett.....? :sjenert:

Her inne, og på andre steder som er lagt opp til diskusjon/debatt, diskuterer jeg gjerne forskning og statistikk og sånt noe, og liker meg når det går litt hett for seg. Er på en del hobbyforum også, men der er jeg mer spilloppmaker, tøysejente og den som passer på at alle har det bra. Og så er jeg på en del forum for seksualitet, men der igjen går jeg nokså stille i krokene og er forsiktig av meg.

Jeg er likevel meg selv alle steder, bare forskjellige sider av meg selv :)

Dette forumet er det eneste jeg snakker om både statistikk, strikkeoppskrifter og sex da :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

I

Dette forumet er det eneste jeg snakker om både statistikk, strikkeoppskrifter og sex da :Hehe:

Hva henger du ikke på statisticsknittingandsexforum.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja. Jeg sier akkurat de samme tingene, men smiler og ler mye ellers og det kommer jo ikke så lett fram skriftlig. De som kjenner meg både fra KG og på ordentlig, har sagt at jeg virker mye skumlere her. :ler2:

Men det er bare smilene og kroppsspråket som mangler.

Nettopp :fnise: Derfor jeg bruker smilefjes til tider. Gjør at jeg virker mindre sur, selv om jeg ytterst sjelden er det.

Endret av Dreamdrops
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva henger du ikke på statisticsknittingandsexforum.net

Jeg burde igrunn ha starta den nettsida - idag har jeg klart å bruke både ordet sperm og sædcelle på et hobbyforum :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Jeg burde igrunn ha starta den nettsida - idag har jeg klart å bruke både ordet sperm og sædcelle på et hobbyforum :fnise:

Tydligvis at det er strikkinga som er hobbien å ha, eller er det bare at dere strikkere er speielt kåte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg viser sanne sider av meg, men ikke alle sider. Jeg vet hvor mye dritt enkelte av brukerne som er helt sanne får, og skåner meg selv fra å fortelle ting jeg vet skaffer meg enda flere PM med drittslenging.

Endret av Katniss
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender jeg bare klikker meg ut av tråder selv om jeg har en sterke mening om det, men ellers er jeg som i virkeligheten ja. Så begrenser meg litt. Har en tendens til å mene det de fleste ikke mene eller stille spørsmål ved det andre ikke gjør. Dermed er sjansen stor for mobbing på dette forumet og det orker jeg rett og slett ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel mye strengere på nett enn i virkeligheten, men så føler jeg meg mye mer bastant bare fordi det jeg mener står svart på hvitt her inne istedenfor at det blir sagt med puslete jentestemme...

Jeg skriver det jeg mener her inne, men så blir jeg litt selektiv med hva jeg velger å kommenter på; jeg henger lite på seksualforumet og har ikke bidratt mye med matoppskrifter for eksempel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er veldig meg selv på nettet ja. kanskje litt mykere i virkeligheten, men har de samme meningene og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg framstår mer ydmyk, snillere og veldig mye mer morsom .Her på KG er jeg ganske så sikker på at jeg blir vurdert dels uftra avataren min, og at jeg automatisk tilegnes noen personlighetstrekk basert på den. Og det er helt greit :fnise:

Endret av Kosemose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg er meg selv, men det er selvsagt ikke alle sider som kommer frem. Mine mest bedritne tanker sparer jeg dere for.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Dumle-Dumbo

Ikke egentlig, har i 98% av det jeg skriver på nettet, en useriøs undertone, selvom jeg forsåvidt mener alvor. Om noen skjønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydligvis at det er strikkinga som er hobbien å ha, eller er det bare at dere strikkere er speielt kåte?

Ja, med så mye pinner og hull er det rart ikke flere menn har oppdaget den hobbyen for lenge siden! It's a well-kept secret.

Jeg viser sanne sider av meg, men ikke alle sider. Jeg vet hvor mye dritt enkelte av brukerne som er helt sanne får, og skåner meg selv fra å fortelle ting jeg vet skaffer meg enda flere PM med drittslenging.

Er det mye drittslenging på PM? KGs nasty underbelly is revealed! Jeg må ha sluppet billig unna so far da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurifix

Nei, når jeg er på forum liker jeg å dra på meg personlighetstrekk som jeg vet folk ikke liker. Varierer fra tråd til tråd hvilke trekk jeg bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...