Gå til innhold

Elskerens daværende kjæreste tok kontakt for informasjon, hva gjør jeg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er IKKE stolt av det, og dømt meg selv har jeg nord og sør, og pisket meg kraftig opp for det.

For en 3 år siden hadde jeg et elskerforhold med en fyr som jeg møtte 4-5 ganger, i løpet av det året. Ellers hadde vi daglig kontakt via webcamera, sms, osv.

Jeg kom ut av et voldelig og stygt forhold, og han stod der klar med armene åpne og de rette ordene å si, så jeg fallt.

Jeg tok til vett og avsluttet det.

Nå fikk jeg en email fra hun som var samboeren hans da, de gjorde det slutt i fjor. Hun tar kontakt nå fordi hun la noen ting sammen, og fant meg på en gammel data eller noe.

Hun mener hun vet at jeg var hjemme hos dem, men hun vil jeg skal bekrefte det.

Hva skal jeg si, har ikke svart...

Anonym poster: 1fed0bab895e2a10fc5a3b21d112027f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Damen vet jo allerede at det var deg, ts. Vil du være en løgner i tillegg til å ha tatt mannen hennes? Det er opp til deg. Nå kan du vise hvor mye ryggrad du har.

det er mannen hennes som var utro mot henne ikke du.

Dette er jeg ikke enig i. Hvis hun visste at mannen var gift, medvirket hun til utroskap hun også.

Nytter ikke å bortforklare sånt og si at" det va`kke min skyld". Det må to til å praktisere utroskap

og klart at det var hennes skyld også.

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ingen forklaringsplikt for denne dama. DU har tatt et oppgjør med deg selv og lært av erfaringen, og det er det viktigste. Å svare på mailen ripper bare opp i gamle sår.

Anonym poster: e16c12a7b43909ae9b5a11f18aba3c45

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det er min skyld også. Har valgt å være ærlig, fikk tilbake en epost med så mange stygge kallenavn at jeg sluttet å lese den midtveis.

Jeg fortjener det vel, men det er sårt å tenke på at hun sitter der og er så knust som hun gir uttrykk for. Har alltid angret på det forbanna iditotiske forholdet der, men nå mer enn noensinne. Er faktisk trist på hennes vegne.

Anonym poster: 33cb023d219e3358dc38fa9b61400386

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde det vært meg ville jeg beklaget de skader jeg har påført henne. Men ikke gått i detalj da dette ikke løser noe problem, verken for deg, henne eller mannen hennes.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det er min skyld også. Har valgt å være ærlig, fikk tilbake en epost med så mange stygge kallenavn at jeg sluttet å lese den midtveis.

Jeg fortjener det vel, men det er sårt å tenke på at hun sitter der og er så knust som hun gir uttrykk for. Har alltid angret på det forbanna iditotiske forholdet der, men nå mer enn noensinne. Er faktisk trist på hennes vegne.

Anonym poster: 33cb023d219e3358dc38fa9b61400386

Syns du gjorde det riktige. Og at hun trengte å blåse ut av seg, er bare helt naturlig.

Og ja, det er like mye din skyld, de som mener at bare den som er i forholdet har ansvar, må være ganske blåst i hodet. Vi har alle et ansvar for å ikke påføre noen andre urett, enten det er overfor en partner eller et medmenneske.

Likevel så har jeg forståelse for at det skjer noen ganger, både for den som er i forholdet og for den som han/hun er utro med, i dette tilfellet deg. Og da må man ta konsekvensene. I dette tilfellet ble det en henvendelse fra hans daværende samboer. At du var ærlig og svarte, synes jeg var riktig av deg, og du har tatt dine konsekvenser.

Nå er det jo slutt mellom dem, men jeg skjønner likevel at hun har behov for å vite. Og etter å ha vært gjennom noe lignende, så kan jeg bekrefte at å få vite er mye bedre selv om det gjør vondt, enn å aldri få svar. Tenker hun er i ferd med å fordøye det nå og gå videre. Om du ikke hadde svart ville hun ikke vært kommet så langt. Så klapp på skulderen til deg for det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk for det, det er faktisk godt med litt trøst, og godord :)

Hun har sendt flere eposter, hun beklager, truer, kaller meg stygge ting, spør, og truer om en annen.

Så beklager hun igjen.

Jeg beklager masse, masse og svarer, og har lagt meg langflat, hun har mange spørsmål om hvor lenge, når, hvor, hvordan han var mot meg, osv osv.. Det virker som hun trenger å vite disse tingene.

Anonym poster: 33cb023d219e3358dc38fa9b61400386

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk for det, det er faktisk godt med litt trøst, og godord :)

Hun har sendt flere eposter, hun beklager, truer, kaller meg stygge ting, spør, og truer om en annen.

Så beklager hun igjen.

