Gå til innhold

Venninne som ikke er til å stole på, hva gjør det med en..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lager en egen tråd om fæle venninner slik at jeg ikke kupper hele den andre tråden.Jeg har ei venninne som lenge har oppfordret meg til å gjøre det slutt med kjæresten min. Av forskellige grunner det blir for langt å komme innpå her. Men små drypp jeg selv har stusset på blir en stor greie når jeg betror meg til henne. Og hun har siste året vært over gjennomsnittet nysjerrig hva han min kjæreste angår. Sist lørdag spurte jeg henne rett ut " du snakker vel ikke om meg og kjæresten min til venninnen din?" Hun ble helt rar og flakket med øynene og det ble en ufattelig klein stemning i rommet. "å nei nei det gjør jeg ikke sa hun på en overdreven måte mens mimikken og blikket hennes ikke var med. Jeg klarer ikke overse dette. Har en dårlig magefølelse. Hun har en annen venninne som i lengre tid har vært på jakt etter min kjæreste. Denne venninnen omtrent suger all info om kjæresten min utav meg hver gang jeg støter på henne og viser med all tydelighet at hun er i brunst. Sist "hils han og si at jeg synes han er veldig vakker, etterfulgt av knising og tidligere forsøk på flørt med han. Nå går jeg rundt med en dårlig magefølelse om vår venninne er iferd med å svike meg. Fikk slik klein magefølelse da jeg konfronterte henne at jeg følte meg spist opp innvendig. Hun er ellers veldi god venninne men velger lett raskeste utvei i en presset situasjon og denne venninnen hennes er ikke den som gir seg lett når det er noe hun vil. Sett opp imot henne er nok jeg lettest å svikte. Det er til å bli kvalm av! Siste nå er at jeg har gjort det slutt med kjæresten min men jeg later som overfor henne at alt er rosenrødt. Vi har ingen felles nære venner slik sett. Men jeg har funnet ut at jeg skal ikke gjøre det lettere for judasene hvertfall. Ved å trekke seg ut på et tidlig tidspunkt slipper jeg å få hjertet mitt ødelagt : (

  • 0

Anonym poster: d2e00ccc6c1942e39ada2d8d0c9b0b51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...