Gå til innhold

Regelmessige drømmer om en jeg var "forelsket" i på barneskolen


Gjest Kari

Anbefalte innlegg

Når jeg gikk på barneskolen måtte jo alle være forelsket i noen i klassen, og jeg valgte e jeg kaller for Nikolai i dette innlegget. Tror ikke han noen gang fikk vite at jeg var forelsket i han, da jeg er veldig sjenert. Så bjønte vi på ungdomskolen, og jeg ble interessert i andre. Han ble sammen med en jente i 9ende klasse, og de har vært sammen siden.

Det som har gjort meg litt forvirret de siste årene er at jeg har regelmessige drømmer om Lars. Det kan være seksuelle drømmer, eller det kan være bare helt vanlige drømmer som han er en del av. Veldig ofte at vi får litt nærkontakt og småflørter litt. Drømmene kan dukke opp når jeg minst venter det, og det hender gjerne minst en gang i månen. Skjer så klart at jeg drømmer om andre menn også, men ikke på samme måten, og ikke like ofte. Til vanlig snakker jeg veldig lite med Lars, men det hender. Men hver gang jeg snakker med han dukker drømmene opp i tankene mine, og jeg begynner å tenke. Er det noe drømmene mine prøver å forklare meg? synes den er veldig rar hele situasjonen! Noen som har vært borti noe lignende? Kan fortelle at jeg nå er 24 år, og at jeg er i et forhold:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du drømmer om Lars? Hvem er i så fall Nicolai? :klo:

Anonym poster: a0b9da3303ecd1a2be3ea9a1d6541423

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du drømmer om Lars? Hvem er i så fall Nicolai? :klo:

Anonym poster: a0b9da3303ecd1a2be3ea9a1d6541423

Hun antyder vel at nicolai var et oppdiktet navn også forskrev hun seg vel. Lars er vel det ekte navnet. :fnise:

Anonym poster: 890cb705379da0c93987b18ad13462a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birgiburgi

Drømmer betyr definitivt noe, det vet jeg. Men hvordan man skal tolke dem er så individuelt, fra person til person... kanskje vet du svaret selv allerede, om du virkelig kjenner etter. Eller drømmer kan være forvarsler på noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...