Jeg beklager masse, masse og svarer, og har lagt meg langflat, hun har mange spørsmål om hvor lenge, når, hvor, hvordan han var mot meg, osv osv.. Det virker som hun trenger å vite disse tingene.

Anonym poster: 33cb023d219e3358dc38fa9b61400386

Jeg ville gitt henne disse svarene, hvis jeg var deg.

jeg skjønner at hun er veldig lei seg, men som du sier så beklager hun fra tid til annen. Hun innser nok selv at det er ikke du som er den store stygge ulven her.

:klemmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk for det, det er faktisk godt med litt trøst, og godord :)

Hun har sendt flere eposter, hun beklager, truer, kaller meg stygge ting, spør, og truer om en annen.

Så beklager hun igjen.

Jeg beklager masse, masse og svarer, og har lagt meg langflat, hun har mange spørsmål om hvor lenge, når, hvor, hvordan han var mot meg, osv osv.. Det virker som hun trenger å vite disse tingene.

Anonym poster: 33cb023d219e3358dc38fa9b61400386

Du har vart ærlig med hun men ikke gå alt for dypt inn i detaljer. Hun blir mest sannsynlig bare mer og mer forbanna på deg og han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg angrer dypt og jævlig på hele dritten. Vet dere hva? Han var ikke verdt det, han er faktisk ikke verdt noe. Mens hun reiste på turer med jobben og for å besøke familien, så inviterte han meg til å komme og bo i DERES seng. Han tilbød meg klærne hennes når mine var til vask, noe jeg nektet på. Jeg skal ikke si at jeg ikke nøt det, det gjorde jeg. Men i ettertid ser jeg at herregud. Hvor er selvrespekt, hvor er respekt for henne fra min side, respekt for noe?

Jeg kom ut av et voldelig forhold, jeg vet med meg selv i dag at jeg ALDRI i verden hadde vært den andre parten i en utroskapssak, aldri, aldri i livet.

Og nå når jeg virkelig må stå til rette for det og ta ansvar for det så er det enda verre. Det var ille mens hun ikke var råka av det, og nå er det bare verre.

Vanskelig å forklare at jeg angrer, beklager, at jeg synes han er et svin for måten han har behandlet henne på, og stygge ting han har kalt henne osv.

Hun vil vite ALT, og jeg skylder henne å absorbere alt som har skjedd, for så å kaste det ut av seg, men gud så VONDT det må gjøre å sitte der og lese disse svarene.

Heldigvis bor vi flere timer unna hverandre, hadde hun kommet på døra mi og krevd svar hadde jeg svimt av angst.

Anonym poster: 33cb023d219e3358dc38fa9b61400386

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, detaljene og de verste tingene skal jeg IKKE si.

Men hun spør hvor ofte, når, hvem visste det for en del visste det, om det var andre jenter som jeg vet om, det fant jeg ut at det var, osv osv..

Anonym poster: 33cb023d219e3358dc38fa9b61400386

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå fikk jeg forresten en melding fra ham der han kjefter på meg for å ha sagt det, og han er ikke lite sint heller. Dessuten gir han meg skylda, han skriver "hva driver du med, er det om å gjøre å såre folk mest mulig eller hva?"

Har lyst til å svare, men det gjør jeg ikke. Drittsekk..

Anonym poster: 33cb023d219e3358dc38fa9b61400386

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff er ikke ordet, jeg vil legge meg under en stein og bli der :(

Synes dette er veldig ekkelt, aner ikke hva hun dama tenker.

Anonym poster: 33cb023d219e3358dc38fa9b61400386

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ville ikke hatt en lengre dialog med henne, nå begynner det å gå alt for langt(nå som han også blander seg inn).

Jeg ville gitt svar på det meste vesentlige - ikke detaljer; og sagt at jeg opplevde kontakten fra begge to som noe skremmende nå som det eskalerer.

Bare si at "nå har jeg fortalt det jeg kan, det er ingenting jeg kan si som endrer noe".

Bare forklar at du ikke kan få sagt nok ganger hvor mye du angrer - men at det uansett ikke forandrer hva som har skjedd.

Anonym poster: 557521f8e3ace991f59895b87f0e3683

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tror det er på tide å ende dette her, begynner å bli veldig ekkelt. Sender en siste mail og omdirigerer hennes mailer i søppelposten, så kan jeg heller sniklese de når hun har roet seg en del mer.

Anonym poster: 33cb023d219e3358dc38fa9b61400386

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avslutt all kontakt. Dette ganger ingen! Du har gitt svar, du har beklaget, det er ikke mer du kan gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kinkylita

Det virker som om x-dama hans trenger å få vite alt som har skjedd for å få en closure slik at hun kan gå videre. Jeg syns du skal gi det til henne. Du er jo litt skyld i at hun nå sitter med så mange spørsmål. Jeg syns du skylder henne såpass.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...