Gå til innhold

Hvor trent bør en mann være i dine øyne?


AnonymBruker

  

42 stemmer

  1. 1. Hvor trent bør mannen være?

    • Utrent
      4
    • Litt trent, med svak antydning
      24
    • Trent, med antydning til bla. magemuskler
      13
    • Veldig trent, med bla. tydelig definerte magemuskler og så lite kroppsfett som mulig
      1


Anbefalte innlegg

Gjest Gunfreak

Begge deler, men også fysiske tester som hvilke glass du kan åpne. Hvis du kan åpne tacosaus, så er du akseptert. Det er alt jeg trenger.

Har aldri møtt et glass jeg ikke har slått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nok trent til å fungere i hverdagen (gjøre husarbeid, holde seg frisk, leke med barn osv), og ellers er det fint om han retter seg opp i ryggen og ellers gidder å være med på fjelltur i ny og ne. En mann som klarer disse normale aktivitetene uten å syte og gnåle er trent nok for meg.

Anonym poster: 7de8081614264330115c491b4935bcdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Denne tråden viser noe helt annet enn den om menn kvinner syns er deilige, der er det nemmelig veldig mange menn som ble postet med store markante muslkler, det er stor forskjell på hva kvinner ser på og hva kvinner faktisk vil ha?

Endret av Gunfreak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, han bør minst være litt trent med svak antydning, men kan godt være mere trent også :)

Anonym poster: 16baf28f34a83faecf89784da5047480

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Denne tråden viser noe helt annet enn den om menn kvinner syns er deilige, der er det nemmelig veldig mange menn som ble postet med store markante muslkler, det er stor forskjell på hva kvinner ser på og hva kvinner faktisk vil ha?

Nja.. Kvinner har jo forskjellige preferanser. Men for MIN del så utstråler markante magemuskler, lav fettprosent og ellers knallgodt trent dårlig selvtillit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg stemte trent, med antydning osv. Egentlig er det viktigst at han er relativt fysisk aktiv, ikke at kroppen må se sånn eller slik ut. Har aldri hatt noen greie for muskler, egentlig, men han jeg har noe på gang med nå er tilfeldigvis godt trent (sykling, klatring) og har en innmari deilig kropp, så tja, det er jo en fin bonus...

Anonym poster: 4c11c7c4d5ec811e4e39f204713dc38b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være at magemuskler er det mange sliter mest med og derfor liksom høyden av trent? Med mindre du har veldig lav fetprosent naturlig krever det jo en del å få tydlige mavemuskler

Jeg synes bare definert mage er en dårlig indikasjon på hvor godt trent en mann er. Veldig mange av disse høye, kjempetynne mennene har jo gjerne sixpack, bare fordi de har rørt seg litt og tilfeldigvis har lav fettprosent.

Mye mer imponerende med en bred v-rygg og store armer. En bonus med slike fantastisk svære mennene er jo at armkroken er veldig trygg og god :) Skal man tenke instinkt er det mye bedre beskyttelse i et par digre guns enn i et vaskebrett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden viser noe helt annet enn den om menn kvinner syns er deilige, der er det nemmelig veldig mange menn som ble postet med store markante muslkler, det er stor forskjell på hva kvinner ser på og hva kvinner faktisk vil ha?

For min del, ja. Mannen jeg skal ha resten av livet ser jeg helst har litt mer mykhet og ikke bruker for mye tid på trening og kosthold. Mennene i den tråden er for meg bare sex-objekter og ikke noe man ser på gaten.

Anonym poster: 8416eb8c185b8b7ee8f3e8bc17630190

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes bare definert mage er en dårlig indikasjon på hvor godt trent en mann er. Veldig mange av disse høye, kjempetynne mennene har jo gjerne sixpack, bare fordi de har rørt seg litt og tilfeldigvis har lav fettprosent.

Mye mer imponerende med en bred v-rygg og store armer. En bonus med slike fantastisk svære mennene er jo at armkroken er veldig trygg og god :) Skal man tenke instinkt er det mye bedre beskyttelse i et par digre guns enn i et vaskebrett ;)

Jeg er langt i fra noen treningsekspert, men jeg har pratet med en som var nogenlunde opptatt av det, og han påsto at de som har så tynn hud at man ser six-pack komme fram og/eller har blodårer nede ved magenblodårer har for lite fettprosent. Hvis huden på magen er så stram så er det visstnok ikke helt sunt. Man kan selvsagt trene så mye at six-packen viser seg, selv om man har fett på magen, men jeg ser ikke vitsen med så stor six pack.

Anonym poster: eb1b8453cf9f6dc94152aca5b503cb57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...