Gå til innhold

Vanskelig å finne ut av hva hun liker av oppmerksomhet...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva ville du som kvinne likt at din mann gjorde for å vise deg oppmerksomhet, og som ville få deg til å føle deg betydningsfull og elsket? Tror ikke at roser og fantastiske ord alltid er tingen...

Anonym poster: bdcdb00ef81d5c2d45860af4e6860d17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Være der for henne, kos med henne, si at hun er den fineste jenta du vet om, ring henne å si hva du betyr for henne osv. lag mat til henne, ta henne med ut på nye opplevelser. vær litt spontan:)

dette er meg da, men jeg er veldig glad i å høre at jeg betyr noe for personen. du kan og vise det bare me å se på henne og lytte til henne hvis hun trenger å snakke om noe. er mange forskjellige ting. kommer veldig ann på hvordan personen er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Små komplimenter i hverdagen, ting som gjør at hun skjønner du setter pris på henne og er glad i henne.

- Lytt når hun forteller om seg selv. Jeg elsker liljekonvaller, om en mann hadde klart å få med seg at dette er min favorittblomst, og kommet med en liten bukket selvplukkede liljekonvaller, hadde jeg blitt tusen ganger gladere enn om han hadde kommet med en rådyr rosebukett.

- Vær litt spontan, pass på at man ikke går i fella hvor hverdagen blir kjedelig. Behøver ikke være noe stort. Selv om du lager pølse og lompe til middag kan man godt tenne et par stearinlys og åpne en flaske vin. Selv om det bare er onsdag. Ved første snøfall, inviter henne med ut på snøballkrig eller lag engler i snøen. Har dere badekar, kjøp inn en flaske med sånn boblesåpe så dere kan ta et romantisk boblebad sammen.

Dette er ihvertfall ting jeg hadde satt veldig pris på i en mann. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...